Moikkamoi! Saan kohta kissanpennun ja enkä tiedä sille nimeä. Kissa on valkoinen tyttö mine coon. Haluaisin sille jonkun lastenohjelmasta olevan nimen. Meillä on ja on ollut Olifer, Lusifer, Karvinen ja Minni. Tarvisi apua nopeesti!!
Tyttökissanpennulle nimi!!!
7
159
Vastaukset
- ehdottaisin...
Asuna. :D (sanoista tulee myös sauna) oisin itte halunnut kissan nimeksi sen, mutta ei.. Sisko päätti..
- kissaaah :))
Vempula tai Vempukka :3
- senii
Jos teillä on ollut jo Minni, niin tämähän voisi olla Iines, kun on valkoinen.
- Ehdotus.
Soma.
- Nomen est omen
sellaista rotua ei ole kuin Mine Coon, vaan Maine Coon.
Jos kissasi on rotukissa, niin sen papereissa lukee niin, mutta jos joku on sanonut että se on Maine Coon rotuinen, ei tästä ole takeita, jos sillä ei ole virallisia papereita sukutauluineen. Todennäköisesti sen isästäkään ei ole silloin tietoa.
Kissan nimiin. Bianca on italiaksi valkoinen. Neve on lumi.
siis BIANCA tai NEVE.
BIANCA sopisi mainiosti, mutta sinähän sen viimekädessä itse päätät.
Itse mietin kaksi viikkoa annanko sen tietyn nimen kissanpennulleni vai en. Parempaakaan en keksinyt joten annoin kissalleni valitsemani nimen, mutta vasta kaksi viikkoa sitä emmittyäni. Halusin nähdä sopiiko nimi sille ja kyllä se sopi.- maurrrrr
tai molemmat eli biancaneve eli lumikki ;) aloittajahan halusi lastenohjelma-nimen!
- Kakskskakkakakakaka
Meillä on viiru tyttö kissalla sopii tosi hyvin maatiaiselle missä on 5 eri väriä ja pää puoliksi eri värinen sillee kahtii tasasesti nii siinki on viiru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997