Ollaan lähdössä neljän viikon päästä kyseiseen hotelliin. Kiinnostaisi tietää että kuin pitkä matka on lähimmälle hiekkarannalle? entäs kuin paljon maksaa ravintolassa esim. joku perus liha/kala ruoka? onhan noit hintatasoi sanottu matkanjärjestäjän sivuillakin..mut ne ylees suuntaa antavii :) entäs onko kukaan käynny tuolla Ocea Aquariumissa, onko näkemisen arvoinen paikka ja paljos maksaa sisään?
nm. innolla matkaan lähdössä :D
Kokemuksia Protaraksesta ja huoneistohotelli Maistroksesta?
1
183
Vastaukset
- i love kypros
hei sanna,kyseisestä hotellista ei ole kokemusta mutta protaraksesta jonkin verran.hiekkarannalle (fig tree bay)tulee muutama kilometri teidän hotellillta,kallioranta n.400m päässä.ruoka riippuen ravintolasta 12-20 puolin.käytiin viime vuonna oceanissa,sieltä löytyy paljon akvaarioita missä joitakin hienoja kaloja,mitä ollut itse koskaan nähnyt,ulkona kilppareita,krokoja,lintuja,ja tietysti pingviinejä.lapsille paikka varmaan ihana mutta ehkä aikuiseen makuun aika vaatimaton.hintaa en nyt muista.me ollaan lähdössä 12.8 protarakseen ja matkakuume jo korkeella =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797