eli oon 13v 155pitkä ja oon ostamassa 250 4t crossia yllänkö ajaan ja onko muutenkin kooltaan sopiva
crossin valinta
4
112
Vastaukset
- dfhgfh
Ei puhettakaan antaa tuontason tykkiä pikkupojalle. 85cc riittää sulle varmasti.
Itellä 250cc 2t ja kielikeskellä suuta on ajettava ettei lähe lapasesta.- mr.papi
En nyt sanoisi, että 250cc nelari on liian iso. Crossiin se ei kylläkään sovellu vielä tuon ikäiselle, mutta mökkimopona varmasti mukava ajaa. Ainahan tehokkaampi pyörä on raskaampi ajaa, vaikka painoa ei enempää olisikaan, joten siinä mielessä 85cc sopii nuorelle kuskille crossiin, mutta ei 250cc nelari mahdoton ole ajaa. Eli jos lähdetään nopeaa kierrosaikaa hakemaan, niin silloin pienempi pyörä, mutta muuten isompi pyörä on hauskempi ajaa, jos ei nyt ihan liiallisuuksiin mennä.
Niin ja tämähän on ilmiselvä provo, joten sinänsä turhaa vastata. Täällä kun riittää näitä, jotka kyselee parin päivän välein millainen pyörä olisi sopiva.
- jantteri13
ja se crossi olisi tarkoitus ostaa vasta ensikeväänä sori en hokannu kirjottaa sitä tuohon :D
- dfhfgfh
Laita se hondan 150cc pikkunelari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048