GIRL ON GIRL ON GIRL - lasketaanko pettämiseksi?

Parikymppinen mimmi

Harrastin seksiä kahden naispuolisen ystäväni kanssa, mutta seurustelen miespuolisen henkilön kanssa. Olen siis itsekin nainen. Lasketaanko pettämiseksi? En lue itseäni bi-seksuaaliksi, sillä tuo kyseinen kerta tyttökavereideni kanssa oli minulle enemmän kokeilumielessä tehty. En erityisesti nauttinut tilanteesta, mutta ei se ihan kamalaakaan ollut, hauskaa sekoilua jurrissa. En tunne omantunnontuskia, sillä mielestäni siinä ei ollut mitään väärää, sillä koe edelleen olevani hetero, enkä siis tunne romanttista tai seksuaalista vetoa ystävättäriini. En ole kertonut poikaystävälleni.

12

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sääntöjen puitteissa

      Pettämiseksi lasketaan se, mikä rikkoo parin yhteisiä pelisääntöjä.
      Vai eikö tälläisen tilanteen varalle ollut sääntöjä?
      Suhteita on monenlaisia ja kunhan on selkeät yhteiset säännöt, on jokaisen parin oma asia mitä duunaa.

    • ....

      Oleellista tässä on se, ettet voi/halua kertoa poikaystävällesi. Kuten edellinen kommentoija sanoi, eri pareilla on eri säännöt, mutta se, että salaat koko asian, on jo sinänsä tuomittavaa.

      • hwthww

        Juu, tol perusteel se on pettämistä


    • Mieskani..

      Mikset kertoisi, että on tullut JOSKUS peuhattua tyttöjen kanssa? Tulisi kerrottua itse asia, mutta ei ajankohtaa. Voisi antaa uutta intoa poikaystävällesikin ja kukaties voisitte joskus ottaa tyttöjen kaa poikaystäväsikin mukaan porukan leikkeihin. Jos mun muija kertoisi peuhanneensa joskus tyttöjen kanssa, saisi se vain lisäpuhtia muhun.

      • 43567

        Mikä ratkaisu tuo muka on olevinaan? Aloituksessa oli kyse siitä, että on jörninyt muita ollessaan parisuhteessa. Ratkaisuehdotuksesi ei eroa käytännössä mitenkään siitä, jos aloittaja olisi nussinut muita miehiä ja "tunnustaisi" ilmoittamalla, että on JOSKUS ollut myös muiden miesten kanssa. Voi olla, että ap:n mies ei pitäisi tapahtunutta kovin vakavana, mutta oleellista tässä onkin tuo epärehellisyys.


    • Entä toisin päin?

      Kannattaa myös miettiä, miltä itsestä tuntuisi, jos kuvio olisikin toisin päin, eli poikaystävä ilmoittaisi harrastanensa ryhmäseksiä miesten kesken. Jos olet sitä mieltä, että et ole tehnyt mitään väärää, sinun pitäisi myös pystyä hyväksymään vastaava teko häneltä. Jos et sitä hyväksyisi, olet kaksinaismoralisti.

    • sdhu6uywq32

      mun poikaystävä on sanonu, että sitä ei haittais jos oisin joskus naisen kanssa. Sen mielestä se ois siistiä:DD mut en kyllä aio olla, mulle riittää toi ihanuus, enkä ole bi tai lesbo.

      ite en kyllä sallis sitä että poikaystäväni harrastais seksiä miehen kanssa/suutelis tai muuta. Mun mielestä se ois ihan yhtälailla pettämistä kun naisen kanssa oleminenki. Jos haluis koittaa miehen kanssa, ni kysyis ensin mun mielipidettä asiaan.

    • pettämiseksi?

      On se pettämistä jos asiasta ei ole sovittu ennakolta.

    • oral annie

      HOMO - LESPO VOIT PELASTUA

    • "En ole kertonut poikaystävälleni." kertoo sen että se oli pettämistä. Pettäminen on sitä, mitä ei voi kertoa kumppanille.

    • lesbian lust

      lesboilu on silti kivaa

    • lisää näitä

      Jos viet nää kissat sun poikaystäväs eteen perseet pystyssä, niin eiköhän se totu ajatukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3060
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2327
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2153
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2064
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1069
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1059
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      1005
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      926
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe