Maksaako sim kortin leikkaus gigantissa micro kortiksi? Saako micro kortin heti mukaansa ja kauanko leikkauksessa kestää? kiitos jos vastasit :)
sim-kortin leikkaus
14
7497
Vastaukset
Yleensä ne eivät leikkaa korttia vaan vaihtavat tavan sim-kortin uuteen micro-sim korttiin.
- juujaajuuu
jaa no vaihtuuko siinä sitten numerokin?
juujaajuuu kirjoitti:
jaa no vaihtuuko siinä sitten numerokin?
Ei ainakaan minulla vaihtunut kun hain micro-sim kortin operaattorin liikkeestä.
- juujaajuuu
vapunen kirjoitti:
Ei ainakaan minulla vaihtunut kun hain micro-sim kortin operaattorin liikkeestä.
ok laittaako ne sitten vanhasta sim kortista yhteystiedot uuteen?
juujaajuuu kirjoitti:
ok laittaako ne sitten vanhasta sim kortista yhteystiedot uuteen?
Ei välttämättä automaattisesti laita vaan pitää erikseen pyytää.
- juujaajuuu
vapunen kirjoitti:
ok kiitos hyvistä vastauksista :)
- juujaajuuu
vapunen kirjoitti:
ja vielä siitä että kun sim-kortista laitetaan tiedot mikroon, pysyykö mikrosimissä sama liittymä kuin tavallisessakin simissä?
juujaajuuu kirjoitti:
ja vielä siitä että kun sim-kortista laitetaan tiedot mikroon, pysyykö mikrosimissä sama liittymä kuin tavallisessakin simissä?
Kyllä pysyy.
- juujaajuuu
vapunen kirjoitti:
Kyllä pysyy.
ok kiitos :)
Ja jos Gigantissa myydään liittymiä niin yleensä siellä voi vaihtaa kortin micro-sim kokoon.
- mielensä pahoittaja
Kävin iltapäivällä Gigantissa metsästämässä uutta Nokia Lumia 520 puhelinta.
Innostuin Gigantin tarjouslehdessä tänään olleesta jossa Lumia 520 luuria
tarjottiin 129 euron hintaan.
Otin pullopalautuksilla talven ja kesän mittaan keräämäni koko kassan, eli 155,55
euroa mukaani mutta pettymys oli suuri.
Nokia Lumia 520 mallia Gigantissa ei myynnissä ollut, vaan tulee ehkä
maanantaina.
Innostukseni loppui hetkessä, enkä enää Nokia Lumia 520 puhelinta Gigantista
maanantaina, enkä tiistaina osta.
Nyt olisi ollut kaksi päivää vapusia opetella Lumian niksejä.
Gigantin myyjä oli kyllä innoissaan kauppaamassa uutta DNA liittymää johon
sisältyisi nopea netti ja hintaa liittymällä olisi ollut vajaa 20 euroa kuukaudessa ja
pikku simkortin olisi saanut heti mukaan.
Hittoako minä sillä pikku simillä kun se ei minun Nokia 500 luuriin käy, enkä
uutta Lumia 520 puhelinta olisi mukaan saanut.
Pitäkööt Gigantti luurinsa ja liittymänsä. - juujaajuuu
en viitti alkaa ite leikkaamaan.
- naks kans
Clas Ohlson myy sim kortti leikkuria muutamalla eurolla. Itse tein ylimääräisestä mobiilinettisimistä ipadiin liittymän. Nätisti naks ja kortti sisään. Mukana tulee 2 kpl adaptereita joilla leike voidaan laittaa vanhempaan koneeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733