Jos on ollut vaan poissaolokohtauksia mutta ei kouristuskohtauksia niin otetaanko ajokortti silloinkin pois vuodrksi??
poissaolokohtauksista
3
230
Vastaukset
- epileptikotar
Joo, otetaan. Ja sitten jos on ollut vuosi kohtauksetonta niin saa takaisin. Mutta jos vuoden aikana tulee kohtaus niin ajokielto jatkuu. On laitonta ajaa autoa jos epilepsia on aktiivisena.
- ????
Mitenköhän ihmeessä sit töihin pääsee, kun on sellaset työajat ettei julkisillakaan pääse?? Pyörällä vai, tahkoot puoli päivää eka pyörällä töihin??
Valitettavasti nämä on järjestelykysymyksiä tai sitten neuvottelet työnantajan kanssa takseista tms.
Kyllähän poissaolokohtaus on kohtaus siinä missä muutkin. Tiedän, koska olen auton ratissa saanut tuollaisen ja ajanut kevyen kolarin. Yhtä vaikea siinä on tilannetta hallita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954