kukaan ei muista...

fedoraman

Muistaako kukaan niitä suomikakskytänelosen "vanhoja hyviä aikoja" joissa esim TOMEGLE riehui? -fedoraman

39

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki

      • hauki-lippis

        Fedora on nolo x----D osta hauki-lippis ja heitä autistihattu menee x-----D


      • korppi™
        hauki-lippis kirjoitti:

        Fedora on nolo x----D osta hauki-lippis ja heitä autistihattu menee x-----D

        mikä on autistihattu


      • fed..lippisman
        korppi™ kirjoitti:

        mikä on autistihattu

        ... Mull om kyl lippis pääs nimimerkki om vaa fedoraman :D


      • ilkeää naurua
        fed..lippisman kirjoitti:

        ... Mull om kyl lippis pääs nimimerkki om vaa fedoraman :D

        Tomegle oli kyl jo häipyny ku mie tänne ilmaannui mut Va Va Voomin mie muistan


      • THE numeroiden kpl
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Tomegle oli kyl jo häipyny ku mie tänne ilmaannui mut Va Va Voomin mie muistan

        VA VA VOOM oli yks viimesist tosi "pulinoijista" :D olis jees jos joku rupeis trollaamaan uudestaan tompan verosella voimalla


      • THE numeroiden kpl kirjoitti:

        VA VA VOOM oli yks viimesist tosi "pulinoijista" :D olis jees jos joku rupeis trollaamaan uudestaan tompan verosella voimalla

        Eikö FC Taloussiirappi ollut entinen VA VA VOOM


      • yksspraittikiittoooos
        atrytone kirjoitti:

        Eikö FC Taloussiirappi ollut entinen VA VA VOOM

        Empätiiäh


    • somebodynobody

      Tomegle oli paras! miks se muute lähti?

      • korppi™

        mestarisikiusaaja lähti myös en koskaan ehtinyt tuntea häntä


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        mestarisikiusaaja lähti myös en koskaan ehtinyt tuntea häntä

        Nää vanat "hyvät ajat" tai jotai meinaa enemmänki alku vuotee ja sitä sitä kauemmas


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Nää vanat "hyvät ajat" tai jotai meinaa enemmänki alku vuotee ja sitä sitä kauemmas

        milloin tääl sit oli mestarisikiusaaja


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        milloin tääl sit oli mestarisikiusaaja

        Jooooskus muutama kuukaus sit? E mie siihe kiimnittäny huomiota nii paljo et muistasin


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Jooooskus muutama kuukaus sit? E mie siihe kiimnittäny huomiota nii paljo et muistasin

        ollaan tultu juttuun nykyään ilkeää naurua mut miks se kiusaajan opas poistettiin


      • korppi™ kirjoitti:

        ollaan tultu juttuun nykyään ilkeää naurua mut miks se kiusaajan opas poistettiin

        Ylläpito piti sitä kai sopimattomana, koska se antoi ohjeita kiusaamiseen...


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ylläpito piti sitä kai sopimattomana, koska se antoi ohjeita kiusaamiseen...

        löytääkö sitä enää mistään


      • korppi™ kirjoitti:

        löytääkö sitä enää mistään

        Ei ainakaan suomi24:stä... Joku tosin on tehnyt siitä "uusintaversion", koska halusi esittää mestarisikiusaajaa ja nostaa kohun hänen paluustaan, joten siitä voit katsoa alkuperäisen viestin sisällön. Itse keskustelua sensijaan tuskin löytyy mistään, mutta jos joku löytää sen, olisi mukavaa saada tietää siitä...


    • korppi™

      kertoisitteko mikä on AUTISTIHATTU?

      • hauki-lippis

        Fedora


      • korppi™
        hauki-lippis kirjoitti:

        Fedora

        mistä nimi AUTISTIHATTU?


      • korppi™ kirjoitti:

        mistä nimi AUTISTIHATTU?

        Fedora = yleensä autistin käyttämä päähine.


      • korppi™
        Tomegle kirjoitti:

        Fedora = yleensä autistin käyttämä päähine.

        miksi?


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        miksi?

        pitääks aina olla jokin syy


    • Juu, muistan niitä aikoja. Nyt on kulunu vuos siit, ku aloin käyttää Suomi24:ää :D

      • piece&love

        Oi niitä aikoja.. Sensei please comeback


      • korppi™
        piece&love kirjoitti:

        Oi niitä aikoja.. Sensei please comeback

        onks toi sensei se ninjamestari mestarisikiusaaja?


      • korppi™ kirjoitti:

        onks toi sensei se ninjamestari mestarisikiusaaja?

        On.


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        On.

        osaaks se käyttää ninja aseita


      • korppi™ kirjoitti:

        osaaks se käyttää ninja aseita

        Todennäköisesti osaa (vaikkei muistaakseni koskaan maininnutkaan niistä mitään), mutta hän ei tarvitse niitä, koska osaa taistella tarpeeksi hyvin muutenkin.


      • ihailijasi <3333
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Todennäköisesti osaa (vaikkei muistaakseni koskaan maininnutkaan niistä mitään), mutta hän ei tarvitse niitä, koska osaa taistella tarpeeksi hyvin muutenkin.

        Hei korppi mä saatan tuntee sut. Ootko mistä päi suomee??


      • korppi™
        ihailijasi <3333 kirjoitti:

        Hei korppi mä saatan tuntee sut. Ootko mistä päi suomee??

        helsingistä(:


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Todennäköisesti osaa (vaikkei muistaakseni koskaan maininnutkaan niistä mitään), mutta hän ei tarvitse niitä, koska osaa taistella tarpeeksi hyvin muutenkin.

        joka ninja tarvitsee ninja aseita


      • hjyzjdj
        korppi™ kirjoitti:

        helsingistä(:

        Vai ootko ??? ;)


      • korppi™ kirjoitti:

        joka ninja tarvitsee ninja aseita

        Yhdys sanat... Ja mestarisikiusaaja ei tarvitse, sillä hän osaa muitakin taistelutaitoja, kuin "ninjakyvyt".


      • korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Yhdys sanat... Ja mestarisikiusaaja ei tarvitse, sillä hän osaa muitakin taistelutaitoja, kuin "ninjakyvyt".

        kuoliko hän niin että luola sortui hänen päälleen):


      • korppi™ kirjoitti:

        kuoliko hän niin että luola sortui hänen päälleen):

        Jotkut väittävät niin, mutta todisteita ei ole...


    • paperikorva

      muistaako kukaan mulkua? Tai tohtori Jyyrgeniä?

      • Muistanpa hyvinkin.


    • Muistanpa hyvinkin mutta Tomegle ei riehunu se jutteli täällä niinkuin mekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe