GTA V.tä ei julkaista koskaan

paskakonsoli

pc:lle.

2

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • All of Them

Julkastaan mutta ei oo varmuutta että milloin, ensin konsoliversiot ja sen jälkeen paranneltu PC versio ja ehkä Next Gen. konsoli versiot. Sama oli GTA IV:ssä. Mutta mistä sä sen tietäisitkää kun et oo pelannu mitään GTA:t vielä.

• Anonyymi

voit olla oikeasa koska pc ei ole tarkoitettu lasten peleile kuten gta v joten jos vaikka gta v ei tulisikaan pc niin se ei tarkoita etteikö sillä voisi pelata kuten esim mindcraft ja sen mielestä sit oli gta v niin lapsenline että siin ei voi ees rakentaa vaik se on realistine ni ei voi rakentaa ja yleensä jos peli on hvä se antaa tehdä talon jossa asua mut gta v on siintä huono et siinä on tosi vähän rahaa eikä voi kaivaa ja sit siel on laavaa ja tinantti mut sit kun odotat sitä et se on tulossa niin mind on yks peli mitä voi pelata koska siinä on tekemistä jos vaan jaksaa keksiä eikä se siitä sen enenpää meidän molempien mielöstä rakennus on tärkein osa peliä koska jos ei voi rakentaa ei voi tehdä ja se on gta v ei tule pc mut silti lasten peli koska kukaan ei jaksa mut mind craft on reanlistinen koska siinnä voi ja et sä tiedä mitää ni älä tu tänne puhuun mitään mulle alkaa riitään tommonen mul on oma peli tieto kone vaik oon 11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5540
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4234
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      87
      1818
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1415
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      959
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      733
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      38
      682
    Aihe