Osaako joku sanoa miltä valmistajalta tulee autotallin ovia joissa lukee vain "Car-In" kahvoissa? Ovi vuodelta 2000. Olisi tarvetta varaosille jos vain mahdollista.
Kuka valmistanut Car-In autotallin vaaka-taiteoven?
11
6740
Vastaukset
- Vastaus itselle:
Crawford garageportar AB. Kyseisen mallin valmistus on lopetettu=varaosia ei saa enään (vm. 2000 siis). Jos ei saa kuntoon itse niin uutta ovea katsomaan!
- autotallirakentaja
Se on fiksun näköinen, semmoinen vaakataiteovi. Eikä kai vie paljoa tilaa... Onko vastaavia enää markkinoilla?
- Car-in ovi
Hei. Löytyykö keneltäkään asennusohjetta Car-in oveen. Ovi on jotain 2000 alkupuolelta ja leveys 2.5m vaakataiteovi kahdella jousella. Ovi tullut meille purettuna.
joppej(at)netti.fi- vmlkj
vastaus tänne kiitos. sama ongelma. vren88(a)gmail.com
- Keheweli
Minä tarvisin kans asennus ohjeita car in oveen. Onko jollain?
- Keheweli
Ohjeita voi laittaa maukkaaa(a)hotmail.com
- MNY
Minulta löytyy ehjä käytetty ovi ja toisesta varaosia. Puh 0400-365366
- er-Gö
car in varaosia löytyy Ruotsista. Kirjoita Google - Car in garagedörrar
Pgg
- Anonyymi
Minulla myös kyseinen autotallin ovi, josta paneelien välissä oleva muovinen lista rikki (ei vaikuta käyttöön, mutta rumannäköinen). Olisiko kellään ideaa miten saisi korjattua?
- Anonyymi
Sama ongelma! Vinkkejä?
- Anonyymi
Car-In ovenkahva voi tulostaa 3D tulostimella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3171737Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831257- 1331136
- 68853
- 48823
- 80813
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716