Hei,
minulla on mitä ilmeisimmin aurallinen migreeni jännityspäänsärkyä. Estolääkkeeksi neurologi määräsi minulle lääkkeen nimeltään Noritren. Neurologilla kävin muutama päivä sitten... Lääkitystä en ole vielä aloittanut, alla kertomieni syiden vuoksi.
Minulla on ollut myös epileptisen tyyppistä oireilua (mm. tajunnankatkoksia, silmien räpsymistä, poissaolevuutta, säpsymistä). Neurologi ei kuitenkaan varsinaisesti epäillyt epilepsiaa, vaan arveli noidenkin oireiden johtuvan migreenistä. Olen kuitenkin (varmuuden vuoksi) menossa EEG-tutkimukseen tämän kuun lopussa.
Tarkoitukseni oli aloittaa tuo lääkitys (Noritren) jo muutama päivä sitten. Lääkkeen pakkausselostuksessa kuitenkin käskettiin olla erityisen varovainen, jos on epilepsia. Epilepsiatutkimukset ovat vielä kesken ja nyt mietin uskallanko lääkettä edes käyttää.
Toinen asia, joka minua mietityttää tuon lääkkeen käytössä. Voiko se vaikuttaa EEG-tulokseen? Voiko käydä niin, ettei mahdollinen epilepsia näy EEG:ssä tuon lääkkeen käytön takia.
Minulla on soittoaika lääkärilleni vasta syyskuun loppupuolella. Silloin saan vasta kuulla EEG-tulokset ja pitäisi myös voida kertoa käyttökokemuksistani lääkkeen suhteen. Nyt tässä mietinkin mitä tehdä... Pitääkö yrittää saada aikaisempi soittoaika, mennä jollekin muulle lääkärille tms.?
Tiedän kyllä, että minun pitäisi kysyä neuvoa lääkäriltä, eikä täältä. Mutta ajattelin kuitenkin, että josko jollakulla olisi omakohtaista kokemusta asiasta. Toisaalta pitäisi varmaankin voida luottaa lääkärin ammattitaitoon. Jos hän kerran on lääkkeen minulle määrännyt, sen pitäisi varmaankin olla turvallinen eikä haittaa EEG:tä.
Noritren, migreeni ja epilepsiatutkimukset
dolomiitti
0
1701
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305