oon ettiny jonkin verran googlesta eikä oikein löydy paria sarjaa, jotka haluaisin katsoa suomi dubilla:
huntik (ei animea)
beybladen vanhat jaksot
winx clupin vanhat jaksot (ei animen)
bakugan (anime ?)
jotain samankaltaisia?
et jos tiätte mistä vois ladata tai vaan kattoo netistä ni voisitteko kertoo.
kiitos jo näin etukäteen
mistä löytää
6
399
Vastaukset
- Ihminen4
Mene Youtubeen Oblivin400 käyttäjän kanavalle (hän latasi Huntikin Suomi-dubit aikoinaan mutta on poistanut ne) ja sano, että lataisi ne uudestaan, niin hän varmaankin lataa ne. Samoin kaikki muutkin ihmiset, jotka ovat nähneet tämän viestin.
- huntikfani
hän ei lataa niitä uudestaan, olen ollut asiasta yhteydessä häneen.
- Ihminen4
huntikfani kirjoitti:
hän ei lataa niitä uudestaan, olen ollut asiasta yhteydessä häneen.
Onko tietoa, että miksi hän ei lataa niitä videoita?
- huntikfani
Ihminen4 kirjoitti:
Onko tietoa, että miksi hän ei lataa niitä videoita?
juuri sen takia minkä takia joutui poistamaan ne, eli tekijänoikeuksien vuoksi. näin hän sanoi itse. eikä tee niistä torrenttia että ne saisi omalle koneelle ladattaua, koska ei osaa ja ei tekisi vaikka osaisi. joka on harmi.
- Ihminen4
Anteeksi korjaan! Käyttäjän nimi on siis Oblivion400. Laittakaa kaikki hänelle viesti, että lataa ne.
- NVhuntik
Mistä lähetetään viesti oblivionille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5972720Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061424
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831360- 1381246
- 1091187
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 48930
- 78920
- 47871