Olen aloittelija ja haluaisin tietää että mistä mä saan peliaikaa lisää.
Apua kaivataan!
7
182
Vastaukset
- wowittajatar
Lisään että haluun VAIN 1kk aikaa koska mulla ei ole mahdollisuutta elokuun jälkeen pelailuun muutan ulkomaille ;) että 60pv. kortit ei tule kysymykseen
- wowittajatar
ja mulla on päivitykset pandariaan asti ja ilmainen kuukausi on käytetty.
- wowwittajatar
jaaha ei sit vaivasko noin poljon auttaa..
- Miffalo
En tästä peliaika hommasta oikein muuta tiedä kuin,että kaupasta pystyy ostaan 2kk peliaikapakkauksia. Jos haluat 1kk ajan, niin sun melkein kortilla ostaa jostain tuolta battle.netistä. itse käytän ensimmäistä vaihtoehtoa koska kaupasta on helpompi hakea.
- senytvaanontyhmää
kaupasta maksaa enemmän mut ihan miten vaa
Ei nuit 1kk klrtteja mun mielestö oo olenassa :O
1kk peliajan saa tilattuu wowin kaupast 12e ja kaupase se 2kk on jtn 25-30e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103