tien perille. Siellä tien päässä olen minä sinua odottamassa. Kädet ojennettuina, valmiina jatkamaan matkaa yhdessä, käsi kädessä, saman vertaisina....kaikki matkan varrella sattuneet mokat anteeksi annettuina. Merkitystä on vain tulevalla, ei katsota menneitä. Jos ja kun menneisyyden haamut putkahtelevat tuomaan esteitä tiellemme, otamme ne vastaan haasteina, joista selviämme yhteispelillä, rakastaen.
Tämän haluan sanoa rakkaalle miehelle, sielunkumppanille ja sydämeni asukille. Arvostan kykyäsi tutkistella elämääsi ja tuntojasi. Arvostan rohkeuttasi tiedostaa lunteesi ja heikkoutesi. Se, että näitä asioita ja niiden seurauksia mietit, kertoo sydämesi hyvyydestä. Et sinä ole paha mies, et ollenkaan. Ole vain rohkea ja seuraa sydäntäsi. Vain sillä on merkitystä tulevaisuudessa.
Seuraa sydäntäsi
23
1227
Vastaukset
- niin haluaisin tehdä
Ihana viesti!
- Ole sitten vain
rohkea ja tee niin oikeastikin. Vaikka en sinua tunne, olen varma, että sitä et tule katumaan. Minä uskon sydämen johdatukseen...
- ed.
Ole sitten vain kirjoitti:
rohkea ja tee niin oikeastikin. Vaikka en sinua tunne, olen varma, että sitä et tule katumaan. Minä uskon sydämen johdatukseen...
Mun sydän on johdattanut mut aina päin p, mut niin on järkikin.
- No sitten et ole
ed. kirjoitti:
Mun sydän on johdattanut mut aina päin p, mut niin on järkikin.
tarpeeksi kuunnellut sitä sydäntäsi. Tutkaile tarkemmin ja luota tuntemuksiisi.
- miten kehtaat??
Heh heh !
Täällä näitä ruinaajia riittää. Joka päivä näitä täsmälleen saman tyyylisiä ruinausviestejä on palstat pulloon.
Mitähän jos miettisit miksi se järkevä (?) mies ei sua huoli ilman näitä naurettavia viestejäsi ?? Kummassa on vika ? Vai eikö se mies haluakkaan lähteä sen ykkösen luota jota hän oikeasti rakastaa ?- Mistä sinä
tiedät ketä Hän rakastaa? Minä kirjoitin vain, mitä hänelle haluaisin sanoa, jos mahdollista olisi. Tarkoitan joka sanaa..
- Mukavaa sunnuntaita
Mistä sinä kirjoitti:
tiedät ketä Hän rakastaa? Minä kirjoitin vain, mitä hänelle haluaisin sanoa, jos mahdollista olisi. Tarkoitan joka sanaa..
Kauniisti kirjoitit nainen. Oletko harkinnut että kirjoittaisit hänelle nuo sanat oikean elämän puolella? Nyt ne hautautuvat tänne palstoille ja ovat tuntemattomien riepoteltavissa.
Kauniita ja sielukkaita ajatuksia sinulla. Se mies on oikeasti onnekas. - Voisin ne hänelle
Mukavaa sunnuntaita kirjoitti:
Kauniisti kirjoitit nainen. Oletko harkinnut että kirjoittaisit hänelle nuo sanat oikean elämän puolella? Nyt ne hautautuvat tänne palstoille ja ovat tuntemattomien riepoteltavissa.
Kauniita ja sielukkaita ajatuksia sinulla. Se mies on oikeasti onnekas.kyllä oikeastikin kirjoittaa. Se vaan vaatisi ensin sitä kahden keskistä kohtaamista.
Ensin pitäisi saada tämä meidän välille syntynyt, tunteiden ja molemminpuolisen kiinnostuksen aiheuttama ujouden muuri rikottua. Uskallusta ja rohkeutta vaaditaan molemmilta. Olen kuitenkin luottavainen.
- Ap.
Tiedän, että sinua pelottaa tämä tilanne. Niin minuakin pelottaa, tiedätkös sen..Ei ole ihan helppoa antautua tunteiden vietäväksi tilanteessa, jossa on vain luotettava niihin tunteisiin, siihen mitä sydän sanoo. En yhtään ihmettele, että pelottaa.
Minä kuitenkin tarkoitan, mitä aloituksessani sanon. Minua pelottaa, mutta saman aikaisesti olen myös ihan varma, että tämä on oikein. Tiedän olevani meistä enemmän se riskinottaja, mutta silti uskallan sinulle luvata, että en minä sinua turhaan sydämelläni koputtele. Yhtä tärkeä se sydän minullekin on ;) - armahda sinulta
Mistä ihmeestä tiedät että häntä pelottaa ? Taitaa oma mielikuvituksesi tehdä tepposet. Ymmärrän jos olette irl päivittäin tekemisessä ja tunnet hänet, muuten kirjoituksesi on silkkaa potaskaa. Veikkaisin että kyseessä on vain ja ainoastaan sinun tunteista.
Sinä haluat saada hänet. Hän ei halua sinua. - sydämmessäni
seuraa sydäntäsi .niin mä teen ja haluan sut omakseni.
- ap.
Hyvä, jos näin on. Minäkin haluan sinut ja vain sinut.
- palsta-asukille
ap. kirjoitti:
Hyvä, jos näin on. Minäkin haluan sinut ja vain sinut.
Taidat oikeasti asua palstalla ja päivittää minuutin välein koko ajan näitä ketjuja. Tai sitten toinen mahdollisuus on, että olet itse kirjoittanut tuon sydämmessäni-nimimerkillä kirjoitetun viestin ja vastannut siihen toisella nimimerkilläsi. Millä muulla tavalla olisi selitettävissä, että monta viikkoa vanhaan viestiin, kun joku kirjoittaa jotain niin alkuperäinen vastaa kahdeksan (!?!?!?!?) minuutin päästä jo?? Todellinen palsta-asukki. Onko mitään muuta elämää kuin tämä haavemaailma? Toivon sydämeni pohjasta, että on.
- Ap.
palsta-asukille kirjoitti:
Taidat oikeasti asua palstalla ja päivittää minuutin välein koko ajan näitä ketjuja. Tai sitten toinen mahdollisuus on, että olet itse kirjoittanut tuon sydämmessäni-nimimerkillä kirjoitetun viestin ja vastannut siihen toisella nimimerkilläsi. Millä muulla tavalla olisi selitettävissä, että monta viikkoa vanhaan viestiin, kun joku kirjoittaa jotain niin alkuperäinen vastaa kahdeksan (!?!?!?!?) minuutin päästä jo?? Todellinen palsta-asukki. Onko mitään muuta elämää kuin tämä haavemaailma? Toivon sydämeni pohjasta, että on.
Paljon täällä olen. Sen myönnän. Niin lujille kaipaus ottaa minuun. Edelleen olen aloitukseni takana.
- rupsahtanuteukko ???
Hohhoijaa. Tuskinpa se mies edes täällä hömppäpalstalla viettää aikaa. Et kai todella usko siiheen ??
Miksi et saa miestä tuolla oikeassa elämässä ? Mikä sinussa on vikana ?? - herää pahvi
Mistä johtuu että katkerat ja mustasukkaiset vaimot kyttäävät tuntemattomien kirjoituksia peläten että joku vie oman ukon ja lytäten jokaisen kirjoituksen?
- woh woh woh
Edelliselle: siihen koira älähtää mihin kalikka kalahtaa...
On täällä niitäkin, katkeria, epätoivoisia naikkosia jotka vonkaavat varattuja miehiä. - kaipaava mies vaan
Voi kiitos! :) Olen sydämmeni ääntä aina kuunnellutkin ja aina kaikki on sitä kuuntelemalla mennyt hyvin. Olen vain sellainen mietiskelijäluonne että pähkäilen monesta näkökulmasta ja mietin toisenkin tunteita, en haluaisi loukata. Anteeksi että olen vähän (tai ei niin vähääkään) hidas mutta hyvää tarkoitan teoillani
jaahas tää haluu taas loukata iha tarkotuksella.. tositarkotuksella..
- Ap.
Kerran eräs toivoi tietävänsä mitä muuta olen häntä ajatellen kirjoittanut. ( olen hänelle joitakin juttujani näyttänyt) Tämä on yksi niistä kauneimmista, omasta mielestäni ainakin. Suoraan sydämestä tämäkin.
Tätä todella tarkoitan ja häntä odotan ikuisesti. On hän sen arvoinen, minulle. - järki hoi älä jätä
Kyllä se järjen käyttökin on ihan suotavaa
ei oo
- Anonyymi
Lisäys ikävä kuitti käänteinen Savo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605820Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2074775En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194363- 533742
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673742- 113461
- 943406
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693243- 332951
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342601