sim-kortin leikkaus

juujaajuuu

Maksaako sim kortin leikkaus gigantissa micro kortiksi? Saako micro kortin heti mukaansa ja kauanko leikkauksessa kestää? kiitos jos vastasit :)

14

7592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä ne eivät leikkaa korttia vaan vaihtavat tavan sim-kortin uuteen micro-sim korttiin.

      • juujaajuuu

        jaa no vaihtuuko siinä sitten numerokin?


      • juujaajuuu kirjoitti:

        jaa no vaihtuuko siinä sitten numerokin?

        Ei ainakaan minulla vaihtunut kun hain micro-sim kortin operaattorin liikkeestä.


      • juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

        Ei ainakaan minulla vaihtunut kun hain micro-sim kortin operaattorin liikkeestä.

        ok laittaako ne sitten vanhasta sim kortista yhteystiedot uuteen?


      • juujaajuuu kirjoitti:

        ok laittaako ne sitten vanhasta sim kortista yhteystiedot uuteen?

        Ei välttämättä automaattisesti laita vaan pitää erikseen pyytää.


      • juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

        Ei välttämättä automaattisesti laita vaan pitää erikseen pyytää.

        ok kiitos hyvistä vastauksista :)


      • juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

        Ei välttämättä automaattisesti laita vaan pitää erikseen pyytää.

        ja vielä siitä että kun sim-kortista laitetaan tiedot mikroon, pysyykö mikrosimissä sama liittymä kuin tavallisessakin simissä?


      • juujaajuuu kirjoitti:

        ja vielä siitä että kun sim-kortista laitetaan tiedot mikroon, pysyykö mikrosimissä sama liittymä kuin tavallisessakin simissä?

        Kyllä pysyy.


      • juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

        Kyllä pysyy.

        ok kiitos :)


    • Ja jos Gigantissa myydään liittymiä niin yleensä siellä voi vaihtaa kortin micro-sim kokoon.

    • mielensä pahoittaja

      Kävin iltapäivällä Gigantissa metsästämässä uutta Nokia Lumia 520 puhelinta.
      Innostuin Gigantin tarjouslehdessä tänään olleesta jossa Lumia 520 luuria
      tarjottiin 129 euron hintaan.
      Otin pullopalautuksilla talven ja kesän mittaan keräämäni koko kassan, eli 155,55
      euroa mukaani mutta pettymys oli suuri.
      Nokia Lumia 520 mallia Gigantissa ei myynnissä ollut, vaan tulee ehkä
      maanantaina.
      Innostukseni loppui hetkessä, enkä enää Nokia Lumia 520 puhelinta Gigantista
      maanantaina, enkä tiistaina osta.
      Nyt olisi ollut kaksi päivää vapusia opetella Lumian niksejä.

      Gigantin myyjä oli kyllä innoissaan kauppaamassa uutta DNA liittymää johon
      sisältyisi nopea netti ja hintaa liittymällä olisi ollut vajaa 20 euroa kuukaudessa ja
      pikku simkortin olisi saanut heti mukaan.
      Hittoako minä sillä pikku simillä kun se ei minun Nokia 500 luuriin käy, enkä
      uutta Lumia 520 puhelinta olisi mukaan saanut.

      Pitäkööt Gigantti luurinsa ja liittymänsä.

      • juujaajuuu

        en viitti alkaa ite leikkaamaan.


    • naks kans

      Clas Ohlson myy sim kortti leikkuria muutamalla eurolla. Itse tein ylimääräisestä mobiilinettisimistä ipadiin liittymän. Nätisti naks ja kortti sisään. Mukana tulee 2 kpl adaptereita joilla leike voidaan laittaa vanhempaan koneeseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe