Mikähän on vialla kun yritän poistaa tietokoneelta ohjelmia, kuten F-Secure. Kone aloittaa ohjelman poiston, mutta yritys päättyy siihen, että kone toteaa, että tarvitaan enemmän oikeuksia ja ainoa vaihtoehto on peruuttaa. Ei siis saa poistettua ja asennettua toista virustorjunta-ohjelmaa ja muutaman muun ohjelman kanssa. Vista on ja ACER 5520. Mitenkähän minun pitäisi toimia? Kone menossa muutenkin vaihtoon, mutta pitäisihän mulla omaan koneeseeni olla oikeuksia.
En saa poistettua ohjelmia, apua?
helppiä tarvitaan
2
170
Vastaukset
- Auttajala
Oletan f-securen takia sinun käyttäväsi jotain Windowsia, käyttöjärjestelmiä kun sattuu olemaan monia muitakin maailmassa.
Windows 7 ja 8 :
1. Päätilillä poistat ohjelmasi, ei siis vierastilillä.
2. Hyväksyt poiston alas imlestyneestä kuvakkeesta tai annat pääkäyttäjän salasanan. - Auttajala
Sanoitkin näköjään että Vista sulla on,no se on sama kuin Windows 7 mutta huonompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1583814Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1012490Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251969Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671114
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771019- 44993