No terve, kyselen täällä vaan että onko teitä edes olemassa, kun itse en ole yhteenkään itseni ikäiseen koskaan törmännyt :D?
Olen -99 syntynyt ja asun Helsingissä. Tyyli on gootti/ ns "hevari" tyyli. Vihreä irokeesikin on, en pidä sitä hirveämmin ylhäällä, mutta silti se riittää ajamaan kaikki pojat kaaaauas pois. Meikkaan jos olen lähdössä esim. keskustaan, mutta en juurikaan muuten.
Musiikki on tärkeä osa elämääni ja lempi bändeihini kuuluvat: Slipknot, Unparalleled Height, Nightwish, Murderdolls
(ja idolisoin Marilyn Mansonia sori ._.)
Kuuntelen paljon erilaisia metallibändejä kuten Paradise Lost, Slayer, Iron Maiden, Deathstars, Cannibal Corpse, AC/DC, Alice Cooper, Motörhead yms.
Rakastan kaiken laista taidetta ja piirrän/maalaan/kuuntelen musiikkia todella paljon :)
Onko teitä olemassa siellä jossain, vai oletteko vain urbaani legenda :DD?
Hevari/rock/gootti poikia?
22
278
Vastaukset
- hevari97
No täällä olis :D
- Kartiotrolli
Unparaddeld on iha pazuzuu. Jb forever
- hevari99
Täälläkin ois :)
- Meow :3
Sama ikä? :D
- hevari99
Meow :3 kirjoitti:
Sama ikä? :D
Joo, oon 14. Tosin ehkä pidän enemmän rockista ku metallista..laitoin nimimerkin huvin vuoksi :]
hevari99 kirjoitti:
Joo, oon 14. Tosin ehkä pidän enemmän rockista ku metallista..laitoin nimimerkin huvin vuoksi :]
Väliäkö tuolla :D
Niitä on olemassa! O.O - hevari99
Väliäkö tuolla :D
Niitä on olemassa! O.OOnhan meitä olemassa joo..ainaki 2 :) Itse oon miettinyt et onks teitä rock/hevi tyttöjä olemassa :) Asun muuten Vantaalla.
hevari99 kirjoitti:
Onhan meitä olemassa joo..ainaki 2 :) Itse oon miettinyt et onks teitä rock/hevi tyttöjä olemassa :) Asun muuten Vantaalla.
No ainakin 2 juu x)
Viimeksi kun tarkistin olin olemassa, en oo ihan varma O_o - hevari99
No ainakin 2 juu x)
Viimeksi kun tarkistin olin olemassa, en oo ihan varma O_ohehehe
- böö (;
hevari99 kirjoitti:
Onhan meitä olemassa joo..ainaki 2 :) Itse oon miettinyt et onks teitä rock/hevi tyttöjä olemassa :) Asun muuten Vantaalla.
Mä olen sellainen :D ota yhteyttä jos kiinostaa :) kik > zinsku tai sähköposti osoite > [email protected]
- böö (;
böö (; kirjoitti:
Mä olen sellainen :D ota yhteyttä jos kiinostaa :) kik > zinsku tai sähköposti osoite > [email protected]
olen siis tyttö :D mut jooo tylsää
- rokkari 97
HANOI ROCKS, MÖTLEY CRUE, IRON MAIDEN, THE CURE, JOY DIVISION, THE CLASH
- sceneGirl_
emo/gootti/hevari/scene/rock-tyyliset laittakaa tänne kik:) etin seuraa ja oon 13vuotias scene tyttö :D
- Hevari1999
14v hevari poika olen, turun lähistöltä :P
- elavatuoli
Onhan meitä hevareitakin. Toisaalta olen muutenkin aika ernu mutta ax7, metallica, bodom, slipknot, iron maiden, ACDC, mötörheads, guns and roses, nirvana ja monet muut ovat vaan niin mahti bändejä
- BluesRockMetal
Kyllä meitä löytyy... täällä kaikenlaista Bluesista Metalliin kuunteleva poika (70- ja 80- lukujen rock, hard rock ja heavy metal on lähinnä sydäntä.) ... Ois kiva löytää joku kiva rock/metallityttö jonka kanssa kuunnella hyvää musiikkia, käydä festareilla ja keikoilla jnejne... (tunnen kyllä muutaman) (Slipknot, Murderdolls, Marilyn Manson --- ei jatkoon :D, juuh olen vähä tälläne elitistipaska...)
- Kartiotrolli
Ei näin. Justin bieberii ja Jonas Brotherssii se olla pitää. Ja siihen sekaan vähä Psy:yy. Pop se vaa vie gootti emoja iha 6-0
Haha, et oo ainoo jolle nuo bändit on just sellasta nu-/non-metal/kaupallista emopaskaa ;D
- ihanaa1
tykkään just ton tyylisistä tytöistä, eniten pidän "poikatytöistä". Onks sul lävistyksiä?
Korvissa vaan, kun muita en saa ottaa :/ aikuisena sitten, haaveena ois sellanen rengas tohon keskelle nenää ja tatuointeja...
- tinjavaan
itekki oon välil miettiny et onko noita hevaripoikia vai onko ne vaan se urbaani legenda :D ite oon 14 vuotias hevari/metalli tyttö hyvinkäältä. Kuuntelen suurimmaks osaks a7x, bvb, AA, iron maiden, metallica, hanoi rocks, marilyn manson, amon amarth, BMTH yms :D kaikki raskaamman musiikin kuuntelijat saa lisätä kikis, tinjavaan
- marryme NikkiSixx
Maskuliinisimmat miehet on niitä jotka käyttää mustaa kynsilakkaa ja kajaalia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735