Ristivedon tuulijuhla

nimim1

Eilen oil Pyhänkosken Nuorisoseuralla tuulvoimapuiston juhla väkeä oli kourallinen n.70 henkeä.Juhlapuheessa Inkeri Kerola mainitsi ,että tuulivoima jakaa kylää kahtia olisko siinä väen vähyyden syy?Puheita pidettiin viirejä jaettiin se oli kaiken huippu kun kunnan edustajaa ei löytyny vastaan ottamaan viiriä.Onko kirkonkyläläiset niin katkeria kun voimala tehtiin Pyhänkoskelle?Vaikia olis ollu kylälle rakentaa tasamaalle.

6

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimin2

Olipa tieten tarkotuksella valittu päivä ja paikka, minne ei osa kyläläisistä astu jalallakaan. Ja suurin osa heistäkin taisi olla Reisjärvellä.
      Kirkonkyläläisiä ei taida paljon kiinnostaa sivukylästen juhlat, ja eihän ne toki niitä myllyjä halua, kun niistä jonkinlaista haittaakin on.
      Itse en kokenut kovinkaan mielekkkääksi koko juhlimisen aihetta. Miksi pitäisi juhlia, kun tiet oli puolivuotta melkein läpipääsemättömiä, ´välillä suljettiin koko liikenne ilman turhia varoituksia, telkkari sätkii ja pätkii, netti katos sen siliän tien, kun johto rumpuputkeen laskettiin, saat soitella ja laulella, mutta tulokset ovat olleet aika tyhjiä. Lisäksi kaiken maailman uteliaita pyörii tien tukkona. Tämäkö on sen juhlinnan aihe? Kytysen kakkupalan persolla lähtiä sinne kuuntelemaan kuivia puheita ja antaa kiitosta ylettömän hyvin järjestetystä rakennusprojektista.

• nimin3

Sammaa mieltä oon nimin2:n kanssa,.

• voimatonta tuulta

Kunnalle ei ollut tullut edes kutsua koko tilaisuuteen, että näin hyvin se Puhuri hoitaa hommat.

• peijaiset

Väkeä löytyy varmaan sitten kun näitä härveleitä kaadetaan.

• epäilijämeno

unohtui luonnonsuojelullinen harha.vain tuuli pyörittää ropellia.kaikki muu mitä tapahtuu sen jälkeen.kuluttaa luonnonvaroja samalla lailla.mikään ei siis muutu muusta enerkian tuotannosta.
      raakaaineistahan nämä tuulimyllytkin on rakennettava.eivät takuulla ole ikusia.suuri harha on
      kettutytöilä ja pojilla mainostaa tuulivoimaa .muka maailmaa pelastavana ratkaisuna.olisi
      halvempaa lähettää nämä harjasniskain jälkeläiset.tämä ylijäämä väestö vaikkapa intiaan.
      kilpailutettas kuka halvimmalla hoitaa nämä verovaroilla elätettävät.tulisi valtiolle edulliseksi.
      etelän auringossa ei tuulimyllyä tarvita.siitäkin kinastelu loppuisi.

• etteitotuusunohdu

Samassa lähetyksessä vois pistää kepuliset ne niitä haalii, vihreet on poistanut jo ohjelmastaan myllyt. Pekkarinen vävyineen parantaan maailmaa intiaan..jes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      81
      4081
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      116
      3597
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3393
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe