Voisitko sinä suomalainen nainen kuvitella harrastavasi tummaihoisen miehen kanssa seksiä ?
Näin suomalaisena valkoihoisena miehenä kiihottaa jostain syystä ihan pirusti haaveilla suomityttöä afrikan pojan käsittelyssä ja tietenkin paljaalla mustasta kalusta siemenet sisälle :)
Seksiä mustan miehen kanssa
56
11432
Vastaukset
- Kiihkokuvittelija
No kiihotuhan siel, mie kuvittelen tääl, mut sinne sisälle, et sie sinne nää, vaikk kui kiihottuisittii >>>>> sie lienet pervo
- neeperitauti
Ja HIV kaupan päälle.
- Anonyymi
On ihanaa saada hiv
- -mie-vaan-
minun haave on joskus kokeilla "mustaa magiaa" siis kokea ja nähdä,pitävätkö puheet heistä paikkansa :)
- Anonyymi
Voin auttaa siin snap tiktoore
- Anonyymi
Iso on ainakin kongolaisilla. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso on ainakin kongolaisilla. .
Jamaicalaisilla ja Nigerialaisilla on isoimmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin auttaa siin snap tiktoore
Minulla on tiukka,haluan sinun isoa
- maritza
mulla on kokemusta gambian matkalta,mustia on kahdenlaisia;),toki jos löytää oikein kookkaan niin homma toimii kuin elokuvissa,niille on vaan niin paljon ottajia ettei kalu aina toimi niinkun suomimiehen peli...
- Mitä mieltä ?
Kiva kuulla :) Olispa kiva nuolla puhtaaksi ison mustan sonnin naima tussu :)
Oletteko hommailleet mustia rakastajia oman miehenne ohelle ?
Minä en pystyisi enää olemaan suhteessa naisen kanssa ellei hän saa säännöllisesti mustaa kalua. - Anonyymi
Mitä mieltä ? kirjoitti:
Kiva kuulla :) Olispa kiva nuolla puhtaaksi ison mustan sonnin naima tussu :)
Oletteko hommailleet mustia rakastajia oman miehenne ohelle ?
Minä en pystyisi enää olemaan suhteessa naisen kanssa ellei hän saa säännöllisesti mustaa kalua.Minä nauttisin,olen pienimunainen.
- blondie2
Mustaa namia saadakseen ei tarvitse matkustaa ulkomaille.
Sitä herkkua saa ihan suomesta...ja loppuun saakka. Mustan miehen haave ja päämäärä on laskea sakea lasti sisälle ;) - musta mies>valkoinen
mustat miehet ovat paljon miehisempiä, aggressiivisempiä ja heillä on kainken lisäksi huomattavasti suurempi kalu kuin valkoisilla, ja jopa heidän spermansa maistuu paremmalta. Ainut syy miksi olen koskaan pannut valkoista oli kun olin kiimassa eikä mustaa munaa ollut tarjolla. Naiset jotka sanovat etteivät tykkää mustista miehistä tai että valko ihoiset miehet ovat ihan yhtä hyviä valehtelevat.
- mullaonparasmies
Mun poikaystävä on tummaihoinen.
Voisin sanoa, että hän eroaa suomalaisista seksipartnereistani seuraavissa asioissa: 1) parempi kestävyys (jaksaa sekstailla pitempään / jaksaa samaa asentoa pitempään / pystyy toiseen seksikierrokseen vaikka saman tien, ja muutenkin useammin päivän aikana,
2) Huomioi naisen paremmin, seksi on rakastelevampaa kuin suomalaisen kanssa, ei pelkää näyttää tunteita/hellyyttä, rakkaudenosoituksia seksin aikana..
3) Pysyy paremmin "juhlakunnossa" ja syttyy muutenkin helposti, on nopeasti maksimi kovuudessa - Seksin jälkeenkin kalu kovana, voi ollaa uusiks..
4) Liikkuu sulavammin, esim. lantion käyttö sujuvaa, mielikuvituksellisempaa ja muutenkin notkeampaa.
Kokoa hänellä on ihan keskiverrosti, ei siis todellakaan mikään monsteri.
Hän on siis ainut tumma joka minulla on ollut, eli EN VOI YLEISTÄÄ näitä kaikille tummaihoisille kuuluviksi ominaisuuksiksi... mutta voin sen sanoa, että aikaisemmin seksi on ollut pelkkää sähellystä suomi poikien kanssa.. nyt pala taivasta ; )- Anonyymi
Ei mun kohdalla ainakaan kehuja tullut..rynäytti ja tyydytti itsensä,kaveri tuli perään.
Ihan sama juttu..Se siitä hellyyden ja tunteiden ottamisesta huomioon.
Onneksi oli liukkaria ja olin kiimassa.suurimman osan ajasta vinkin kipua.
Sain kunnolla sisään,se ainoo hyvällä. - Anonyymi
Minä tiedän minulla on tumma ihoinen mies hänellä 24cm kyrpä
- _Erika_
Kylä, kyllä vai vielä kerran kyllä. Kauniita, mustia gasellinnlailla liikkuvia isoaseisia panokoneita. Moni musta nuorempi on kertonut haluavansa parasta.
Olen aikuinen nainen, rakastan mustien miesten sakeaa, hunajanmakuista spermaa... Sisääni, suuhuni, rinnoilleni, joka paikkaan - jenni89_
Itse vaihtarina pääsin kokeilemaan tummaa oikein kunnon miestä ja eipä oikein enää valkoinen poikuliini ei niitä miehiks enää sen jälkeen voi sanoa =)
Kaikki edellä kyllä totta. Rakastelu on niin paljon kiihkeämpää kun sonnilla on kokoa ja komeutta. Pari kertaa ollaan mieheni (mustan) kimppaakin harrastettu hänen kaverinsa kanssa joka myös on musta ja en pysynyt edes laskuissa kuinka monesti laukesin.- Anonyymi
Oletteko enää harrastaneet kimppaa?
- niko 89
olet ruma lösö akka,narttu.Taikkulinaiset pesee suomilösöt mennentullen.ei ikinä
laiskaa suomilahnaa.muka haluttavia.Keräis vaan nigrot nää lahnat ja veisivät afrikkaan.Suomi pelastui.- Anonyymi
Mikä helvetti on Taikkulinaiset,etkö sä urpo osaa kirjoittaa
- hanna24
Hmm varmaan parisuhteeseen joutuu tyytymään ihan paikalliseen, mutta kun haetaan vain seksiä ja suorituskykyä niin suklaa vie voiton =)
oon 28v/m suklaa , ja olen ollut yks suhde(suomalainen nainen), noin 10v,entäs sä ? pari kk :D
Whatever suklaa knows how to fuck and make the woman satisfied of sex :P and sure we knows how to love and be in love and show love .
- nannukka1
ammattilaisena voin kertoa teille, että ihmiset on yksilöllisiä. älkää yleistäkö yhden kokemuksen perusteella. kaikissa roduissa on on helliä ja rakastavia miehiä isoine ja pienine kaluineen. yksi parhaita kokemuksistani oli 72 v. mies peniksen pituus ehkä max 10cm. aivan ihana kokemus. kyseiselle miehellä antaisin ilmateeksi koska vaan, että se siitä.
- Anonyymi
😁😁😁😁😁😁10cm,se on nysä,nyhverö😁😁😁😁😁😁😁😁😁🥱😁😁nyhverö,prinssinakki,nyhverö
- .Heisenberg
Laittakaa jonkinlainen adressi eduskuntaan että haluutte lisäää isokyrpaisia neegereita tanne. Pitää noiden vittumaisten naistenkin saada mulkkua niin jää ne kivoimmat sit suomalaiset ja ahdistus häviäää.
- jartsa9
Täällä muutama suomihemmo kateellisena ja katkeroituna haukkuu IHANAT NAISET jotka ovat saaneet kunnolla mustaa munaa.Se on vissiin ihan tosi asia että näillä mustilla miehillä on usein aika mahtavat meisselit,eli on kai se nyt selvää että munasta kovasti tykkäävä ihana suomineito voi haluta sitä joskus kokeilla.Ja jos Nainen on avarakatseinen ja normaalisti kokeilunhaluinen niin ymmärettävästi kokeilee sitä.Ja jos ei ole saanut kunnon seksiä pitkään aikaan,sinkkuuttaan tai miehensä laiminlyönnin seurauksena,niin voi tilanne edetä siihen että puutteessa ja täysin kiimassa pyytää kahville naapurin mustan miehen jonka tapaa sattumalta pesutuvassa.Mies tulee ja Nainen ohjaa hänet heti makuuhuoneeseen ja sitten mies ottaa ohjat ja jälkeenpäin einainen muista muuta kuin että saadessaan mustan munan sisäänsä,häneltä alkoi päästä todella äänekäs nautinnon ja orgasmien sekainen ulina ja vikinä ja että hän koki mielestään jotain aivan uutta.
- Anonyymi
Muija toi Kambiasta tullessa mustan miehen. On muuten kauhea kalu kaverilla. Vaimo ilmoitti heti, että nyt talo jakoon. Haukasihan paskan, talo on meinaan yhtiön, no yhtiö olen minä. Kutsui katsomaan kuin nusitaa. Jätkällä oli tosi vempain. Akka huusi alla ja voihki, käykös kateeksi. Kävihän se luonnolle, sen verran, että sanoin että aamusta olette ulkona. No vaimon tytär tuli kotia, totes jätkällä on hirvee vehe, totes, että jos sä iskäpuoli sittenkin panisit, no paninhan minä sitä tumma mies liukkaille. Yhtiö myi talon, siis minä ja muutin kerrostaloon.
- Anonyymi
Hyvä tarina,on mahtavaa jos löytää kunnon panomiehen.Ole onellinen vaimosi löydöstä. Meitä pienimunaisa varten on joitakin naisia,tai runkataan.
Kyllä minä voisin kuvitella harrastavani seksiä mustan tai mustien miesten kanssa.
- Anonyymi
Voisin kuvitella ja olen harrastanut useamman kanssa. Ovat usein kookkaampia ja lähes aina kestävämpiä/jaksavampia. Lisäksi miehekkäämpiä ja kiihkeämpiä yleensä.
Voisinhan mä kuvitella olevani sängyssä tummaihoisen miehen kanssa, kunhan se ei ole turkkilainen. Mä vaan oon saanut heistä sellaista kuvaa, että jos sellaiselle alkaa antaa niin he alkaa takertuu seuraan ja luulee omistavansa naisen. Enkä mä sellaisen miehen kanssa alkaisi juurikin siksi. Vaikka on niitä takertujatyyppejä toisissa vaaleaihoisissakin.
- Anonyymi
Täytyy tehdä selväksi onko yhen illan juttu tai ei.
- Anonyymi
Olen sekstannut mustan miehen kanssa ja kyllä oli parasta. Parempaa kuin suomalaisen. Olen myös muutamaa muuta ulkomaalaista kokeillut. Ei kovin häävi esim balkanin maasta oleva mies. Toki nämä ovat yksittäisiä tapauksia.
- Anonyymi
Ehdottomasti haluaisin saada isoa mustaa ja runsaasti siemeniä.
- Anonyymi
Hei,
oletko jo saanut isoa mustaa? Toivottavasti. ;)
- Anonyymi
Onhan se vaalee nainen ja tumma mies yhessä kiihottavan näköistä ;)
- Anonyymi
Onhan se vaalee nainen ja tumma mies yhessä kiihottavan näköistä, varsinkin jos nainen on sellainen bbw ja iso rintainen.
Siinä on sitä jotain😅 - Anonyymi
Onhan se vaalee nainen ja tumma mies yhessä kiihottavan näköistä, varsinkin jos nainen on sellainen bbw ja iso rintainen.
Siinä on sitä jotain😅- Anonyymi
Jostain syystä lähetti viestin liian monta kertaa.
- Anonyymi
Kertokaapa kokemuksistanne arvon naiset. Minusta tulevaisuus on mustien miesten, mutta naimisiin voi silti mennä suomalaisen valkoisen miehen kanssa, kun on hyvä musta rakastaja.
- Anonyymi
Pakkohan sitä oli kokeilla kun oma mieskin yllytti. Ei tarvinnut omaa halua ilmaista ja riitaa saada aikaan.
Olin jo kaksi päivää katsellut, ja tein päätöksen. Nilkka koru vasempaan jalkaan ja siirto tarra pata Q. Se oli kun mangnetti.
Mutta olin valinnan tehnyt.
Nuori mies joka katseli minua ilmeisesti himoiten, ainakaan ei tarvinnut kun pata Q näyttää niin oli perseessä kiinni.
Mukaan tuli hänen nuorempi veli.
Nainti oli liian rajua, mutta pakko sanoa että kullit oli kovana.
Siemenien makua en tiedä mutta mieheni sen oppi tietämään. Nuoli molempien siemenet tuoreeltaan pillusta.
Tuplaa en ainakaa toiste ota, perseeni meinas revetä.
Enää en haluu mustaa, kaikella kunnioituksella.
Nuorille suomalaisille miehille voin antautua.
- Anonyymi
Joo osta Tapolan mustaa makkaraa ja työnnä se perseesees hönö
- Anonyymi
Olen suomalainen mies ja minulla on Jamaicalainen tumma ihoinen mies,hänen peniksensä on 24cm ja 6 .5cm paksu,kuvekset roikkuvat hyvin,häneltä tulee paljon spermaa jota saan suuhuni sekä peppuuni ja kyrpäni päälle,naapurissani asuu Nigerialainen gay mies hänellä on myös iso yli 22cm on ihanaa saada 2ta isoa yhtäaikaa pyllyyn,nyt menemme naimaan taas
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://3255222.com/H/f0CS 👈
- Anonyymi
Olen aina haaveillut saavani isoa jättimäistä mustaa kyrpää. En ole vain koskaan uskaltanut.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://3255222.com/H/3zTie 👈
- Anonyymi
Kyllä voin ja olen antanut pillua ja persettä mustalle afrikan orille. Kyrpä oli yli 20cm täydessä seisokissa ja pussit kuin alepan täysinäiset muovikassit.
Kyllä sen tunsi kurkussa asti kun musta mies otti.takaapäin. Ja kun sai siemensyöksyn tuntui ettei sperman tulo lopu koskaan.
Oma mies runttasi vielä liukkaille ja laski siemenensä mustan miehen siementen sekaan. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://3411222.com/H/It7AZ 👈
- Anonyymi
Vaalea vaimoni viehättää mustia miehiä, ravintolassakin mustat hakee varmasti tanssimaan. Ennen alakertaan menoa sanoin mustat hakee varmasti niitä näkyi jo olevan siellä, haluatko kokeilla nyt kuinka isoa mustilla on Marja nauroi ei kai niillä paljo isompia oo kuin valkoisilla. Yksi vanhempi musta oli jo hakenut useasti Marjaa, Marja nauroi noin pieni mutta on pitkä lahkeessa kuiski onkohan sekin musta ja kiiltävä hieroin hameenhelman korkeudelta Marja kuiskasi älä kiusaa enempää, enhän ole kiusannut et sinä vaan tuo mies. Istuin baaritiskillä tämä samanen mies tuli viereen Marja oli vähän posket punaisiena kun tuli tanssimasta. Kerroin että lähdetään huoneeseen mies sanoi ei täällä paljon muuta hyvää ole kuin vaimosi. Mentiin huoneeseen Marja istui syliin mies vastapäätä, kun Marja kaatoi juomaa sanoin istu Marcon sylissä välillä, huomasin että Marja liikkuessaan keinauttelee pyllyään kun nousi ottamaan juomaa näin kuinka pitkä ja paksu kalu oli jalanpäällä Marja istui vähän jalat harallaan sen päälle. Kun Marja nousi sanoin katso mitä teit saat hoitaa. Marco katsoi minua Marja laskeutui ja sai kuin saiki kalun esille sanoin Marjalle hoida sitä.
Marja otti käteen katseli ja suukotteli sitä sitten otti kunnolla suuhun sanoin Marcolle Marja haluaa sinua kun Marja oli aikansa imenyt Marja meni sängyn reunalle odottamaan halusin itse ohjata kalun vaimooni liikuttelin terskaa pillun suulla ja samalla vähän runkkasin Marja oli kuumana antakaa nyt sisään , vedin nahkan aivan taakse älyttömän paksu terska kiilsi otin pillusta nesteitä kädellä ja sivelin kaluun toinen käsi teki runkkausliikettä ensi kertaa vierasta kalua. Kun kalualkoi sievästi mennä sentin verran ja takaisin pillun huulet venyi kunnolla kun terska lipsahti sisään Marja alkoi ännellä voi jumalauta työnnnä työnnä painelin pepusta sievästi Marco oli vain kontallaan ja antoi tehdä minun liikkeet tunsin Marcon käden menevän housun sisään puristeli kalua otin kalun näkyviin se seisoi tosi kovana Marja oli omissa oloissaan musta kiiltävä kalu liikkui jo kunnolla siitä piti huolen Marjan limainen pillu Marja vapisi ja valitti kun sai mustaa kunnolla ulisten sai orgasmin. Marco nousi ja meni Marjan eteen Marja otti kiinni kalusta ja imi limaista kalua otin Marcon kalun juuresta kiinni ja runkkasin sitä Marjan suuhun kalu paisui ja laukesi Marjan kasvoille ja suuhun. Marja meni siistitymään, Marco työnsi mnut seljälleen ja alkoi imemään osasi imeä pehmeästi ei voimalla ei liian nopeasti Marja tuli viereen katsoi ja kuiskasi nyt rakas saat ja istui huulien päälle Pillu oli turvoksissa ja sieltä valui koko ajan Marcon spermaa työntelin sormella pyllyyn marja kirkui ja nai tunsin että kohta tulee silloin aina kalu paisuu lisää Marco tiesi senotti syvälle ja sievästi ulos laukesin voimalla teki kipeään nivusissa ja älyttömän hyvää. Marja laukesi vähä ajan päästä makoiltiin ja pestiin toisemme.
Marja nukkui meidän välissä. Jonkin ajan päästä katsoin kun Marco imi rintoja Marja veti päälleen ja sanoi tule tule kun kalu painui sisään Marjan jalat oli ympärillä kädet veti itseä vasten oli kiimasta katseltavaa näk i että Marja halusi pillu oli tyrkylä kunnolla, Marja ulisi kun sai tyydytyksen Marco laukesi vähä ajan päästä ja tuli hiljasta, Myöhemmin heräsin Marja oli aivan vieressä katsoi ja antoi suukon suukotteli ja katsoi tiesin on kiitosta kun sai kokea mustaa ja tosi isoa. Marja laskeutui peiton alle tunsin kuuman suun otti pehmeästi huulilla nuoli sievästi Marco katsoi näytin pyllyä Marco nousi ja pani sisään peiton alta kuului vaan ihanaaa. käännyin niin että olin Marjan pillun alla ja näin kun kalu työntyy sisään ja ulosMarja laskeutui niin että yllän nuolemaan nuolin pillua ja kalua kädellä puristelin palleja sievästi Marja kuiski mitä teet kalu vain isonee pillussa Marco oli yhdessä kohti Marja nai vastaan hulluna nuolin Marcon palleja ja juuresta runkkasin Marja kirkui hieroin pillua Marja laukesi ja samalla tunsin kuinka kalu pumppasi spermaa pitkiä sykäyksiä tuntui kalussa hyväilin kalua se vain jänittyi ja jännittyi Marja kuiski ihanaa eikö tämä lopu. Marco vetäytyi tosi hitaasti pillun huulet jäi avoimeksi otin kalua suuhun Marco työnteli sievästi ja nousi, Marja liikkui niin että Spermat valui minun rinnalle kääntyi ja nuoli hitaasti pois.
Aamupäivällä kun makoiltiin Marja kysyi nautitko niinkuin minä, olin koko illan niin kihottunut jo tanseissa että piti äydä kuivaamassa vessassa. Marco hieroi kalua aina tansiessa ja kuiskasin kuinka haluaisin loppu tanssi oli tungoksessa melkein naintia kalua vasten. Odotin että huomaat hokutella sen meille. oli kiihottavaa saada spermat sisään ja tunte sun päänliikkeet kun imin Marcoa. Sanoin en olisi uskonut että imen miestä mutta oli se iso ja musta. Marja hyväili kalua nousi päälle ja laskeutui aivan kokonaan kuiskasin olet tosi kiimassa vieläkin Marja nai tosi märkänä koko ajan ja kiljahteli silloin laskin sisään tuntu i että haluan vain syvemmälle. Marja jäi makaamaan sänkyyn lähdin tupakalle. - Anonyymi
Voisin ja olen myös sekstaillut. Kiihottavaa katsoa, kun tuolilla istuessani kaveri työntää mustaa, isoa ja paksua kyrpää märkään ja kiimaiseen pilluuni.
- Anonyymi
Mina halu nusi teita valko naine pilu ja lasti sisa.iso kyrpa ja paksu.halu nusi teita
- Anonyymi
Minä haluaisin kokea ison valtavan mustan miehen kyrvän. Olisi ihana saada kunnon kyrpää. Vittu huutaisi hoosiannaa.
- Anonyymi
hyi vittu,kukaan suomalainen ei koske enää naiseen joka on ollut mustan kanssa
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803