Kännykkä puolasta

1+19

Eli onko elektroniikka halvempaa suomessa vai puolassa ??

11

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KJHGTYUJ

      On varmasti, monissa paikoissa oli ainakin käytettyjä kännyköitä myynnissä ja hinta oli puolet edukkaampi kun suomessa myytävät kännyt, 10mpix kameran ostin Gdanskista Baltican kauppakeskuksesta 50€.

    • nrhnrhmrhm

      Paris isos kalliis kauppakeskukses kattelin läppäreitä ja tabletteja, ja ne ainakin oli Puolas kalliimpia, mut kaiketi jossain on halvempiakin tarjol

      • Paris Iso

        Unohda ne mobiililaitteet hetkeksi ja opettele kirjoittamaan.


      • Pariksen tuomio
        Paris Iso kirjoitti:

        Unohda ne mobiililaitteet hetkeksi ja opettele kirjoittamaan.

        Ja mitäköhän virheitä tuos yläpuolel oli? Vai meinaatko, että keskustelupalstalla ei saa käyttää puhekieltä - lol


      • Yläpuolel tarjol
        Pariksen tuomio kirjoitti:

        Ja mitäköhän virheitä tuos yläpuolel oli? Vai meinaatko, että keskustelupalstalla ei saa käyttää puhekieltä - lol

        Ei kai siinä mitään virheitä sinun mielestäsi olekaan.

        Onhan se muvaa tekstiä jos haluaa kuulostaa finninaamaiselta teiniltä joka luulee olevansa tosi cool, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

        Kuolemattomaksi itsensä kuvitteleva kakara ei siltikään tajua että tuollainen kirjallinen ulosanti saa aikaan vain sen että uskottavuus kärsii sekä kyseenalaistaa kirjoittajan arvostelukyvyn ja älykkyyden.


      • Oplkiookl
        Yläpuolel tarjol kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään virheitä sinun mielestäsi olekaan.

        Onhan se muvaa tekstiä jos haluaa kuulostaa finninaamaiselta teiniltä joka luulee olevansa tosi cool, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

        Kuolemattomaksi itsensä kuvitteleva kakara ei siltikään tajua että tuollainen kirjallinen ulosanti saa aikaan vain sen että uskottavuus kärsii sekä kyseenalaistaa kirjoittajan arvostelukyvyn ja älykkyyden.

        Hanki elämä ja jos tänne tulet avautumaan onnettomasta elämästäsi, niin vastaa edes aiheeseen, eli saako elektroniikkaa edullisemmin puolasta vai ei? Vitun uuno.


      • vahvasti elossa
        Oplkiookl kirjoitti:

        Hanki elämä ja jos tänne tulet avautumaan onnettomasta elämästäsi, niin vastaa edes aiheeseen, eli saako elektroniikkaa edullisemmin puolasta vai ei? Vitun uuno.

        No voi voi, menikös lapsella nerne nenuun.
        Alatyylisen ilmaisusi huomioon ottaen luulen että et sinä edes pystyisi keskustelemaan elektroniikasta.
        Kasva, aikuistu ja opettele kyky uskottavaan ilmaisuus niin keskustellaan sitten siitä kummalla meistä on hyvä ja rikas elämä. Kyynisyyteen taipuvaisena uskoisin kyllä enemänkin siihen että alat pakertaa koko luovan kykysi äärirajoila ja sorvaat minulle jonkin kivan alatyylisen vastineen.
        Anteeksi jos en jaksa oikein uskoa että olet kovinkaan älykäs mutta toivottavasti sisäsiisti kuitenkin.


      • Marko tee
        vahvasti elossa kirjoitti:

        No voi voi, menikös lapsella nerne nenuun.
        Alatyylisen ilmaisusi huomioon ottaen luulen että et sinä edes pystyisi keskustelemaan elektroniikasta.
        Kasva, aikuistu ja opettele kyky uskottavaan ilmaisuus niin keskustellaan sitten siitä kummalla meistä on hyvä ja rikas elämä. Kyynisyyteen taipuvaisena uskoisin kyllä enemänkin siihen että alat pakertaa koko luovan kykysi äärirajoila ja sorvaat minulle jonkin kivan alatyylisen vastineen.
        Anteeksi jos en jaksa oikein uskoa että olet kovinkaan älykäs mutta toivottavasti sisäsiisti kuitenkin.

        Heh, oletat ilmeisesti, että keskustelet koko ajan saman ihmisen kanssa. Epäilen kyllä sitä. Itse asiassa luulen, että tässä ketjussa on tähän mennessä ollut vain yksi keskustelija. Suosittelen vierailua onko koolla väliä -palstalle, siellä tulet tapaamaan vertaisiasi keskustelijoita


      • vahvasti elossa
        Marko tee kirjoitti:

        Heh, oletat ilmeisesti, että keskustelet koko ajan saman ihmisen kanssa. Epäilen kyllä sitä. Itse asiassa luulen, että tässä ketjussa on tähän mennessä ollut vain yksi keskustelija. Suosittelen vierailua onko koolla väliä -palstalle, siellä tulet tapaamaan vertaisiasi keskustelijoita

        En oleta, mutta samanlaisia räkänokkia teinejä te kaikki olette. Ette osoita kovinkaan suurta älykkyyttä, luultavasti olette rakennusmiehiä ja porareita kaikki. Lisäksi peniksenne on erektiossakin lyhyempi kuin miehelläni löysänä. Puratte vain pahaa oloanne täällä, säälin teitä.


      • äikän ope 71
        Yläpuolel tarjol kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään virheitä sinun mielestäsi olekaan.

        Onhan se muvaa tekstiä jos haluaa kuulostaa finninaamaiselta teiniltä joka luulee olevansa tosi cool, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

        Kuolemattomaksi itsensä kuvitteleva kakara ei siltikään tajua että tuollainen kirjallinen ulosanti saa aikaan vain sen että uskottavuus kärsii sekä kyseenalaistaa kirjoittajan arvostelukyvyn ja älykkyyden.

        Aika lailla näkyy virheitä olevan sinunkin tekstissäsi, tuossa kauppakeskusviestissä ei sen sijaan ole yhtään kielioppivirhettä;)


    • polonialisti

      BALTIAN maissa saa meille tuntemattomia mutta edullisia kännyjä ja tabletteja

      alt 2 sadan,,,suomessahan myydäåän vain merkkejä josta saa revittyä parhaan katteen


      tarkista myös ensin mitkä kirjaimet löytyvät polakkikännystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe