Synttäritarjoilut aikuisille

valinnanvaikeus

Suunnittelen synttäri-iltaa vietettäväksi ystävien kesken. Henkilömäärä ehkä n. 10-20, ikähaitari 25-35. Budjetti ei ole mikään kovin suuri, muttei nyt täysin köyhäkään. Haluaisin siis vinkkejä tarjoiluun, millaisia ruokia/naposteltavia te haluaisitte illanistujaisiin?

Keittiössä en ole tumpelo, joten itse teen kyllä kaiken, mutta kun tuota valinnanvaraa on niin älyttömästi, niin en osaa päättää mitä sitä tekisi... Ajatuksena tässä muhinut jonkinlainen noutopöytä, ja lisäksi pikkunaposteltavina kasviksia sipsejä ja diddiä. Juomatarjoiluksi olen ajatellut tervetulomaljan (skumppaa/alkoholiton vaihtoehto), olutta, lonkeroa, siideriä ja boolin.

Olisitteko mitä mieltä vaikka:

- ruokaisa broilerpastasalaatti
- perunasalaatti
- patonkia levitettä
- lihapullia
- nakkeja

jälkiruuaksi ajatellut muffinsseja tai juustokakkua...

Ideoita, ehdotuksia?

2

2317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo_ku_

Noutopöytä on tosi hyvä juttu - siitä voi itse kukin valita mitä haluaa / minkä verran haluaa ;)
      Erilaiset salaatit niiden lisäksi pikkunaposteltavat (kuten olet ajatellutkin) on hyvä juttu. Juustokakku on sellainen että läheskään kaikki ei välttämättä tykkää siitä, mutta jos tiedät että vieraasi yleisesti ottaen tykkää, niin se on ok juttu. Juustokakun sijaan voi olla esim. joku torttu tms.

• Nami nami

Minusta taas tuntuu, että nykysin kaikki rakastavat juustokakkjuja, mutta toki sen lisäksi/sijaan voi olla jokin piirakka tai torttu, ellei täytekakkua ole.

Oma ruokaehdotelmasi on oikein hyvä. Salaatit on kätevää tarjottavaa.
      Myös esim. kinkku-, lohi- ta/ja kasviskiusaus voisi olla helppoa tarjottavaa.

Muutamia juustolajejakin voisi olla tarjolla viinirypäleiden kera:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe