Hei olen porissa asuva 15-vuotias poika olisiko minun mahdollista aloittaa vapaaottelu
Vapaaottelun aloittaminen
5
2340
Vastaukset
- koppana
http://www.kamppailu-urheilukeskus.fi/8-ajankohtaista/161-syksyn-2013-peruskurssit-alkavat
Eli tonne vaa ;) Itse asun Oulussa ja olen 21-vuotias. Olen harrastanut nyt vapaaottelua 3vuotta ja kunto on noussu kyllä hulluna ja mukavaa on ollut! - joojoo
Liian nuori. Aloita jollain muulla lajilla ja hommaa sitä kautta kamppailu-urheilu taustaa itelles ennen vaparia.
- koppana
Joo kyllä se kanttis tietenki esim nyrkkeily/potkunyrkkeily tai paini tai jotakin muuta taustaa hankkia eka jonkun verran nii se on sitte helpompi aloittaa vapaaottelu.. Mulla oli pohjana nyrkkeily ja thainyrkkeily sekä painia harrastin nuorempana vähän
- Vapari
koppana kirjoitti:
Joo kyllä se kanttis tietenki esim nyrkkeily/potkunyrkkeily tai paini tai jotakin muuta taustaa hankkia eka jonkun verran nii se on sitte helpompi aloittaa vapaaottelu.. Mulla oli pohjana nyrkkeily ja thainyrkkeily sekä painia harrastin nuorempana vähän
Ei todellakaan näin. Jos haluaa oppia vapaaottelua niin kannattaa aloittaa vapaaottelulla ja unohtaa kaikki muut lajit. Niiden muiden lajien antia voi hyödyntää myöhemmässä vaiheessa, kun on sitä VAPAAOTTELUosaamista alla..
- BJJ
Vapari kirjoitti:
Ei todellakaan näin. Jos haluaa oppia vapaaottelua niin kannattaa aloittaa vapaaottelulla ja unohtaa kaikki muut lajit. Niiden muiden lajien antia voi hyödyntää myöhemmässä vaiheessa, kun on sitä VAPAAOTTELUosaamista alla..
Ite alotin 16 vuotiaana brazilian ju-jutsun ja 18 vuotiaana otin vapaaottelun siihen rinnalle . Treeni kavereille joilla oli esim nyrkkeily tai potkunyrkkeily (pystylajit) pohjalla niin heillä on suuria aukkoja mattopainissa. Kun taas iteltä potkut ja lyönnit onnistuu meilkein yhtähyvin kun heillä. Joten ite suosittelisin ehdottomasti painia, bjj tai judoa pohjalle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907