GTA V.tä ei julkaista koskaan

paskakonsoli

pc:lle.

2

340

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • All of Them

Julkastaan mutta ei oo varmuutta että milloin, ensin konsoliversiot ja sen jälkeen paranneltu PC versio ja ehkä Next Gen. konsoli versiot. Sama oli GTA IV:ssä. Mutta mistä sä sen tietäisitkää kun et oo pelannu mitään GTA:t vielä.

• Anonyymi

voit olla oikeasa koska pc ei ole tarkoitettu lasten peleile kuten gta v joten jos vaikka gta v ei tulisikaan pc niin se ei tarkoita etteikö sillä voisi pelata kuten esim mindcraft ja sen mielestä sit oli gta v niin lapsenline että siin ei voi ees rakentaa vaik se on realistine ni ei voi rakentaa ja yleensä jos peli on hvä se antaa tehdä talon jossa asua mut gta v on siintä huono et siinä on tosi vähän rahaa eikä voi kaivaa ja sit siel on laavaa ja tinantti mut sit kun odotat sitä et se on tulossa niin mind on yks peli mitä voi pelata koska siinä on tekemistä jos vaan jaksaa keksiä eikä se siitä sen enenpää meidän molempien mielöstä rakennus on tärkein osa peliä koska jos ei voi rakentaa ei voi tehdä ja se on gta v ei tule pc mut silti lasten peli koska kukaan ei jaksa mut mind craft on reanlistinen koska siinnä voi ja et sä tiedä mitää ni älä tu tänne puhuun mitään mulle alkaa riitään tommonen mul on oma peli tieto kone vaik oon 11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe