Bloody Mary

danielle

Onko joku täällä kokeillut sitä bloody mary- juttua ja toimiko? Haluisin itse kokeilla mutta voiko siinä tapahtua jotain? Ja uskotteko että se on oikeesti totta?

43

4831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • __kokenut

      Kyllä toimi. Peili ja wc-pönttö menivät 666:ksi sirpaleeksi !

      • laizalove

        Voittex kertoo ohjeet? :)))
        Tahtois koklata!!! :)


      • koklannut
        laizalove kirjoitti:

        Voittex kertoo ohjeet? :)))
        Tahtois koklata!!! :)

        Koklaa ensin taskupeilin kanssa pihal.
        Tulee vähemmän sirpaleit eik mutsin tarvi siivota.


    • Ismo-Seppo Sahlberg

      Kokeilin baaritiskillä. Meni rahat harakoille ja jäi viinat juomatta, sillä en voi sietää selleriä (sitä tulee tuohon liemeen). Nettikummitus taisi sitten hörsiä ne kitusiinsa ja minua v****ti.

      • afcnlhhlä

        Joku kysyi ohjeita. Tässä ne tulevat:
        Mene keskiyöllä vessaan tai kylpyhuoneeseen tai mihin vain, missä on peili. Älä sytytä valoja, vaan jätä huone täysin pimeäksi. Pyöri peilin edessä ympäri kolme kertaa ja hoe samalla kolme kertaa "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary!" Kolmen kierroksen jälkeen pysähdy nopeasti ja katso peiliin. Siellä pitäisi näkyä noin 25-vuotias nainen, jolla on valkoinen iho ja mustat hiukset. Peilissä hänen edessään saattaa loistaa verellä kirjoitetut sanat Bloody Mary. Jos näyttää siltä että Mary saattaa ojentaa kätensä ja viedä silmäsi, sano peilille: "Go away, Mary. I don't scary you." Suom. Mene pois, Mary. En pelkää sinua.
        Odota että Bloody Mary katoaa peilistä. Lähde sen jälkeen huoneesta.
        Huom! Jos lähdet huoneesta ennen Maryn katoamista, hän näkyy sen jälkeen kaikilla heijastavilla pinnoilla, ja siitä voi tulla hulluksi. Ole erityisen varovainen.
        Varoitus: En suosittele tätä kenellekkään. Joillain tämä ei toimi, sillä Mary näyttäytyy vain tietyille ihmisille. En ota vastuuta siitä, mitä voi tapahtua jos kokeilette tätä peliä! Siinä voi oikeasti menettää järkensä. Älä missään nimessä kokeile tätä.


      • jaska 9 v.
        afcnlhhlä kirjoitti:

        Joku kysyi ohjeita. Tässä ne tulevat:
        Mene keskiyöllä vessaan tai kylpyhuoneeseen tai mihin vain, missä on peili. Älä sytytä valoja, vaan jätä huone täysin pimeäksi. Pyöri peilin edessä ympäri kolme kertaa ja hoe samalla kolme kertaa "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary!" Kolmen kierroksen jälkeen pysähdy nopeasti ja katso peiliin. Siellä pitäisi näkyä noin 25-vuotias nainen, jolla on valkoinen iho ja mustat hiukset. Peilissä hänen edessään saattaa loistaa verellä kirjoitetut sanat Bloody Mary. Jos näyttää siltä että Mary saattaa ojentaa kätensä ja viedä silmäsi, sano peilille: "Go away, Mary. I don't scary you." Suom. Mene pois, Mary. En pelkää sinua.
        Odota että Bloody Mary katoaa peilistä. Lähde sen jälkeen huoneesta.
        Huom! Jos lähdet huoneesta ennen Maryn katoamista, hän näkyy sen jälkeen kaikilla heijastavilla pinnoilla, ja siitä voi tulla hulluksi. Ole erityisen varovainen.
        Varoitus: En suosittele tätä kenellekkään. Joillain tämä ei toimi, sillä Mary näyttäytyy vain tietyille ihmisille. En ota vastuuta siitä, mitä voi tapahtua jos kokeilette tätä peliä! Siinä voi oikeasti menettää järkensä. Älä missään nimessä kokeile tätä.

        Mä koklasin,ja p.erkele, vessaan ryntäs Slenderman ja veti Mrya turpiin niin et verta näky kaikil heijastavil pinnoil


      • Xhgilpklkgtdfdcjoönv
        afcnlhhlä kirjoitti:

        Joku kysyi ohjeita. Tässä ne tulevat:
        Mene keskiyöllä vessaan tai kylpyhuoneeseen tai mihin vain, missä on peili. Älä sytytä valoja, vaan jätä huone täysin pimeäksi. Pyöri peilin edessä ympäri kolme kertaa ja hoe samalla kolme kertaa "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary!" Kolmen kierroksen jälkeen pysähdy nopeasti ja katso peiliin. Siellä pitäisi näkyä noin 25-vuotias nainen, jolla on valkoinen iho ja mustat hiukset. Peilissä hänen edessään saattaa loistaa verellä kirjoitetut sanat Bloody Mary. Jos näyttää siltä että Mary saattaa ojentaa kätensä ja viedä silmäsi, sano peilille: "Go away, Mary. I don't scary you." Suom. Mene pois, Mary. En pelkää sinua.
        Odota että Bloody Mary katoaa peilistä. Lähde sen jälkeen huoneesta.
        Huom! Jos lähdet huoneesta ennen Maryn katoamista, hän näkyy sen jälkeen kaikilla heijastavilla pinnoilla, ja siitä voi tulla hulluksi. Ole erityisen varovainen.
        Varoitus: En suosittele tätä kenellekkään. Joillain tämä ei toimi, sillä Mary näyttäytyy vain tietyille ihmisille. En ota vastuuta siitä, mitä voi tapahtua jos kokeilette tätä peliä! Siinä voi oikeasti menettää järkensä. Älä missään nimessä kokeile tätä.

        Millasille ihmisille se Bloody Mary sit näyttäytyy? Mulle se ei ainakaan suostunut näyttäytymään.


      • uteliassssss
        afcnlhhlä kirjoitti:

        Joku kysyi ohjeita. Tässä ne tulevat:
        Mene keskiyöllä vessaan tai kylpyhuoneeseen tai mihin vain, missä on peili. Älä sytytä valoja, vaan jätä huone täysin pimeäksi. Pyöri peilin edessä ympäri kolme kertaa ja hoe samalla kolme kertaa "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary!" Kolmen kierroksen jälkeen pysähdy nopeasti ja katso peiliin. Siellä pitäisi näkyä noin 25-vuotias nainen, jolla on valkoinen iho ja mustat hiukset. Peilissä hänen edessään saattaa loistaa verellä kirjoitetut sanat Bloody Mary. Jos näyttää siltä että Mary saattaa ojentaa kätensä ja viedä silmäsi, sano peilille: "Go away, Mary. I don't scary you." Suom. Mene pois, Mary. En pelkää sinua.
        Odota että Bloody Mary katoaa peilistä. Lähde sen jälkeen huoneesta.
        Huom! Jos lähdet huoneesta ennen Maryn katoamista, hän näkyy sen jälkeen kaikilla heijastavilla pinnoilla, ja siitä voi tulla hulluksi. Ole erityisen varovainen.
        Varoitus: En suosittele tätä kenellekkään. Joillain tämä ei toimi, sillä Mary näyttäytyy vain tietyille ihmisille. En ota vastuuta siitä, mitä voi tapahtua jos kokeilette tätä peliä! Siinä voi oikeasti menettää järkensä. Älä missään nimessä kokeile tätä.

        Varmasti kun aikansa pyörii pimeässä näkyy jo vaikka mitä.

        ps. toimiiko tuo afroillakin ? tuli vaan mieleen, että vaalea iho saattaa heijastua pimeästä peilistä ja näyttää joltain muulta.


    • höshös

      joo, kokeilin ja sit se raiskas mut. vieläki verta joka paikassa.

    • Ei oo totta!

      Oon kokeillut, ei toiminut. Paskaa! xD

    • Alfred Sahlberg

      Mary kävi meillä.
      Söi verilettuja ja joi kahvia.

    • hahaha

      toi ei vittu toimi XD ''näyttäytyy vain tietyille.....'' paskan vitut , pelkkää legendaa. jos jollekki tämä paska toteutuu , sanon vaa että kannattaa laittaa itsensä hoitoon ja nopeasti

      • julen

        ootte samalla puolella kuin minä jos sanotte että se ei toimi ;)


      • Anonyymi
        julen kirjoitti:

        ootte samalla puolella kuin minä jos sanotte että se ei toimi ;)

        En ole kokeillut mutta olen katsonut videoita ja ei ole toiminut


    • älkää kokeilko!

      Ei olis pitäny, mutta kokeilin, kädet tärisee vieläkin ja en pysty ajattelemaan mitään selkeästi kirjotamine vaikeaa anteeks. Toiminn ohjeiden mukaisesti ja mitään tekstiä ei näkynyt peilisä mutta näin hämäräst naisen jolla oli punaiset pitkät hiukset. Nainen ei ojentanu kättääm. Päimvastoi näytti siltä ettäi ei ollu käsiä ollenkaa en varma silmissä ei oll sitä rengasta vaa pelkät pupillit. Sanoin takellen ne samat millä sen saa pois ja kuulin joku ku kuiskas heti perää jtn punaiset perustukseet ei kestä. Naine hävis ja e mitää erityistä näy kuulu missää pelottaa vaan ihan hirveesti

    • Jotkut ovat herkempiä energioille kuin toiset. Ei kannata kokeilla jos pelkää; pelko syöttää ja vahvistaa negatiivista energiaa. Jos haluat kokeilla, kokeile ystäväsi kanssa, ja yrittäkää säilyttää malttinne. Niille, jotka oikeasti uskovat ja haluavat nähdä Bloody Maryn, hän näyttäytyy, mutta jos on edes vähäsen skeptikon luonnetta, turha vaivautua.

      Bloody Mary on erittäin vanha legenda, ja sen kanssa ei kannata pelleillä.

    • Lol xD

      Noo koitin toto mut siitä ei tu kun vain ilmavaivoja ...

    • Adolf Shalberg

      bloody mary vei vaimoni ullan sieni sopan ja tampoonit!!

      • Ulla Sahlberg

        Helvetti, sinnekö ne hävis?! Nyt Aatu kauppaan niinku olis jo, ne oli viimiset tamponit ja kanttarelleja tuot ainakin litran!


      • Kustaa Sahlberg
        Ulla Sahlberg kirjoitti:

        Helvetti, sinnekö ne hävis?! Nyt Aatu kauppaan niinku olis jo, ne oli viimiset tamponit ja kanttarelleja tuot ainakin litran!

        Bloody Mary on nähty viemässä juoksukaljaa Slendermanin ja nettikummituksen kanssa.


    • nuclear zone

      Käytännöss tuossa kutsutaan demoneja. Bloody Mary kun kuvaa heille kuollutta Jeesuksen äitiä. Sanomattakin selvää, ettei tätä kannata tehdä.

    • Lotte Sahlberg

      älkää kokeilko yksin! kokeilin kaverin kaa 12 vuotiaana ja nyt siitä on kolme vuotta ja en ees kuvittele koklaavani uudestaan.

    • fruuuuuuuuuuuuuuu

      Bloody Mary oli alunperin Englannin kuningatar (katolinen) ja sai lempinimensä koska vainosi muuhun uskontoon kuuluvia.

      Joten Marysta ei pitäisi olla katolilaisille harmia!!

    • KeepsugoingSahlberg

      "Jotkut ovat herkempiä energioille kuin toiset"

    • jenskuukkeli

      yks mun kaveri oli meillä eilen ke.8.1.2014....... se tapahtui klo..17.15.. mä rupesin kutsuun bloody marya näin; bloody mary bloody mary bloody mary tuu mun kanssa tuijotus kilpailua jos uskallat!!! aloin tuijottaa peiliin ei eka tapahtunu mitää mut hetken päästä se peili hajos ihan kuin se ois yrittäny kertoo mulle jotain... ja mulle se varmaan uskaltais näyttäytyy. ja illalla samana iltana menin kylälle ja sanoin bloody maryn kuvalle näin: bloody mary bloody mary bloody mary aina jos oot mun lähellä tee merkki ja se merkki oli mun kännykkä sammu vaikka akku oli täynä ja ton jutun sanoin kuvalle missä oli bloody mary... olin menossa sen kaverinkaa samana iltana uudelleen kylälle ja matkalla siwasta yhelle toiselle kaverille sen toisen kaverinkaa aloin sanoo sille bloody mary kuvalle taas näin: bloody mary bloody mary bloody mary tee aina merkki kun oot mun lähellä... ja älä yritäkkään tappaa mua... sitten kuulu pamaus meidän vierestä me alettiin juosta sille yhelle kaverille joka asu siin iha lähellä ja kiljuttiin samalla.!!!! TÄÄ KAIKKI ON TOTTA IHAN OIKEESTI!!!!!!!!!!!! USKOKAA TAI ÄLKÄÄ MUTTA TOTTA TÄÄ ON!!!!!!

      • jenskuukkeli

        oon katolilainen ja miks mulle muuten sit ois käyny tollee....???


      • Anonyymi

        TÄÄ ON KARMIVA LEGENTA JA SAMAAN AIKAAN KIINNOSTAVA MUT ÄLKÄÄ TESTATKO EN OO ITE TESTANNU EN KÄ EES HALUU TESTATA


      • Anonyymi

        Aikana ku on pimeässä ni alkaa näkyjä näkemään mee vessaa ja sano hitaasti kolmekertaa verinen kissa ni kohta sekin näkyy ja jos joku lapsi lukee näitä ni lopeta heti sillä mikään ei ole totta


    • julen

      *askan marjat toi on vaan legenda ja juoma eikä mikään sellanen mikä repisi
      silmät XD höpöhöpö hölyn pölyä soitan siivojalle siivoomaan noi *aska puheet
      tuolta pois mut toi ei sit ole totta uskokaa minua ja jos on niin kyllä siitä oltaisiin
      kerrottu jossain lopettakaa toi tyhmä moisesta puhuminen >.

    • 3:s k. toden sanoo

      Jos manaatte Verimaria, pitäkää sandaalit jalassa.
      Peili saattaa kolmannella kerralla hajota, ja sirpaleen kylppärin lattialla on teräviä !

    • pelottavaaaaaa

      Mä kokeilin kerran kaverin kanssa sitä että jos bloody mary tekis jonku pienen merkin et onks se niinku tääl ja sit valot räpsäs ja äkkii juostii pois ulos ja ikkunasta niinku sisältä et joku olis koputtanu siihe perkeleen ikkunaan D:

    • pulisonkisika

      Kyllä kai sitä nyt monet pystyy Bloody Maryn manaamaan, mutta itse lauantai-illan ratoksi manasi eteisen peilistä Kauko Juhantalon. Pankaas paremmaksi!

    • pelottaa

      runkkasin kerran vessassa niin tuota huusin kolme kertaa
      tuota bloody mary niin se puri mun mun kyrvän irti niin tuota veret lenti
      ja peli hajos nyt mulla on tuota muovikyrpä

      • Anonyymi

        Pelottavaa


    • BloodyMaryPelkääjä

      Hyi! En uskaltais kokeilla siinähän menee ikä ja terveys! Kivat niille jotka on uskaltanut! ( oon kuullut että toimii paremmin kun laittaa omaa verta peiliin)

      • Anonyymi

        Maryn voi karkottaa voimakkaalla pierulla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maryn voi karkottaa voimakkaalla pierulla !

        Kannattaa vaan varoa ettei tule paskat housuun.


    • Anonyymi

      En tod oo enkä haluasin ooon testanu muita mut en tota..... 😧🙄

    • Anonyymi

      Minä kokeilin, kutsuin yöllä huoneessani ison pelin edessä, bloody Marya. bloody Mary bloody Mary bloody Mary tule jos uskallat. Bloody Mary tuli. Kynttilät pos laitettiin jalka heilu bloody Mary huusi voihki ja seinän takaa olohuoneesta kuului miten vuokraisäntä metelistä valitti. Oppikaa, älkää kokeilko.

      https://www.youtube.com/watch?v=v_od-lmcFQ4

    • Anonyymi

      Ei voi koskaan tietää ketä blood Mary vaanii

    • Anonyymi

      "This is done by repeatedly chanting her name into a mirror placed in a dimly-lit or candle-lit room. The name must be uttered thirteen times (or some other specified number of times).[3] The Bloody Mary apparition allegedly appears as a corpse, witch, or ghost that can be friendly or evil, and is sometimes seen covered in blood. The lore surrounding the ritual states that participants may endure the apparition screaming at them, cursing them, strangling them, stealing their soul, drinking their blood,[4] or scratching their eyes out"

    • Anonyymi

      itse kokeilin serkun kanssa pimeessä vessassa mutta ei tosin yöllä pyörittiin 3 kertaa ympäri ja sanottiin 3 kertaa bloody mary bloody mary bloody mary sitten heti sen jälkeen kynttilä sammui ja oveen koputettiin ja oltiin siis kahdestaan serkun luona joten emme suosittele kokeilemaan kotona! kun kynttilämme sammui huone oli yllätys yllätys pimeä. mutta kun avasimme oven kukaan ei ollut siellä. no sitten palasimme peilin eteen ja sanoimme uudestaan:Bloody mary bloody mary bloody mary... oletko tällä? ensiksi ei kuulunut mitään mutta kun olimme lähtemässä vessasta peili rikkoutui pieniksi sirpaliksi kun olimme soittamassa vanhemmille puhelimemme eivät avautuneet. Koitimme ladata puhelimia mutta se ei auttanut. Asuimme kerrostalossa ja serkkuni asui viereisessä rapussa.. juoksimme serkkuni luo. Emme enää pelannut spiritismiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe