Moro, tuli mieleen että kuinka monta strategia peliän on jossa pystyy pelata suomalaisella maalla/heimolla/alueellä joka olisi aijoilta 300-1800AD tiedän että on pari peliä kuten, Hearts of Iron, Europa Universalis ja Crusader Kings II josssa pääsee tällä suomen kanssalla pelaamaan, ja esim moodi kuten Wrath of the Norseman (Medieval Total War II Moodi) niin siinä on Tavastit ja Kveenit pelattavana, tiedän että suomi ei ole ollu itsenäinen kauaa mutta kyllä suomen Herttua Kunnalla tai Suur Ruhtinas kunnalla pääsee yleensä pelamaan renesanssin euroopan strategia peleissä, mutta sanokaa että kuinka monessa keskiaikaissessa strategia pelissä voi pelata suomalaisella kansalla, jos tiedätte edes yhden, niin sanokaa heti!
Vastaukset 1
- Harvinaista
Niitä ei oo hirveesti sillä Suomi ei ole tunnettu loistavasta keskiajasta tai mahtavistaa armeijoistaan (hakkapeliitatkin olivat palkkasotilaina muualla), sillä, kuten sanoit, Suomi oli suuren osan tuosta ajasta Ruotsia (joka keräsi kunnian)
Civisation V:ssä on ainakin Suomi-modi ja siinä on keskiaika, joten se täyttänee kriteerit. Se tosin vaatii myös Gods & Kings DLC jos oikein muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508