Moikkamoi! Saan kohta kissanpennun ja enkä tiedä sille nimeä. Kissa on valkoinen tyttö mine coon. Haluaisin sille jonkun lastenohjelmasta olevan nimen. Meillä on ja on ollut Olifer, Lusifer, Karvinen ja Minni. Tarvisi apua nopeesti!!
Tyttökissanpennulle nimi!!!
7
156
Vastaukset
- ehdottaisin...
Asuna. :D (sanoista tulee myös sauna) oisin itte halunnut kissan nimeksi sen, mutta ei.. Sisko päätti..
- kissaaah :))
Vempula tai Vempukka :3
- senii
Jos teillä on ollut jo Minni, niin tämähän voisi olla Iines, kun on valkoinen.
- Ehdotus.
Soma.
- Nomen est omen
sellaista rotua ei ole kuin Mine Coon, vaan Maine Coon.
Jos kissasi on rotukissa, niin sen papereissa lukee niin, mutta jos joku on sanonut että se on Maine Coon rotuinen, ei tästä ole takeita, jos sillä ei ole virallisia papereita sukutauluineen. Todennäköisesti sen isästäkään ei ole silloin tietoa.
Kissan nimiin. Bianca on italiaksi valkoinen. Neve on lumi.
siis BIANCA tai NEVE.
BIANCA sopisi mainiosti, mutta sinähän sen viimekädessä itse päätät.
Itse mietin kaksi viikkoa annanko sen tietyn nimen kissanpennulleni vai en. Parempaakaan en keksinyt joten annoin kissalleni valitsemani nimen, mutta vasta kaksi viikkoa sitä emmittyäni. Halusin nähdä sopiiko nimi sille ja kyllä se sopi.- maurrrrr
tai molemmat eli biancaneve eli lumikki ;) aloittajahan halusi lastenohjelma-nimen!
- Kakskskakkakakakaka
Meillä on viiru tyttö kissalla sopii tosi hyvin maatiaiselle missä on 5 eri väriä ja pää puoliksi eri värinen sillee kahtii tasasesti nii siinki on viiru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066