Mikä on syynä siihen että kaikilla kotona TV eikä videotykki. Eikö videotykki ole yhtä kätevä käytössä vai mistä johtuu että videotykki ei ole saanut suurempaa jalansijaa kuin sisustuksellisesti hankalampi TV.
Miksei videotykki tv'nä
9
846
Vastaukset
- wsup
Eihän se ihan yhtä kätevä ole kun tarvitsee maalata huone, hävittää kaikki heijastavat pinnat ja hankkia täysin pimentävät verhot yms. Varsinkaan jos sattuu asumaan vuokralla tai väliaikaosessa asunnossa. Myöskin se että akustisesti läpinäkyvä kangas ja hyvä tykki alkavat jo muiden hankintojen jälkeen viemään lompakkoa. Itselleni 70" telkkari ajaa asiansa 2m katseluetäisyydellä tällä hetkellä ihan passelisti
- öö tota..
Vai menee videotykkiin lompakkoa. Se halvin 70-tuumainen vie 3799 euroa. :-)
Oikeastaan en usko, että katsot tv-ohjelmia 70 tuuman tv:stä vain 2 metrin päästä. Syynä on tv-ohjelmien liiasta pakkaamisesta johtuva huono kuvanlaatu eli suttuisuus (vaihtelee kanavanipuittain, YLE:llä yleensä paras kuva).
Tai jos se pitää paikkansa, niin pitää koettaa saada joku kauppa kytkemään antennisignaali tuollaiseen, jotta voisin katsoa itsekin. :) - wsup
öö tota.. kirjoitti:
Vai menee videotykkiin lompakkoa. Se halvin 70-tuumainen vie 3799 euroa. :-)
Oikeastaan en usko, että katsot tv-ohjelmia 70 tuuman tv:stä vain 2 metrin päästä. Syynä on tv-ohjelmien liiasta pakkaamisesta johtuva huono kuvanlaatu eli suttuisuus (vaihtelee kanavanipuittain, YLE:llä yleensä paras kuva).
Tai jos se pitää paikkansa, niin pitää koettaa saada joku kauppa kytkemään antennisignaali tuollaiseen, jotta voisin katsoa itsekin. :)Eipä tuo Sharppi tullut maksamaan kun reilu pari tonnia. Eipä ole telkkarikanavia tullut katsottua vuosiin, mitä nyt kuukauden välillä kun hd-kanavapakettia kokeilin, mutta ei niitä sen enenpää tykilläkään katsella
- öö tota.. joo
wsup kirjoitti:
Eipä tuo Sharppi tullut maksamaan kun reilu pari tonnia. Eipä ole telkkarikanavia tullut katsottua vuosiin, mitä nyt kuukauden välillä kun hd-kanavapakettia kokeilin, mutta ei niitä sen enenpää tykilläkään katsella
Eli se 70" tv:si ei ole tv:nä vaan näyttönä.
Mutta se on totta, että videotykki on hankalampi valkokankaineen tai seinän maalauksineen sekä pimennyksineen. Ja tykkikin pitää saada kiinni jonnekin.
Yhtä hyvinhän sen seinän voi maalata onko sitten tv vai tykki. Saahan niitä tykkiin valmiita "tauluja" niin ei tarvitse maalailla. Ja jopa ne pimennys verhot auttavat myös tv:een katseluun.
Pää syy suosioon on hinta. Suurten televisioiden hinnat ovat pudonneet räjähdysmäisesti ja tuuma koot kasvanut, koska rakennus on nykyisin halvempaa.- wsup
Eipä ne pimennysverhot yhtään sen helpompi vaihtoehto ole jos niillä tarvitsee verhoilla koko huone. Valmis taulu ei tee mahdollisista vaaleista pinnoista tummia tai heijastavista pinnoista heijastamattomia.
- kuluttaja.
videotykin lamput ovat kallista kulutustavaraa....
- hifiukko
Kysymys oli "miksei videotykki tv:enä eikä kuinka tehdä hifihuone.
Kyllä se vaalea seinä heijastaa valoa yhtälailla televisiosta kuin tykistä jos koko huoneen ajattelee tummaksi vetää.- wsup
No pahoittelut tästä. Jatketaan nyt vielä vaikka omaa vastausta sen verran että omalla kohdalla ei ole tarvetta pienessä yksiössä isommalle kuvalle ja laitteen sisäinen viritin on ihan kätevä jos joskus on ihan pakko katsoa telkkaria... lisäksi asennus ja sijoittelu on aika paljon helpompaa.
No ok. Todennäköisesti vaihto tykkiin on tulossa ennemmin tai myöhemmin telkkarin ollessa akustisesti yksi pieni paskiainen. Kunpa vain noiden myyminen nykypäivänä olisi mahdollista ,_,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481