Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

osaisko joku auttaa?!

mitätapahtu?

eli noin 2 kuukautta sitten olin yhdyssä poikaystäväni kanssa ja sitten mun menkkoja ei tullu mut sitte yks yö heräsin ku mun sängyssä oli verta ja sitte ku menin vessaan sitä verta tuli tosi paljon mukana oli hyytymiä jotka oli tumman ruskeita melkein mustia no aattelin että ehkä olin raskaana. mut niitä menkkoja ei oo vielkää tullu ja mul on koko ajan nälkä ja väsyttää tissit on kipeet ja välil on tosi paha olo. voinko olla raskaana hyytymistä huolimatta? toivoisin asiallisia kommentteja :)

5

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mvkdld

      jos hyytymiä ja verta oli paljon, niin kait se meni kesken. Mutta oletko sen jälkeen harrastanut seksiä ilman ehkäisyä ? Mahdollisesti alkoholin vaikutuksen alaisena. Ja unohtanut asian ?

      Pissattaako sua myös enemmän ? Jos menkkoja ei kuulu voi tehdä raskaustestin apteekista.

      Haluutko pitää lapsen ? Jos haluut pitää tai synnyttää sen niin ota monivitamiini tabletteja joka päivä. Ja vältä alkoholia, tupakkaa ja hiusten värjäystä. Aamupahoinvointiin auttaa, kun syö heti aamulla, kun nousee. Muuten alkaa oksettamaan. Mutta kun syö edes hiukan, niin päivästä tulee suht normaali.

      Kyllä yleensä naisilla on raskausoireita ja kirjoittamasi kyllä täsmää sinänsä.

      Anna häröilijöiden häröillä ja nauti omasta tilanteestasi. Jos olet nyt raskaana, et voi tietää tuletko myöhemmin, joten mieti sitä ennen aborttia. Lapsen voi myös antaa syntymän jälkeen pois adoptioonkin. Ja tietääkseni erilaiset synnytystavatkin on mahdollisia. Rohkaisen sua pitämään lapsen jos oot raskaana.

    • ................

      No tee nyt heti raskaustesti. Ja voi, vuodosta huolimatta voi olla raskaana, voi olla esim. että olisi ollut kaksosraskaus ja toinen mennyt kesken jne.

    • mitätapahtu?

      en ole harrastanut seksiä tapahtuneen jälkeen mutta mua pissattaa istotlsodakj tosi usein .. en viitti ostaa testiä koska tää on tälläne tuppukylä kaikki tuntee kaikki sit jos se myyjä kertoo vanhemmille , onko tuo ;a kaksos raskaus yleistä ja se että toinen menee keskenaääääää mua pelottaa

      • nkjjjh

        joo kyllä voi olla kaksoisraskaus. Mutta pissatus voi johtuu muustakin. mee isompaan kylään ostosreissulle ja tee testi siellä. mutta odota ensin tuleeko menkat. kaikki raskaudet ei jatku menkkoja pitemmälle.


    • ....................

      Tee nyt pikaisesti se testi, jos olet raskaana niin olet jo aika pitkällä! Kaksosraskaus on yllättävän yleistä, siis se että sikiöitä on ollut se kaksi alun alkaen ja toinen menee sitten kesken..


      "mutta odota ensin tuleeko menkat. kaikki raskaudet ei jatku menkkoja pitemmälle. " ??? Aloittajalle lienee jo aika kiire asian kanssa eikä kannata odotella mahdollisia seuraavia menkkoja (joita ei sitten kuulu.....toki valemenkkoja on, mutta.....)


      Testin tekoon! Jos kerran on ikää ja vastuullisuutta harrastaa seksiä niin sitä pitää sitten kantaa mahdolliset seurauksetkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe