http://www.windowsphone.com/fi-fi/how-to/wp7/people/set-up-a-facebook-account: Lumiaan voi määrittää facebook-tilin, mitä tilin määrittäminen käytännössä tarkoittaa? Mitä ominaisuuksia se tuo?
Nokia Lumia 520 facebook-tilin määrittäminen
10
767
Vastaukset
- Ymmärtämätöm
.. Pystyykö siis facebookkia käyttämään tilin määrittämisen jälkeen ihan normaalisti niin kuin läppärilläkin, vai pitääkö lisäksi ladata vielä fb-sovellus tms?
- 5230,. (500)
No esim jos menet 520:n ihmiset kansioon niin näet kaikki kaveris siellä ja niiden uusimmat uutiset ja kommentoida niitä,eli kannatta liittää se face tili siihen puhelimeen niin saat irti kaiken hyödyn siitä.Saat myös kaikkien face kavereidesi yhteistiedot puhelimen muistiin,voit ihmiset kansiosta käsin kirjoittaa face kavereidesi seinälle,aloittaa keskustelun,lähettää sähköpostia,valita kohtauspaikan johon kutsut yhden kaverin tai toiseen paikkaan ryhmän jne.Toki käytän myös facebook sovellusta eli se sovellus pitää lataa erikseen.Eikä tuo tili puhelimessa vaikuta läppärillä käyttöön mitenkään.
- Ymmärtämätön
Mua aina epäilyttää ladata sellaisia sovelluksia missä on hirveät litaniat ominaisuuksia joita se edellyttää ja facebookilla niitä on kymmenkunta. Kuinka turvallista facebook-sovelluksen käyttäminen siis mielestäsi on?
- 5230,. (500)
Erittäin turvallista
- kdghjf
Vinkki foliohatuille ja muille varovaisille: jos et halua sotkea FB-kontaktejasi puhelimen muihin juttuihin, älä määritä FB-tiliä puhelimen järjestelmään, vaan käytä erillistä fb-sovellusta.
Ainakin MS:n Facebook Beta on pitänyt fb:n nätisti kurissa. Myös virallinen versio päivittyi juuri, joten sen pitäisi olla nyt (lähes) yhtä hyvä kuin tuo Beta.
Silloin tietysti jää ilman sitä nimimerkki 5230:n mainitsemaa "kaikkea hyötyä", mutta ainakin minä haluan pitää MS:n (hotmail-tili), Googlen (gmail) ja FB:n tiedot erillään toisistaan ja erossa puhelinluettelostani. Pientä foliohattuilua, myönnän...- fsfdsfdf
Yhteystietolistan suodattaminen
Oletuksena ”Ihmiset” lista näyttää kaikkien sähköposti- ja muiden tilien (kuten Facebook ja LinkedIn) kontaktitiedot samassa listassa. Lista voi kuitenkin kasvaa nopeasti varsin pitkäksi.
Voit päättää keitä listalla näytetään valitsemalla ”Asetukset -> Sovellukset -> ihmiset”. Osoittamalla painiketta ”suodata yhteystietoluettelo” voit valita minkä tilien yhteystiedot näytetään.
http://www.sulava.com/2012/02/vinkkeja-lumia-kayttajalle/
Lisäksi kuvien uppaus on kätevämpää kun se FB-tili on liitetty puhelimeen - otettuasi kuvan täppäät vaan kolmesta pisteestä ja valitset JAA niin pääset uppaamaan sen fäsäriin. Sama toiminto toimii myös Kuvat-kansiossa kun selaat kuvia.
Tero@SoneraPartio- blondiko??
Miten nään tällä sovelluksella ryhmien julkaisut tai ylipäänsä ryhmät. En ole löytänyt niitä Lumia 520 facebook-versiossa ollenkaan??
- mä vaan
Miksi Lumia 520 käyttönoton jälkeen facebookissa näkyy muille että olisin jatkuvasti paikallà??? Mitähän olen sählännyt?
- 5230,. (500) 520
Et ole sählänny mitään,kun avaat viesti keskustelu näkymän paina siitä alhaalta keskeltä ihmisen kuvaketta sen takaa löytyy valinnat "MÄÄRITÄ KESKUSTELUTILA" toimintoon:
- käytettävissä
- varattu
- poissa
- ei näkyvissä
- offline-tilassa
Oletuksena on tuo "käytettävissä" kun facebook tili on määritetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803