Perätilassa olevasta vauvasta:
- Ulkokäänöksestä kiletäytyminen
Minulle neuvolatäti sanoi etteivät mielellään lähde leikkaamaan perätilassa olevaa vauvaa, mutta mua PELOTTAA synnytys alakautta ja käännöksessä on kuulema riskejä eikä välttämättä aina edes onnistu.
Siskoni leikattiin pelkän synnytyspelon vuoksi, mutta minua ei sitten riskisynnytyksen vuoksi?
Onko jollain kokemusta synnyttäjillä jotka ovat sen salossa tehneet?
Salon aluesairaala
1
140
Vastaukset
- mene tyksiin
Ei ole kokemusta, mutta itse en missään tapauksessa synnyttäisi perätilavauvaa alakautta. Lähtisin sitä käännöstä kokeilemaan. Se käsittääkseni (ainakin kavereilleni) tehdään aina sairaalassa ja valvonta on hyvää. Jos jotain menee pieleen, sitten leikataan heti.
Mikset mene tyksiin synnyttämään jos salossa ei asiaan suhtauduta vakavasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711923- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596333Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775257- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193936
- 823425
- 531967