Olen aikeissa ostaa vähän käytetyn 2010 Caliberin. 2 litran koneella, bensa ja automaatti.
Kysyisin lyhyesti niiltä jotka ovat autoa ajaneet kokemuksia? En ole jenkkiautoa koskaan joten ensin pitäisi varmaankin koeajaa jotta saa tuntuman.
Mutta arvostaisin mielipiteitänne. Kaikissa autoissa on hyvää ja huonoa mutta arvostelkaa noin kokonaisuutena. Kiitos.
Ostaako Dodge Caliber vai ei - kysymys?
5
234
Vastaukset
- ruma ainakin
Aikas vikainen auto, mutta jos oikein halvalla saat niin ota pois.
- vaihtoon meni
Katsastuksessa tulee aina hylky,on alapallonivelet,raidetangonpäät,vakaajatanngot,koiranluut,takatukivarret,ym,ym....
- CRD 130tkm
Raidetangonpääthän ne ja osta "tarvikkeina" saat puolet halvemmalla ja puolet vankemmat.
Kulutus tavaraa muidenkin merkkien osalla muuten käypänen ajoneuvo ei jenkkiä nähnyt kuin kasauspaikassaan tekniikka globaalia esim mitsubishi peugeot ja muut pohjalevy yhteiskäytössä ja sitä rataa.
- vaihtoon meni
Joka vuosi katsastustilaston hännänhuippu hylkyprosentti n,50 syynä etuakselisto,taka-akselisto ja ohjauslaitteet että pikkasen muutakin kuin raidetangonpäät.
- kippo100
Itselläni ollut vuoden verran Caliber SXT tomaatti ja olen tyytyväinen siihen. Kohta tulee 90t huolto niin saattaa olla että muutan mieltäni. VM-07
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879