Lapsirakas lastenhoitaja/ Oulu

Ansku & Lapsi

Löytyisikö tätä kautta lapsi rakasta ja luotettavaa hoitajaa kuusi vuotiaalle reippaalle pojalle?
Lapsenhoitajalle olisi tarve satunnaisesti/ osittain viikoittain akselilla pe-la syyskuusta lähtien opiskelujen vuoksi eli pe iltapäivä/ilta ja lauantaisin päiväseltään. Satunnaisesti myös asioiden hoitamisen ajaksi sekä yöhoitomahdollisuus hyvin harvoin. Asumme Oulun pohjoispuolella Ritaharjussa joten tänne pääsee julkisilla.
Hoitajalta/ hoitajilta toivotaan aikaisempaa hoitokokemusta sekä mielikuvituksellisuutta lapsen leikkeihin.

Jos olet etsimämme reipas ja luotettava nuori poika tai tyttö niin laita viestiä tänne yhteystietojen kera!

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IidajaNoora

Hei!
      Täällä on kaksi 14-vuotiasta tyttöä oulunsalosta. Tykkäämme lapsista ja meillä on myös aikaisempaa kokemusta lastenhoidosta. Lasten kanssa on tottunut leikkimään useammankerran.

Sähköposti: [email protected]
      Sähköpostilla saa kiinni :)

• hoitajaanniina

Hei! Olen 17-vuotias lähihoitaja-opinnot aloittava opiskelija. Viime kevään kävin yövahtina kahdelle eri perheelle ja työkokemusta on myös sisaruksesta ja serkuista. Opiskelijana kaipaan pientä lisätienestiä, ja ilta-/viikonlopputyötä. Kerron mielelläni itsestäni tarvittaessa lisää ja tapaan henkilökohtaisesti.

Yhteydenottoanne odottaen
      [email protected]

• oululastenvahti

Hei!
      Olen 21-vuotias opiskelija, joka etsii koulun ohelle lastenhoitotöitä. :) Lapsia olen hoitanut todella paljon, tunteja on kertynyt yhteensä satoja ja satoja. Olen ollut hoitamassa lapsia yli kymmenessä perheessä, osassa säännöllisesti ja osassa hieman harvemmin. Olen myös ollut Englannissa au pairina puoli vuotta, jossa hoidin lapsia kokopäiväisesti.
      Toivottavasti olisin sopiva lastenhoitaja juuri pojallenne! :)

oululastenvahti(at)luukku.com

• Sara151

Hei, olen 15-vuotias iloinen ja luotettava nuori Oulusta. Asun suhteellisen lähellä ritanharjua joten kyyti ei tulisi olemaan milloinkaan este. Aikatauluista, olisin vapaa melkeimpä milloin vain paitsi koulupäivinä (kestää max. 16.00). Yöhoitomahdollisuus on myös voimassa ja muutenkin hoitokokemusta sukulaisten lapsien hoidosta ym on.

Toivottavasti kiinnostuit ja otat yhteyttä: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe