sim-kortin leikkaus

juujaajuuu

Maksaako sim kortin leikkaus gigantissa micro kortiksi? Saako micro kortin heti mukaansa ja kauanko leikkauksessa kestää? kiitos jos vastasit :)

14

7497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä ne eivät leikkaa korttia vaan vaihtavat tavan sim-kortin uuteen micro-sim korttiin.

• juujaajuuu

jaa no vaihtuuko siinä sitten numerokin?

• juujaajuuu kirjoitti:

jaa no vaihtuuko siinä sitten numerokin?

Ei ainakaan minulla vaihtunut kun hain micro-sim kortin operaattorin liikkeestä.

• juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

Ei ainakaan minulla vaihtunut kun hain micro-sim kortin operaattorin liikkeestä.

ok laittaako ne sitten vanhasta sim kortista yhteystiedot uuteen?

• juujaajuuu kirjoitti:

ok laittaako ne sitten vanhasta sim kortista yhteystiedot uuteen?

Ei välttämättä automaattisesti laita vaan pitää erikseen pyytää.

• juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

ok kiitos hyvistä vastauksista :)

• juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

ja vielä siitä että kun sim-kortista laitetaan tiedot mikroon, pysyykö mikrosimissä sama liittymä kuin tavallisessakin simissä?

• juujaajuuu kirjoitti:

ja vielä siitä että kun sim-kortista laitetaan tiedot mikroon, pysyykö mikrosimissä sama liittymä kuin tavallisessakin simissä?

Kyllä pysyy.

• juujaajuuu
        vapunen kirjoitti:

Kyllä pysyy.

ok kiitos :)

• Ja jos Gigantissa myydään liittymiä niin yleensä siellä voi vaihtaa kortin micro-sim kokoon.

• mielensä pahoittaja

Kävin iltapäivällä Gigantissa metsästämässä uutta Nokia Lumia 520 puhelinta.
      Innostuin Gigantin tarjouslehdessä tänään olleesta jossa Lumia 520 luuria
      tarjottiin 129 euron hintaan.
      Otin pullopalautuksilla talven ja kesän mittaan keräämäni koko kassan, eli 155,55
      euroa mukaani mutta pettymys oli suuri.
      Nokia Lumia 520 mallia Gigantissa ei myynnissä ollut, vaan tulee ehkä
      maanantaina.
      Innostukseni loppui hetkessä, enkä enää Nokia Lumia 520 puhelinta Gigantista
      maanantaina, enkä tiistaina osta.
      Nyt olisi ollut kaksi päivää vapusia opetella Lumian niksejä.

Gigantin myyjä oli kyllä innoissaan kauppaamassa uutta DNA liittymää johon
      sisältyisi nopea netti ja hintaa liittymällä olisi ollut vajaa 20 euroa kuukaudessa ja
      pikku simkortin olisi saanut heti mukaan.
      Hittoako minä sillä pikku simillä kun se ei minun Nokia 500 luuriin käy, enkä
      uutta Lumia 520 puhelinta olisi mukaan saanut.

Pitäkööt Gigantti luurinsa ja liittymänsä.

• juujaajuuu

en viitti alkaa ite leikkaamaan.

• naks kans

Clas Ohlson myy sim kortti leikkuria muutamalla eurolla. Itse tein ylimääräisestä mobiilinettisimistä ipadiin liittymän. Nätisti naks ja kortti sisään. Mukana tulee 2 kpl adaptereita joilla leike voidaan laittaa vanhempaan koneeseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe