pc:lle.
GTA V.tä ei julkaista koskaan
2
228
Vastaukset
- All of Them
Julkastaan mutta ei oo varmuutta että milloin, ensin konsoliversiot ja sen jälkeen paranneltu PC versio ja ehkä Next Gen. konsoli versiot. Sama oli GTA IV:ssä. Mutta mistä sä sen tietäisitkää kun et oo pelannu mitään GTA:t vielä.
- Anonyymi
voit olla oikeasa koska pc ei ole tarkoitettu lasten peleile kuten gta v joten jos vaikka gta v ei tulisikaan pc niin se ei tarkoita etteikö sillä voisi pelata kuten esim mindcraft ja sen mielestä sit oli gta v niin lapsenline että siin ei voi ees rakentaa vaik se on realistine ni ei voi rakentaa ja yleensä jos peli on hvä se antaa tehdä talon jossa asua mut gta v on siintä huono et siinä on tosi vähän rahaa eikä voi kaivaa ja sit siel on laavaa ja tinantti mut sit kun odotat sitä et se on tulossa niin mind on yks peli mitä voi pelata koska siinä on tekemistä jos vaan jaksaa keksiä eikä se siitä sen enenpää meidän molempien mielöstä rakennus on tärkein osa peliä koska jos ei voi rakentaa ei voi tehdä ja se on gta v ei tule pc mut silti lasten peli koska kukaan ei jaksa mut mind craft on reanlistinen koska siinnä voi ja et sä tiedä mitää ni älä tu tänne puhuun mitään mulle alkaa riitään tommonen mul on oma peli tieto kone vaik oon 11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772