Niinku otsikko sanoo niin minkälaiset työpaikat sopisi minulle? Oon 22v mies ihan hyvässä kunnossa fyysisesti (nostelen puntteja sun muuta). On sosiaalisten tilanteiden kammo ja masennusta,mutta oon päättäny nyt että otan itteeni saatana niskasta kiinni ja alan tekemään jotain ennenku vedän itteni hirteen. Ei ole korttia ajan sen kun saan rahaa. Ei ole enää edes kavereita. Mutta aivan sama. Minkä laista duunia lähen ettimää? Jotain joka ei sisällä mitään asiakas palveluita sun muita tietysti. Onko täällä joitain jotka on ollu samanlaisessa tilanteessa?
Mitä Töitä Etsiä
5
291
Vastaukset
- antisociality
Samassa laivassa ollaan.. Itellä tulisi nyt ensimmäisenä jonkinlainen varastotyö mieleen...
- Nita
sosiaalisen tilanteiden pelkoon ja masennukseen voi koettaa jonkinlaista lääkitystä Puhu jollekkin asiantuntijalle.. Uskonnosta saa toivoa.Tämä elämä on lyhyt aika, kun vertaa ikuisuuteen.Ihminen on ikuisuusolento ja raamattu lupaa uskoville hyvän ja , terveenelämän, kun jeesus saapuu.,. jossa ei ole murhetta..
Toivoa ei saa menettää.
Yrirä vaikka johonkin koulutukseen ensin.
Et ole ainoa, joka kärsii. meitä on monta täällä Suomessa.
Olisko joku puhelinmyyntityö hyvä? Tai ainakin kesäisin voisi tehdä jotain pihatöitä, nurmikon leikkausta ym.
Toivottavasti jotain keksit. Siunausta. - Mejjee
On, et ole yksin. Sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsiviä on monia. Itse en pysty edes soittamaan työpaikalla ja kysyä työpaikasta. Olen vain netissä koittanut täytellä työhakemuksia, mutta niistä ei ole tullut mitään ilmoituksia,ei kutsuta työhaastatteluun( en kyllä tiedä miten uskoltaisin sinne edes mennä)...Huoh. Kai se on pakko sitten koulu aloittaa...vähän myöhässä vaan....
- sdfghjlkj
Puutarhurin ammatti on erittäin sopiva , suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511