Moikkamoi! Saan kohta kissanpennun ja enkä tiedä sille nimeä. Kissa on valkoinen tyttö mine coon. Haluaisin sille jonkun lastenohjelmasta olevan nimen. Meillä on ja on ollut Olifer, Lusifer, Karvinen ja Minni. Tarvisi apua nopeesti!!
Tyttökissanpennulle nimi!!!
7
142
Vastaukset
- ehdottaisin...
Asuna. :D (sanoista tulee myös sauna) oisin itte halunnut kissan nimeksi sen, mutta ei.. Sisko päätti..
- kissaaah :))
Vempula tai Vempukka :3
- senii
Jos teillä on ollut jo Minni, niin tämähän voisi olla Iines, kun on valkoinen.
- Ehdotus.
Soma.
- Nomen est omen
sellaista rotua ei ole kuin Mine Coon, vaan Maine Coon.
Jos kissasi on rotukissa, niin sen papereissa lukee niin, mutta jos joku on sanonut että se on Maine Coon rotuinen, ei tästä ole takeita, jos sillä ei ole virallisia papereita sukutauluineen. Todennäköisesti sen isästäkään ei ole silloin tietoa.
Kissan nimiin. Bianca on italiaksi valkoinen. Neve on lumi.
siis BIANCA tai NEVE.
BIANCA sopisi mainiosti, mutta sinähän sen viimekädessä itse päätät.
Itse mietin kaksi viikkoa annanko sen tietyn nimen kissanpennulleni vai en. Parempaakaan en keksinyt joten annoin kissalleni valitsemani nimen, mutta vasta kaksi viikkoa sitä emmittyäni. Halusin nähdä sopiiko nimi sille ja kyllä se sopi.- maurrrrr
tai molemmat eli biancaneve eli lumikki ;) aloittajahan halusi lastenohjelma-nimen!
- Kakskskakkakakakaka
Meillä on viiru tyttö kissalla sopii tosi hyvin maatiaiselle missä on 5 eri väriä ja pää puoliksi eri värinen sillee kahtii tasasesti nii siinki on viiru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904