haluan niitä pin koodeja jos mahdollista. olen katsonut youtubesta videoita miten saada ilmaisen memberin. esim jos lataan jonku pin code generatorin niin niistä tulee todenäiköisesti virus/viruksia olin ladannut jonku generatorin niin mun kone lagas ihan hirveesti sen jälkeen niin minä ostin norton 360 virus torjunnan. ja olen kokeillut näitä ''SURVEY'' juttuja (en tarkalleen tiedä mikä se on) menin johonkin sivuun siin oli jotain '' mainosta tätä sivustoa niin saat pin koodin'' minä sitten mainostin jotakin ja siinä vaan kesti ja kesti enkä saanut :( miten nää survey jutut tehää? kuinka kauan niissä pitää odottaa? odotin about 10min ilman mitään tapahtu
kaikki nää on jotain troijalaisia/virus/keylogger juttuja olen kiitollinen jos joku osaisi auttaa
miten saan ilmaisen runescape memberin?
avuton tarvii membua
4
113
Vastaukset
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- samaa mieltä
hän on paska, hän ei tajua että ei ole olemassa sellaista kuin "ilmainen membu". kaikki jotka väittävät sellaista joko kusettavat tai eivät tiedä paremmin.
- Pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755