Minä olin juuri täyttänyt 50 vuotta.
Minkä ikäisenä teillä meni Hackmanit jakoon ?
18
245
Vastaukset
- 5-kympin villitys se
Meillä alkoi jaon valmistelu 5-kymppisenä. Vähän kesti. Saatiin päätökseen 55 v:nä.
- Pitkäpinnainen
Olin 41 v. Avioliitto oli kestänyt jo 23 vuotta.
- pnel
Jos yhden asian tiedän varmasti, niin meidän Hackmanit saavat vanheta kaapissa meidän kanssamme. Ei tarvi sahata poikki eikä halki.
Nyt, aina ja iänkaikkisesti. Ammen plottis - Yhtä huutoa
50 -vuotis synttärit vaimo järjesti sen jälkeen alkoi pikkuhiljaa hivuttautuminen uuden ihastuksen luokse.
- ei muista
Mikä niistä? Kolme kertaa eronnut.
- tämä tästä!
Alle viiskymppisenä jäi minulle kaikki vanhat Hagmanit plus koko huusholli, hän nimittäin meni lentojoukkoihin tuonne yläkertaan syövän uuvuttamana. Eipä 30v jo kestäneessä liitossa ollut koskaan aineksia erota puolin eikä toisin. Yksin tässä olen istua kökötellyt kun työelämä jäi taakse täydet olivat eläkevuodet.
- mamma5-
Mitäs niit jakamaa; Parempaa emmää saa,enkä huanompaa hualeiska ;)
Näil mennää... Kukas niitä taitto-lapioita armeijalle tekee?
Eli 1971 oli TJ.
H.- topi xx
Aika reilusti päälle seitsenkymppisinä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
53,5
- harmi2
37v
- ikävä jäi --------
EI MENNY ollenkaa,
yli viisikymmen avio päättyi toisen tuonpuoleiseen elämään,,, - staka*
Seitsemääkymppiä lähestytään vuosi vuodelta mutta tuossa ne on vielä samassa laatikossa. Kahteenkin huusholliin noita riittäisi. Ootellaan...
- topi lll
Vielä samassa laatikossa, mutta ei tilanne näin voi enää kauan jatkua. Kahdeksas kymmen on menossa.
- pöytätavat
38 vuotiaasa 20 vuoden liiton jälkeen. Oli hyvä ratkaisu.
- -.-
Viiskymppiset tuli vietettyä, ja puolen vuoden päästä emäntä lähti kiitää 22:n vuoden yhdessäolosta.
- Toinen Mies
Ai, sekö sun muija tuolla kylillä ny vokottelee meitä vapaita miehiä.
ps. siis jos on noin 50v, ja kukkahameeseen sonnustautunut ? - oli tumma ja vaalea
Vanhempani olivat olleet naimisissa 10 vuotta, kun erosivat.
Peltifati oli jäänyt jakamatta, ainut omaisuus, niin ja naistenmallinen munamankeli.
Asia nousi esiin, kun toinen vanhemmistani kuoli, eli mitä opimme tästä.
Avioeron aikainen jako on tärkeä, nyt kun ihmisillä alkaa olla jaettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514