-roskapussin vieminen: kerran hellanlevyjen mulkaisu, ovenkahvan painelu 2 kertaa
-lähikaupassa käyminen: ~5min levyjen ja sulakkeiden tutkiskelu, jääkaapin oven tarkastus, ovenkahvan painelu 3-6 kertaa. (yht ~5-10 min)
-tunnin poissa kotoa: ~10 minuuttia levyjen ja sulakkeiden tutkiskelu, kaikkien sähkölaitteiden tutkiskelu, hanojen tarkastaminen, jääkaapin oven tarkastus, ovenkahvan painelu helposti sen 6 kertaa. (yht ~20 min)
-vielä pidemmäksi ajaksi pois kotoa: ~15-20 minuuttia hellanlevyt ja sulakkeet, sähkölaitteiden tutkiskelu, hanojen tarkastaminen, jääkaapin oven tarkastus, oven kahvaa saattaa tulla paineltua pahimmillaan jotain 15 kertaa. (yht ~30-60 min)
Oikeasti. Paljon helpompaa on vain antaa olla, eikä lähde mihinkään. Jo 20 minuutin tarkistelun jälkeen alkaa olemaan niin rasittunut, että välillä tulee luovutettua, ja jäätyä kotiin. Ja vaikka pääsisikin lähtemään, niin rasittuminen kuitenkin vaikuttaa. Mieli ja keho jää kireelle. Lihakset jumissa hellan edessä kyykistelystä, silmät ristissä, kun tuijotellut niin paljon samoja kohteita lähietäisyydeltä.
Miten pääsisi lähtemään helpommin?
4
284
Vastaukset
- noarh
Mitä jos alat ajattelemaan että minkäs sille voi? Olethan itse poissa jos jotain tapahtuu :) Vakuutus korvaa. Ei liene näin simppeliä, mutta nykyisin itsellä toimii..
- Nyt onnellisempi
Terapia on auttanut melko paljon, vaikka on vielä kesken.. Pikku hiljaa siellä käydessä on oppinut muodostamaan uusia ajattelutapoja. Lääkkeistä olen päässyt kokonaan eroon ja esim. hellan tarkistaminen ennen nukkumaan menoa on lähes normaali ihmisen tasolla ja joskus ulos mennessä jopa unohtuu kokonaan. Vielä on kuitenkin osa ongelmista kesken, mutta niissäkin jo pientä parannusta.. Olin kärsinyt ongelmista tosi kauan, mutta onneksi tajusin hakea apua ja ensiksi tapasin psykiatria.
Myös pahimmassa tilanteessa oli apua myös psykologin juttusilla käynnistä.
- Ygyyct
Oi kamala mua rupes naurattamaan ku luin ton tekstin mut sit tajusin että mulla on itellä ihan samanlaisia juttuja :(
- pakkoajatus ukkeli
Minulla on myös.Joskus lähdin reissuun kahdeksi viikoksi niin otin digikameralla kuvia Hellanlevyjen valitsin nappuloista ja jääkaapin ovesta et on kiinni. kerran olin jo ajanut noin 15km ja jysähti päähän että,kun keitin aamu puuron että suljinkko levyn. arvatkaa ärsyttikö lähteä tarkistaan, mutta en saanut rauhaa jos olisi käynyt. et semmosia. joskus saatan tuumia vaan että palakoon vaan koko paska pois pääsenpähän eroon,tai ryöstäköön vaan koko kämpän ostan uudet tavarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819