Osaako joku sanoa miltä valmistajalta tulee autotallin ovia joissa lukee vain "Car-In" kahvoissa? Ovi vuodelta 2000. Olisi tarvetta varaosille jos vain mahdollista.
Kuka valmistanut Car-In autotallin vaaka-taiteoven?
11
5853
Vastaukset
- Vastaus itselle:
Crawford garageportar AB. Kyseisen mallin valmistus on lopetettu=varaosia ei saa enään (vm. 2000 siis). Jos ei saa kuntoon itse niin uutta ovea katsomaan!
- autotallirakentaja
Se on fiksun näköinen, semmoinen vaakataiteovi. Eikä kai vie paljoa tilaa... Onko vastaavia enää markkinoilla?
- Car-in ovi
Hei. Löytyykö keneltäkään asennusohjetta Car-in oveen. Ovi on jotain 2000 alkupuolelta ja leveys 2.5m vaakataiteovi kahdella jousella. Ovi tullut meille purettuna.
joppej(at)netti.fi- vmlkj
vastaus tänne kiitos. sama ongelma. vren88(a)gmail.com
- Keheweli
Minä tarvisin kans asennus ohjeita car in oveen. Onko jollain?
- Keheweli
Ohjeita voi laittaa maukkaaa(a)hotmail.com
- MNY
Minulta löytyy ehjä käytetty ovi ja toisesta varaosia. Puh 0400-365366
- er-Gö
car in varaosia löytyy Ruotsista. Kirjoita Google - Car in garagedörrar
Pgg
- Anonyymi
Minulla myös kyseinen autotallin ovi, josta paneelien välissä oleva muovinen lista rikki (ei vaikuta käyttöön, mutta rumannäköinen). Olisiko kellään ideaa miten saisi korjattua?
- Anonyymi
Sama ongelma! Vinkkejä?
- Anonyymi
Car-In ovenkahva voi tulostaa 3D tulostimella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529