Hei elikkäs olen 13 vuotias tyttö täältä etelä-Espoosta. Osaan hoitaa lapsia hyvin, koska olen ollut äitini päiväkodilla hieman töissä. Rakastan lapsia ylikaiken! Pystyisin aloittamaan Vissiin ens viikolla ilmoitellaan siitä sitten myöhemmin. Minulla on myös ADHD sairastava pikkuveli joten senkin hoitamisesta on kokemusta. Olen hyvin energinen tyttö ja rakastan liikuntaa!!
Voisin tulla vaikka n. 3-5h päivässä ja viikossa voisin tulla kaikki muut päivät paitsi to ja la. Osaan kokata. Voisin vahtia n.3-6 vuotiata. Olisin syyskuuhun asti!
13v lastenhoitajaksi Espooseen Suvisaariston tiennoille
LapsiApuri
5
214
Vastaukset
- Ulla Taalasmaa
kuulehan kakara, sinä tarviit ite sitä lastenvahtia!
- LapsiApuri
Miks mä sitä tarttisin
- Ulla Taalasmaa
LapsiApuri kirjoitti:
Miks mä sitä tarttisin
koska olet itse vielä täysi kakara.
- Jorma Hirvonen
LapsiApuri kirjoitti:
Miks mä sitä tarttisin
Kuka sinulle sitten vaipat vaihtaa, kun isi ja äiti on töissä, ellei lastenhoitaja!?
- AADHDD
Harmi ettet ole laittanut yhteystietoja. Meillä olisi pieni lapsi jolla alustavasti epäillään ADHD:ta. Olisi hienoa jos joku olisi hänen kanssa, jolla on kokemusta. Emme haluaisi antaa hoitoon sellaiselle joka ei ole tottunut vilkkaisiin lapsiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1206820Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243757- 1862565
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792436Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962091Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001800Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91775Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1321324Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271275- 691234