miten saan ilmaisen runescape memberin?

avuton tarvii membua

haluan niitä pin koodeja jos mahdollista. olen katsonut youtubesta videoita miten saada ilmaisen memberin. esim jos lataan jonku pin code generatorin niin niistä tulee todenäiköisesti virus/viruksia olin ladannut jonku generatorin niin mun kone lagas ihan hirveesti sen jälkeen niin minä ostin norton 360 virus torjunnan. ja olen kokeillut näitä ''SURVEY'' juttuja (en tarkalleen tiedä mikä se on) menin johonkin sivuun siin oli jotain '' mainosta tätä sivustoa niin saat pin koodin'' minä sitten mainostin jotakin ja siinä vaan kesti ja kesti enkä saanut :( miten nää survey jutut tehää? kuinka kauan niissä pitää odottaa? odotin about 10min ilman mitään tapahtu

kaikki nää on jotain troijalaisia/virus/keylogger juttuja olen kiitollinen jos joku osaisi auttaa

4

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera91

ootko p*ska? pentu.

• samaa mieltä

hän on paska, hän ei tajua että ei ole olemassa sellaista kuin "ilmainen membu". kaikki jotka väittävät sellaista joko kusettavat tai eivät tiedä paremmin.

• Pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      109
      6953
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4451
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3945
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      191
      3502
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2542
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13