Miltä teistä miehet tuntuis jos nainen iskisi toisen naisen teille.
Meillä vaimo haluais iskeä ite naisen meille kolmanneksi koska hän haluus katsella kun saan orgasmin hänen silmien alla hänen valitseman toisen naisenkanssa.
Tietysti tämä on meidän seksielämää ja kuten vaimo sanoi se on hänen fantasia ja tavallaan mukana on hänen naisena alistaminen miestä.
Kysyin että mistä hän kyseisen naisen löytäis, kertoi sen olevan hänen bi vaistojen varassa.
Vaimo haluais iskee naisen mulle
17
3281
Vastaukset
- jotainpielessä
Mä taas haluaisin etttä joku nainen iskis mut. Haluaisin että yks mies ja se nainen panis mua. Kukaan ei oo ikinä edes yrittäny, en tiedä oonko niin ruma vai mikä tässä mättää :)
- Salarakas.
Mulla sala suhde nuoreen poikaan mikä käy mua tyydyttää pari kertaa viikossa. Kerran olttnn baarissa kaljaa juomassa mihin pääs ilman papereita. Pöydässä pariskunta istu ja nainen ihastu mun poikaan ja rupes puristelemaan sen paikkoja. Sovittiin että vien miehen luokseni ja saavat mennä hotelliin. Huono diili kun miehellä seisonut ollenkaan, mun salarakas oli ollut viikon hotellissa naimassa isoa mammaa.
- metoo13.11
se toisen naisen mukaan löytäminen on haastavaa livenä. ensin isket, ja kun selviää että onkin pari kyseessä, ei enää kehdatakkaan. onnea yrityksille ja kertokaa jos tärppää, niin tietää mistä etsiä ;)
- parisp
Tässä on alusta lähtien jännitystä, tuli tekstiviesti "tuu tunneliin".
Sielä sit tapasin työkaveriin vaimonkaa ja sain kuulla et sovittu on ja mentäis hänen asunnolle.
Pikkasen alko ottaa vatsanpohjasta ja vielä et miks hän mutta oikeesti ei vois uskoo et joku haluu miestä ja kertoo et on aina töissä fantasioinu musta ja mikäs täs ku saa sun vaimonkaa riisua sua ja lisäks muuta mukavaa.
Tosin kerto et on ennenki huomannu miten mun vaimo on kans tapaamisis aika estoton ilmaisemaan halukkuutta häneen.
Sovittiin et nyt ollaa sit tosi ystävii ja tiedetään toisista jotain mitä ei muut töissä usko fantasioissakaan. Kysyin vaimolta mistä hän hänet osas löytää niin kertoi et on ennenkin jo huomannut pientä vetovoimmaa heidän kesken ja nyt vaan kun tapas nii juttua siihenpäin joten uskallusta myös pitää olla.
- parisp (n)
Haastavaa se on mutta jos ite olet luotaan vetävä ja haet lähelle naisen tunnetta niin se oikea löytyy.
Mieshän jos iskee niin hän tavallaan kysyy et mennääks panee.
nainen ku iskee niin hän katsoo silmiin ja luo katseen joka vetää puoleen ja jos teet sen naisena toiselle naiselle niin se menee täysin toisen naisen ytimeen.
Sit ku jatka eteenpäin halusta niin hetki kun kysyt et voisitko rakastella munkaa ja antaa miehehi laittaa sua kans nii minä teen sulle hyvää. Tää on ennenki onnistun vaikka ihan kivasti- jäimieleen
viime viikonloppuna oltiin vaimon kanssa tanssimassa, kun kappaleen vaihtuessa puolitutun rouvan nuorempi seuralainen pyysi vaimoani tanssimaan. No he tanssivat naisparina ja minä sen puolitutun kanssa. Tämä nuori tanssittaja, joka muuten oli ihan nätti pullukka, tanssi hyvin lähellä vaimoani. Hän sai vaimoni vaivaantuneeksi lähentelyllään. Mutta oli kiva katsella kun kohtelias vaimoni sai naiselta hyväilyjä tanssilattialla.
- 17+14
Yksi entisistäni oli samanlainen. Silmä kiiluen ehdotteli minulle että hommaa kolmannen pyörän. Missä ikinä liikuttiinkin niin aina kyseli mielipiteitäni erilaisista naisista, heidän muodoistaan ja siitä miltä tuntuisi harrastaa seksiä heidän kanssaan. Hänen kertoi kuinka olin niin hyvä rakastelija että halusi muidenkin saavan joskus tuntea sen ilon. Ja mikäs siinä, missä milloinkin liikuttiin niin pidetiin silmät avoimina, fantasioitiin ja harrastettiin seksiä aina kun siltä tuntui. Mitä julkisempi paikka, sitä kuumempana hän kävi. Mietin että on todella taivaallista elää nymfomaanin kanssa.
Mutta kaiken tuon flirttilun ja julkisilla paikoilla rakastelun sekä mitä mielettömimpien sekstailujen takana olikin todella mustasukkainen ja omistuksenhaluinen nainen, joka oli todella epävarma itsestään. Hän itse harrasti syrjähyppyjä kertomatta siitä ja halusi itselleen usemman miehen yhtä aikaa. Ja kuten arvata saattaa, suhde loppui kun hän kertoi että odottaa lasta toiselle miehelle.
Se, että nainen haluaa iskeä kolmannen pyörän ja jos hänessä on nymfomaanin vikaa, ei ole huono juttu. Mutta ennenkuin menee pidemmälle, on todella tärkeää tuntea kumppaninsa perusteellisesti. Myöhemminkin olen huomannut että naiset sanovat kaikenlaista mutta eivät tarkoita sitä. Moni esim. itse aloittaa keskustelun siitä miten hyvältä tuntuisi olla naisen kanssa. Mutta kun se toteutuu, niin myöhemmin kuulee että se olikin pakottamista. Ja että vaikka keskuteluissa viikkoja etukäteen hän on ollut mukana ja fantasioinut, niin se oli vain myötäilyä. Ei oikeaa kiinnostusta tai halua.- kynnyksellä
Vaikka naisen halu kokeilla jotain uutta olisi aitoa, se ei mitenkään välttämättä tarkoita että hän olisi erityisen nymfo tai biseksuaali. Itselläni kokeilusta 2n1m tai 1n2m haaveilu juontaa pohjimmiltaan arkuuden poistamisesta ja siitä, että tunnen jääneeni pahasti vaille kokemuksia. Olen myös hyvin hellyydenkipeä ja olisi ihanaa kokea jotain sellaista, missä olisi vaikka useampikin henkilö huolehtimassa tarpeistani. En ole yhtään sen tyyppinen, että pillu valuen hyppään sekaan johonkin tuntemattomaan ihmisläjään :) Olen myös huomannut, että miesten motiivit järjestää tällaista ovat yllättävän erilaiset. Pitäisi vaan löytää ne oikeat ihmiset, että kokemus olisi ihana kaikille osapuolille.
- kynnyksellä
kynnyksellä kirjoitti:
Vaikka naisen halu kokeilla jotain uutta olisi aitoa, se ei mitenkään välttämättä tarkoita että hän olisi erityisen nymfo tai biseksuaali. Itselläni kokeilusta 2n1m tai 1n2m haaveilu juontaa pohjimmiltaan arkuuden poistamisesta ja siitä, että tunnen jääneeni pahasti vaille kokemuksia. Olen myös hyvin hellyydenkipeä ja olisi ihanaa kokea jotain sellaista, missä olisi vaikka useampikin henkilö huolehtimassa tarpeistani. En ole yhtään sen tyyppinen, että pillu valuen hyppään sekaan johonkin tuntemattomaan ihmisläjään :) Olen myös huomannut, että miesten motiivit järjestää tällaista ovat yllättävän erilaiset. Pitäisi vaan löytää ne oikeat ihmiset, että kokemus olisi ihana kaikille osapuolille.
Piti kirjoittaa, että miesten motiivit ovat yllättävän erilaiset, kuin mitä he ensin puhuvat.
- 17+14
Kiitos kommentista Kynnyksellä. Tämä puoli onkin jäänyt itseltäni kokonaan havainnoimatta. On totta että ihmiset ovat erittäin epävarmoja omasta seksualisuudestaan ja taidoistaan seksin saralla. Mutta että arkuuden poistaminen, sekin on ihan hyvä motiivi.
Ei kukaan varmaan odotakkaan että suoraan hypätään itse asiaan. Silloin se menee pelkäksi mekaaniksei suoritukseksi ja se polku on hyvin nopeasti käyty läpi. Siksi meilläpäin ensin ollaan päivä yhdessä. Tehdään jotain sellaista jossa tullaan sinuiksi. Ja ehkä sellaista jossa tulee pieni hiki. Silloin kun sydän hakkaa ja muiden ihmisten ominaistuoksut täyttävät, syntyy alitajuntaan tunne joko siitä että jatketaan tai siitä että kiitetään yhdessäolosta. On paljon aikaa pakittaa ja tehdä selväksi jos tuntuu siltä ettei suksi taida luistaa.
Ihmiset myös tuijottavat todella paljon ulkoiseen olemukseen vaikka se henkinen puoli on juuri se joka sytyttää ja saa halut heräämään. itseään täynnä olevat ihmiset ovat henkilökohtaisesti ehkä vaikeimpia. Ne jotka ovat sinut itsensä kanssa ja jotka ovat aitoja, ne ovat kaikkein seksikkäimpiä. Ja kuten edellä jo viitattiin, silloin kokemus on ihana kaikille osapuolille. - Bed of Roses
Minä myös haluaisin saada naisen mieheni ja minun ystäväksi. Jonka kanssa voisimme nauttia taivaallisesta seksistä.... Haluaisin rakastella naisen kanssa, haluaisin rakastella naista mieheni kanssa, haluaisin rakastella miestäni naisen kanssa ja haluaisin nähdä mieheni rakastelevan tätä naista. Mieheni on alusta asti ilmoittanut hyväksyvänsä ja haluavansa nähdä minut toisen naisen kanssa, mutta vasta viime aikoina alkanut lämmetä ajatukselle että suostuisi panemaan toista naista kanssani. Ongalmana on vain löytää nainen joka haluaisi jakaa tämän ilon kanssamme... Ehkä joku päivä siis saamme vaikka "iskettyä" naisen, joka haluaa kokea jotain äärimmäisen kiihottavaa kanssamme.
- 0nliest
Te että ole yksin asianne kanssa. Samoja toiveita on myös meillä, mutta suurin ongelma taitaa olla harvojen vapaapäivien sovittaminen yhteen. Ja tarkoitus on nimenomaan että naisemme iskee toisen naisen seuraksemme, hän haluaa normaalin naisen, eikä hyväksy ns. parikymppistä mallityttöä. Harmi, sillä näitä olisi tarjolla enemmän, varmaankin heidän itsevarmuutensa ansiosta.
Ehkäpä kesään mennessä tilanne muuttuu.. Jos ei niin täytyy varmaan ehdottaa että hän olisi se joka yllättyisi hotellihuoneen oveen koputtavasta miehen yhteiseksi seuraksi iskemästä naisesta.
- Bed of Roses
Mimmmi, olisitko todellakin kiinnostunut? Voisimme tutustua paremmin... Ja jos meillä olisi hauskaa yhdessä, voisimme yhdessä viettää unohtumattoman yön....
- Mimmmi
Oi, olisin todella kiinnostunut, sun aiemmassa viestissä kuvailema tilanne siitä mitä haluaisit tehdä, on munkin pitkä aikainen haave.. Ja kyllä, olisi mukavaa tutustua ja katsoa mihin juttu etenee! =)
Mmhh, pelkkä ajatuskin saa jo pasmat sekaisin.. =)
Meillä on ollut nainen kolmantena muutaman kerran, ja niin myös mies !
Hauskaa on ollut leikkiä kolmistaankin.
Nykyisin harrastamme mieluummin nelin.- kuusin, -kasipeliä.
Porukassa on kuitenkin mahdollisuus kokeilla kaikkia variaatioita.- parasta toivoen
naiseni teki tämän mulle. ilmoitti vain jälkeen päin että on iskenyt naisen ja erittäin hyvännäköisen onkin. Eipä tässä muu auta kuin lähteä kokeilemaan. Haluaa myös kokeilla bi puoltaan jota ei ennen ole vielä kunnolla päässyt testaamaan. Itse toivon toki että tykkää enempikin naisista tän kokemuksen jälkeen ja tulis useampi kerta uudelleen näitä juttuja ;)
- Mimmmih
Heei,
Olisko JYVÄSKYLÄSSÄ/ keski-suomessa ihmisiä jotka haluis antaa mulle sen ekan kokemuksen ryhmäseksistä?! =)
Kyselee parikymppinen sopusuhtainen, oikeista paikoista muodokas brunette.. ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035