Nyt kaivataan suosituksia koiran hoitopaikoista viikon lomareissun ajaksi. Kyseessä n. parivuotias villi ja vaativa uros Samojedi. Kotipaikkakunnallani ei ole kuin pari hoitopaikkaa, joista toinen ei oikein sovellu koiralleni sopimattomien tilojen ja hoitajien osaamattomuuden vuoksi ja toinen on usein täynnä.
Olemme lähdossä omalla autolla lentokentälle, joten hoitopaikka voi olla missä vaan matkan varrella välillä Pohjois-Savo - Helsinki-Vantaa. Toiveena olisi rauhallinen sijainti ja riittävän suuri (ulko)häkki, jossa koira saa haukkua, juoksennella, kaivella jne. Koira vaatii todella paljon liikuntaa ja aktivointia, muussa tapauksessa turhautuu, haukkuu, riehuu jne.
Eli hoitopaikka vaativammalle tapaukselle hakusessa.
Hoitopaikka P-Savo-Helsinki
Samojediuros
2
118
Vastaukset
- tässä yksi
http://www.onnentassu.fi/ Riihimäellä.
- norppa]]
tässä olisi sinulle tarjolla hyvä hoitaja jyväskylästä, minulla on koko kesän ollut koiria hoidossa ja voin mielelläni hoitaa koiraasi tuolloin soita minulle numeroon 0465781784 niin jutellaan lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912