miten saan ilmaisen runescape memberin?

avuton tarvii membua

haluan niitä pin koodeja jos mahdollista. olen katsonut youtubesta videoita miten saada ilmaisen memberin. esim jos lataan jonku pin code generatorin niin niistä tulee todenäiköisesti virus/viruksia olin ladannut jonku generatorin niin mun kone lagas ihan hirveesti sen jälkeen niin minä ostin norton 360 virus torjunnan. ja olen kokeillut näitä ''SURVEY'' juttuja (en tarkalleen tiedä mikä se on) menin johonkin sivuun siin oli jotain '' mainosta tätä sivustoa niin saat pin koodin'' minä sitten mainostin jotakin ja siinä vaan kesti ja kesti enkä saanut :( miten nää survey jutut tehää? kuinka kauan niissä pitää odottaa? odotin about 10min ilman mitään tapahtu

kaikki nää on jotain troijalaisia/virus/keylogger juttuja olen kiitollinen jos joku osaisi auttaa

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera91

ootko p*ska? pentu.

• samaa mieltä

hän on paska, hän ei tajua että ei ole olemassa sellaista kuin "ilmainen membu". kaikki jotka väittävät sellaista joko kusettavat tai eivät tiedä paremmin.

• Pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      207
      13247
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2108
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      93
      1159
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1085
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1050
    6. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      981
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      653
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      623
    Aihe