Hakemus hyväksymisestä järjestyksenvalvojaksi...

tietäiskökukaan

Okei, kaksi juttua. Ensiksi, mistä saan printattua/noudettua ko. hakemuksen? Kun ei löydy mistään poliisin sivuilta. Ja toiseksi, olisiko mitenkään mahdollista saada se hakemus perille hiukan nopeammin? Nimittäin nyt joudun odottelemaan pelkästään uuden, typerän ajanvarausssysteemin vuoksi pari viikkoa että ylipäätään pääsen viemään hakemukseni, ja siitä vielä pari viikkoa että saan sen luvan. Ja kesän aikana olis ollut tarkotus tehdä vielä duuniakin...

14

2820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghghghgh

      RIippuu missäpäin asut, ainakin PK seudulla moni taksikuski on hakenut luvat Järvenpään Poliisilta, ollut nopeammat käsittelyajat kuulemma.

      Taustat tarkistetaan nykyisin melko tarkasti joten ihan senkin puolesta voi mennä ihan viikkoja ennenkuin kortin voi saada, en sitten tiedä myönnetäänkö näitä väliaikaisia paperiversioita joilla voi tehdä töitä.

      • valvostuksenjär

        Tässä järkkäriasiassa ei taida onnitustua, koska luvat myöntää nimenomaan kotikunnan poliisilaitos.


      • jfjrjfjrjtjjjkkjjjj
        valvostuksenjär kirjoitti:

        Tässä järkkäriasiassa ei taida onnitustua, koska luvat myöntää nimenomaan kotikunnan poliisilaitos.

        Kyllä juuri näin. Erikseen lakiin kirjattu, että oman paikkakunnan poliisilaitos myöntää.


    • 6hg34r4

      Ja ko. hakemuksia on poliisilaitoksilla. Täyttelet siinä jonottaessa.

      • hienoa toimintaa...

        Ihan pelleilyks on menny toi toiminta. Vaihe: jonota poliisilaitokselle saadaksesi hakemuksen. Vaihe 2: Varaa aika ja odota pari viikkoa. Vaihe 3: jätä hakemus ja odota pari viikkoa lisää että ne suvaitsee käsitellä sen. Vaihe 4: odota vielä vähän että kortti tulee kotiin.


    • entiedmutta

      Onnistuisikohan hallintopäätös järkkärikortin suhteen? Jos sanoisi vaikka että pitäis päästä pian töihin tms.

      • Kysy, et häviä mitää

        Missä kaupungissa asut? Itse sain Järvenpään laitokselta hallintopäätöksen viikon kuluttua hakemuksen jättämisestä (asuin Keravalla) Ja Espoon laitokselta sain vartijakortista hallintopäätöksen 3 päivässä :)


      • stadilainen:-)
        Kysy, et häviä mitää kirjoitti:

        Missä kaupungissa asut? Itse sain Järvenpään laitokselta hallintopäätöksen viikon kuluttua hakemuksen jättämisestä (asuin Keravalla) Ja Espoon laitokselta sain vartijakortista hallintopäätöksen 3 päivässä :)

        Helsingissä. Löytyy kolmekin poliisiasemaa, varmaan oon käsittäny oikein että itse asemalta mennään hakemaan henk. koht. sitä hallintopäätöstä? Vai hoituisiko ihan puhelimitse?


      • Hyviä paineja! :D
        stadilainen:-) kirjoitti:

        Helsingissä. Löytyy kolmekin poliisiasemaa, varmaan oon käsittäny oikein että itse asemalta mennään hakemaan henk. koht. sitä hallintopäätöstä? Vai hoituisiko ihan puhelimitse?

        Samalla kun viet lupahakemuksen, niin sanot justiinsa noin, että onnistuiskos hallintopäätös ku pitäis duunia tehdä. Jos oot jo vieny sen, niin voit tietty yrittää soitella perään. Ja kun haet sitten joskus oikean muoviläpyskäkortin (vai tuleeks ne nykyää postissa) nii muista palauttaa hallintopäätös samalla. Ne jostain syystä haluaa sen takaisin.


      • jaassaooo
        Hyviä paineja! :D kirjoitti:

        Samalla kun viet lupahakemuksen, niin sanot justiinsa noin, että onnistuiskos hallintopäätös ku pitäis duunia tehdä. Jos oot jo vieny sen, niin voit tietty yrittää soitella perään. Ja kun haet sitten joskus oikean muoviläpyskäkortin (vai tuleeks ne nykyää postissa) nii muista palauttaa hallintopäätös samalla. Ne jostain syystä haluaa sen takaisin.

        En saanut korttia oli 120€ sakkotuomio kärjiltä. Toki hain uudelleen, muttei koskaan valituksiani ole hyväksytty. Netistä tilaus, ja takavarikko.


      • h4g53f
        jaassaooo kirjoitti:

        En saanut korttia oli 120€ sakkotuomio kärjiltä. Toki hain uudelleen, muttei koskaan valituksiani ole hyväksytty. Netistä tilaus, ja takavarikko.

        Hyvä.
        Saanko kysyä miksi yleensä ottaen halusit järjestyksenvalvojaksi, jos luonne on rikollisuuteen taipuvainen?


    • aivan hanurista :D

      Varasin ajan hyvissä ajoin laitokselta ja jätin hakemuksen. Virkailija sanoi että kestää n.4-5 viikkoa !! :D

      Näin Turussa.

      Työtahti siellä häikäisevän kova. Varmaan henkilöstön vähennykset näkyy enemmän työtahhdissa ja motivaatiossa.

    • Anonyymi

      Pääseeköhän eläkkeellä järjestyksenvalvojaksi?Aika tässä ois tehdä jotain töitä.

    • Anonyymi

      Yläikärajaa ei järjestyksenvalvojalla ole - toisin kuin esim. vartijalla (68). Kurssin hyväksytysti suorittanut voi toimia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe