Olen yrittänyt harjoitella hinta- ja aikatauluvertailua. En osaa tai ei pysty. Wizzillä on niin hyvin toimivat sivut, että Ryanin sivut tuntuu vaikeista tai alkeellisilta. Krääsää on sivuilla, mutta asia vaikea löytää.
Neuvokaa ihmiset, miten tehdä, ettei tarvitse kirjautua ennenkuin on löytänyt mieleisen kohteen ja ajankohdan.
Ryanin nettisivut
3
254
Vastaukset 3
- Ei minun ole
tarvinnut kirjautua minnekään etsiessäni sopivia lentoja.
Toisaalta en ymmärrä mitä tarkoitat kirjautumisella. Täällä netissä kirjautuminen käsittääkseni tarkoittaa omien tietojen perusteella tapahtuvaa pääsyä seuraavalle tasolle.
Ryanairilla tarvitaan henkilötietoja vasta sitten, kun asiakas varaa (ja maksaa) lennon. - pulmaa
Juu, sillä kirjautumisella tarkoitin sitä varaamisvaihetta. Eli sitä ennen en pääse vertailemaan vaihtoehtoja muuten kuin syöttämällä päivämäärän ja reitin yksi kerrallaan. Juu, näinkin sen voi tehdä, mutta niin työlästä, että väkisinkin ajautuu mieluummin wizzin ja norskin sivuille.
- helpommalla pääsee
http://www.skyscanner.fi/ (taitaa olla niitä harvoja vertailusivustoja, joka ei ole "sodassa" Ryanairin kanssa, ehkä sen takia, ettei itse lippuja myy).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627