Tykästynyt

cjhd

Minä olen tykästynyt erääseen bulgarialaiseen naiseen. Hän työskentelee Albenassa eräässä hotellissa ja on vaaleahko.Ihastuin häneen jo kaksi vuotta sitten ,mutta en ole koskaan sanonut mitään hänelle.Hän on todella lumoava ja kun näen hänet tulee hyvä mieli.En enää ensi kesänä mene samaan hotelliin,ettei hän hermostu minulle.Tietääkö kukaan onko hän varattu ja mikä hänen nimensä on?

10

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cjhd

      En viitsi kertoa ,että hotellin nimi on osa erään entisen sutomallin nimeä ettei minua tunnisteta.

    • olli kujala

      Panisku Saiski

      • cjhd

        Ei ole ,oli hänellä nimikyltti ,mutta en viitsi mennä tuijottamaan rintoja 10cm päästä. Tai kerran tuijotin ,mutta en muistanut katsoa nimeä.Saiski ei ole bulgarialainen nimi.Voisi olla Zverkova tai sinne päin.Äkkiä tuli tälläine mieleen en tiedä mistä ,mutta joskus tukee aivan tyhjästä asioita ja sanoja mieleen kuten päästäni.


      • Bulgarialaiset naise
        cjhd kirjoitti:

        Ei ole ,oli hänellä nimikyltti ,mutta en viitsi mennä tuijottamaan rintoja 10cm päästä. Tai kerran tuijotin ,mutta en muistanut katsoa nimeä.Saiski ei ole bulgarialainen nimi.Voisi olla Zverkova tai sinne päin.Äkkiä tuli tälläine mieleen en tiedä mistä ,mutta joskus tukee aivan tyhjästä asioita ja sanoja mieleen kuten päästäni.

        eivät ole moksiskaan, jos heidän tissejään tuijotetaan, ovat aivan jotain muuta kuin suomaalaiset, joten siitä vaan.


      • olli kujala
        cjhd kirjoitti:

        Ei ole ,oli hänellä nimikyltti ,mutta en viitsi mennä tuijottamaan rintoja 10cm päästä. Tai kerran tuijotin ,mutta en muistanut katsoa nimeä.Saiski ei ole bulgarialainen nimi.Voisi olla Zverkova tai sinne päin.Äkkiä tuli tälläine mieleen en tiedä mistä ,mutta joskus tukee aivan tyhjästä asioita ja sanoja mieleen kuten päästäni.

        Panisku Saiski ... lueppa tämä ääneen jos et oikeesti ymmärtänyt :D


      • cjhd
        olli kujala kirjoitti:

        Panisku Saiski ... lueppa tämä ääneen jos et oikeesti ymmärtänyt :D

        Saiski on ainakin käytössä Filippiineillä.Et muuten panisi rakastani vaaleaverikköä jolla on tatuointi oikeassa yläselässä ja on toiminut kyseisen hotellin johtajanakin
        lähetin tänään kyseiseen hotelliin sähköpostia ,mutta en odota vastausta.


      • Oletko muuten
        cjhd kirjoitti:

        Saiski on ainakin käytössä Filippiineillä.Et muuten panisi rakastani vaaleaverikköä jolla on tatuointi oikeassa yläselässä ja on toiminut kyseisen hotellin johtajanakin
        lähetin tänään kyseiseen hotelliin sähköpostia ,mutta en odota vastausta.

        viimme aikoina käyttänyt mitään resptilääkkeitä?

        Ei muuten, mutta jotenkin jutustelet kuin Ted Bundy aikoinaan...


      • cjhd
        Oletko muuten kirjoitti:

        viimme aikoina käyttänyt mitään resptilääkkeitä?

        Ei muuten, mutta jotenkin jutustelet kuin Ted Bundy aikoinaan...

        Thyroxin ,Simvastatin,Sirdalut en muita.Juuti nyt levyllinen sirdalutia ja puolipullos vodkaa.


    • AxeGo

      Vähän vaikutat saamattomalta.

      • cjhd

        Saamattomalta ,hymy hyytyy kun olen käynyt ampumassa pilkkaajat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe