GTA V.tä ei julkaista koskaan

paskakonsoli

pc:lle.

2

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • All of Them

Julkastaan mutta ei oo varmuutta että milloin, ensin konsoliversiot ja sen jälkeen paranneltu PC versio ja ehkä Next Gen. konsoli versiot. Sama oli GTA IV:ssä. Mutta mistä sä sen tietäisitkää kun et oo pelannu mitään GTA:t vielä.

• Anonyymi

voit olla oikeasa koska pc ei ole tarkoitettu lasten peleile kuten gta v joten jos vaikka gta v ei tulisikaan pc niin se ei tarkoita etteikö sillä voisi pelata kuten esim mindcraft ja sen mielestä sit oli gta v niin lapsenline että siin ei voi ees rakentaa vaik se on realistine ni ei voi rakentaa ja yleensä jos peli on hvä se antaa tehdä talon jossa asua mut gta v on siintä huono et siinä on tosi vähän rahaa eikä voi kaivaa ja sit siel on laavaa ja tinantti mut sit kun odotat sitä et se on tulossa niin mind on yks peli mitä voi pelata koska siinä on tekemistä jos vaan jaksaa keksiä eikä se siitä sen enenpää meidän molempien mielöstä rakennus on tärkein osa peliä koska jos ei voi rakentaa ei voi tehdä ja se on gta v ei tule pc mut silti lasten peli koska kukaan ei jaksa mut mind craft on reanlistinen koska siinnä voi ja et sä tiedä mitää ni älä tu tänne puhuun mitään mulle alkaa riitään tommonen mul on oma peli tieto kone vaik oon 11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe