Ottaa niin pannuun kun koko ajan törmää ilmoituksiin jossa kerrotaan pitkät tarinat siitä miten kaupat tehdään huudon jälkeen ja miten pian pitää raha näkyä tilillä ja pian tulee negaa jos ei pian maksa jne. Itse tuotteesta ei sitten pahimmassa tapauksessa ole edes kuvaa ja jos on niin se on kallellaan ja epäselvä, ei mittoja eikä mitään tärkeää tietoa myytävästä tuotteesta, eikä edes olla paikalla vastaamassa kysymyksiin niin kyllä sieppaa meikäläistä. Pitäkää romunne.
Huutonetin myyjät ääliöitä
2
298
Vastaukset
- huudan hiljaa
Tämä on totta ja sitten vielä ihmettelevät miksi kauppa ei käy. Lisäksi saattavat sulkea huudon ennen aikojaan vaikka kukaan ei olisi huutanutkaan.
Huutelen ainakin itse niin että mahdollisimman viime tingassa laitan huudon ettei kukaan pääsisi väliin nostelemaan hintaa, nyt jos huuto suljetaan ennen aikojaan niin tuote jää sitten saamatta. No tämähän on tietysti riskinä tässä huutotaktiikassa...
Monenkin huuto.netin myyjän kannattaisi miettiä mitä tietoja itse tarvitsisi tuotteesta jos olisi ostamassa ja laittaa ne näkyviin, esim. vaatteista on tärkeää saada tietää mittoja, pelkkä kokonumero ei riitä kun eri valmistajilla näyttää olevan eri mitat vaikka kokonumero olisi sama.
Jos ne kuvat on pakko ottaa vaakasuuntaisina niin olisi h3lvetin hienoa jos myyjä osaisi sen verran käyttää kuvankäsittelyohjelmia että viitsisi kääntää sen kuvan järkevään asentoon ja korjata mielellään vielä värien tasotkin kohdalleen niin saisi edes jonkinlaisen käsityksen tuotteen todellisesta väristä.
Tärkeämpää näyttää todellakin olevan ostajan uhkailu negapalautteilla ja pykälien luetteleminen huutotekstissä. Tällaista se on kaupankäynti h3lvetissä... siis suomessa...
Monet kuvat ovat niin suttuisia että ei varmaan jotkut ole kuulleetkaan tripodista, kamerajalustasta vaan käsivaralta ilman mitään tukea laukovat kuvat krapulasta vapisevin käsin... Voi himputti teitä valittajia! Oikein kuvankäsittelyohjelmia pitäisi käyttää. Huh... Yksiyiset henkilöt myyvät siellä ulosheittohintaan vanhaa romuaan. Jos hienoja kuvia ja pitkiä tuoteselostuksia kaipaatte, niin kukaan ei estä ostamasta samoja tuotteita verkkokaupoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514