Moro, tuli mieleen että kuinka monta strategia peliän on jossa pystyy pelata suomalaisella maalla/heimolla/alueellä joka olisi aijoilta 300-1800AD tiedän että on pari peliä kuten, Hearts of Iron, Europa Universalis ja Crusader Kings II josssa pääsee tällä suomen kanssalla pelaamaan, ja esim moodi kuten Wrath of the Norseman (Medieval Total War II Moodi) niin siinä on Tavastit ja Kveenit pelattavana, tiedän että suomi ei ole ollu itsenäinen kauaa mutta kyllä suomen Herttua Kunnalla tai Suur Ruhtinas kunnalla pääsee yleensä pelamaan renesanssin euroopan strategia peleissä, mutta sanokaa että kuinka monessa keskiaikaissessa strategia pelissä voi pelata suomalaisella kansalla, jos tiedätte edes yhden, niin sanokaa heti!
Strategiaa suomen kanssa
Tavasti Päälikkö
1
154
Vastaukset
- Harvinaista
Niitä ei oo hirveesti sillä Suomi ei ole tunnettu loistavasta keskiajasta tai mahtavistaa armeijoistaan (hakkapeliitatkin olivat palkkasotilaina muualla), sillä, kuten sanoit, Suomi oli suuren osan tuosta ajasta Ruotsia (joka keräsi kunnian)
Civisation V:ssä on ainakin Suomi-modi ja siinä on keskiaika, joten se täyttänee kriteerit. Se tosin vaatii myös Gods & Kings DLC jos oikein muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698