Jos joku olis niin kiva että vois antaa jonkun vanhan kakkaaccountin mulle, kun oon vammanen enkä osaa pelata niin olis kiva ja kaikilla olis kivaa. Mulla on aina kakka housussa kun juon ES:ää ja pelaan runescapea. :) Oon jonne. Mun ,mielestä runescape on paras peli jossa voi trollata.
antakaa account!
4
91
Vastaukset
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- Ville Hankinen
Terve olen Ville Hankinen! Löysin sivuston jossa saa rahaa! Nyt teidän ei tarvitse pyytää vanhemmilta tai sukulaisilta rahaa että saatte memberiä! Paina linkkiä ja mene sivustolle, siellä on kaikki ohjeet sinulle!
http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883 - pera91
ootko p*ska? pentu.
- rs-hoast
ei anneta ja älkää muutkaan antako tolle runescape ukkoa pitää itse kehittää eikä toisilta kun mäkin kehitin ja oon jo 200 levunen kun aloitin runescapen jo vuonna kun se tuli 1999 ja pelannut 2013 asti ja sillä on p hattuja ja santoja ja maskeja ja dragon claws ja whippei ja kaikkee jännää ja rahaa 2147milliä jos kiinostaa niin lisää mun rune ukon nimi mä oon pupu mutta pidän offlines chattii enkä laita onlille ettei kukaan häiritse mun peli hetkiä jote jos kiinostaa tää ukko niin voin antaa tän teille koska en oikee tiiä jaksaako tätä loppu elämän pelata tai sit pidän tän vaan itelläni koska tää on niin hyvä ja menny monta vuotta kehityksessä ja tässä teille olisi pari ilmaista ukkoa millä en pelaa mutta pupulla pelaan ja pidän välillä taukoi eli täs on pari ukkoa nimi on [email protected] ja salis on apina123 ja toinen ukon nimi on str0pre1 ja salis on 1278569010 ja kolmas ukon nimi oli jp13killa ja salis snickers13 siinä ole hyvä ja ei mulla ole oikeasti pupu ukkoa eikä noita kamoi eikä rahoi mut noi ukot mulla on koska olen saanut ne ja mulla on vaa itellä joku 40 levune ukko niin repikää siitä xDDDD :PPPPP :SSSSS :DDDDDD tää oli sit mun kommentti ja mielipide ja laitelkaa kommentteja ja rs ukkoja tänne ketkä ei pelaa ja on lopettanu rs kokonaan eikä mene koko pelii koskaa ikinä joten oikeita nimiä ja oikeita saliksia tänne kaikki ukot käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984