Kuka ostaa katalysaattoreita?

Katalysaattori

Kuka ostaisi käytettyjä katalysaattoreita Varsinais-suomen alueella? Paljonko niistä suurinpiirtein maksetaan?

52

18887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

      varastettuun tavaraan ei koske kukaan.

      • Katalysaattori

        Kyse on ihan romuautoista irroitetuista katalysaattoreista.


      • Romupetteri
        Katalysaattori kirjoitti:

        Kyse on ihan romuautoista irroitetuista katalysaattoreista.

        Romujahan ne autot on sen jälkeen kun katalysaattori on poistettu...

        Kuka muuten ostaa muutakaan romua? Minulla olisi ihan laillista kuparia, silumiinia, ruostumatonta muutamia kymmeniä kiloja mutta kun ostaja puuttuu. Lehdissä kyllä milmoittelevat ostavansa, mutta eivät edes puhelimeen viitsi vastata. Mihin nämä metallivarkaat myyvät saaliinsa?


      • RautaSoini Tre
        Romupetteri kirjoitti:

        Romujahan ne autot on sen jälkeen kun katalysaattori on poistettu...

        Kuka muuten ostaa muutakaan romua? Minulla olisi ihan laillista kuparia, silumiinia, ruostumatonta muutamia kymmeniä kiloja mutta kun ostaja puuttuu. Lehdissä kyllä milmoittelevat ostavansa, mutta eivät edes puhelimeen viitsi vastata. Mihin nämä metallivarkaat myyvät saaliinsa?

        onhan Suomi täynnä romufirmoja jotka ostavat lähes kaikenlaatuisen metallin, eikun kuukkeli pyörimään. Mitä wittua te netissä loisitte jos ette osaa hakea tietoa muualta kuinjostain keskutelupalstalta ja vieläpä Suolesta, hävetkää.


      • Romupetteri
        RautaSoini Tre kirjoitti:

        onhan Suomi täynnä romufirmoja jotka ostavat lähes kaikenlaatuisen metallin, eikun kuukkeli pyörimään. Mitä wittua te netissä loisitte jos ette osaa hakea tietoa muualta kuinjostain keskutelupalstalta ja vieläpä Suolesta, hävetkää.

        Häpeä itse.
        Ilmoituksia ja mainoksia kyllä on, mutta puhelimeen ei vastata. Eikä romukuorman kanssa viitsi kovin kauas lähteä etsimään löytyisikö sitä mahdollista ostajaa vai ei. Ei se turha ajokaan ole mistään kotoisín.
        Ihmetyttääkin, mihin ne metallivarkaat saaliinsa kauppaavat, kun rehellistenkään romu ei kelpaa mihinkään. Paitsi Kuusakoskelle ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Katalysaattori kirjoitti:

        Kyse on ihan romuautoista irroitetuista katalysaattoreista.

        Ai niin romuautoja ovat tietyn merkkiset ja vanhemmat mallit.
        Niistä katin saa irti helpommin ja nopemmin akkukulmurilla.
        Ja kaikki jotka on parkkeerattu hiljaisen kadun varteen, ne ovat romuautoja.

        Älä viitti varas täällä kyselee.


      • Anonyymi

        Kun kerran varastat katit älä tänne tule kyselemään ostajia.


      • Anonyymi

        Montako varastettua kattia olet jo myynyt?


    • Katalysaattori

      Kyllähän puhtaat romumetallit saa myytyä aika helpostikin. Esim kuusakoski ainakin ostaa. En tosin tiedä kuinka paljon maksavat. Katalysaattorien ostajat tuntuvat olevan todella harvassa.

      • palautuspullo/katti

        katissa on arvometallia, mutta on myös ongelmajätettä, kinkkinen ongelma, eikö?


      • Romupetteri

        Kuusakoski ottaa vaan ei osta. Miten lienee suurempien erien kanssa, ehkä niistä vähän maksaakin?


    • katmet

      ostetaan katteja : 046 537 2111

      30-60e / kpl

    • Katalysaattori

      Ostaako Turussa kukaan katteja?

      • uihui

        minä ostan


      • jaanus

        minä ostan katteja satakunnassa ja varsinas-suomessa,tarjoa
        puh 0443387395


      • Lvn

        Minä ostan katit romu akut kuparit alumiinia yms..0465624048 haku myös pidemmältä


      • Ostaja20

        Minä ostan katteja, myös romuakut yms. 0401746671 haku Satakunta pohjanmaan Pirkanmaa Päijät hämee Turku


    • Kaupo86

      Minä myyn kuparikaapelia! Tarvitseeko joku? Voin tuoda kun taas tulem tallinnasta helsinki aluelle käymä?

    • senjuska

      Tilauksella ratakiskoa sinule tarvitsemasi määrä sopiva hinttaan.

    • Ruotsinromu

      6 katalysaattoria etsii uutta omistajaa
      Voin lähettää kuvat niin voit arvioida hinnat.

      • Anonyymi

        Morjes löytyykö vielä


    • Romukunkku

      Ostan katalysaattoreita hinta 0-500 eur, maksu heti

      Myös romuakut ym voit tarjota
      Soita 0449164117

      • Anonyymi

        Minulla ois yks katti myytävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ois yks katti myytävänä

        Löytyykö vielä


    • lefa

      Haloohalloooo, miul maatiasiskissa myynnissä sain vaihossaa paljoo tarjootaann

      • Anonyymi

        Mie myöhästyin ihan pikkuse vastaamasta kun miul oli pisneksiä paljo menneillää. Vaan jos sie annat satasen välrahhaa nii mie teen siun kanssas kauppaa ja vaihan sen maatiaiskissan hyvvää hevoseen. Tai ainakin melkein hyvvään.


      • Anonyymi

        Mie haluisin vaihtaa katin halvempaan.


    • Anonyymi

      Alvi on maksettava aina.

      • Anonyymi

        Tiesithän että Alvi On etunimi, tarkoitat varmaan ALVia


    • Anonyymi

      Lainaten uutisesta; "Katalysaattoreissa käytetty rodium on tällä hetkellä noin kuusi kertaa kultaa arvokkaampaa. Sen arvo on nelinkertaistunut vuodessa."

      Eli kannattaa selvittää kattejesi oikea arvo, ennenkuin rainerit tulee tarjoon alihintoja.

      • Anonyymi

        Miten "oikea hinta" selvitetään ,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten "oikea hinta" selvitetään ,?

        Hagertin hinta kerrotaan viidellätoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hagertin hinta kerrotaan viidellätoista.

        Joku myyjä vois ilmottaa paljon on saanut katalysaattorista ja mistä autosta katti peräisin niin sais vähän hintahaarukkaa.


    • Anonyymi

      se on kyllä selvä merkki hyvästä bisneksestä kun pussihousut on kiinnostunut (vapauttamaan kantaväestön katalysaattoreista)

    • Anonyymi

      Hupasata kattoo miten alihintaan ihmiset myy kattejaan ja toiset tekee kauheita voittoja tietämättömien kustannuksella. xDD https://www.kriittisetmateriaalit.fi/autojen-katalysaattoreiden-varkaudet-rajussa-kasvussa-lontoossa-palladiumin-ja-rhodiumin-hinnannousun-myota/

      Pelkästään palladiumin hinta on jo englannissa useita tuhansia puntia per unssi. (unssi = 28,35 grammaa)

      Toisekseen en ikinä osta autoa tai romuautoa mistä puuttuu katti tai ei ole alkuperäinen paikallaan. Ei moni muukaan sellaista autoa osta.

      • Anonyymi

        Mitä se tarvikekatalysaattori haittaa. MInulla jo 8 vuosi menossa tarvikekatti ja maksoi 70e plug and play malli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se tarvikekatalysaattori haittaa. MInulla jo 8 vuosi menossa tarvikekatti ja maksoi 70e plug and play malli.

        Ja aion ostaa nykyisen auton originaalin tilalle tarvikekatin, kilpamallin sellaisen ja jemmaan tuon alkuperöisen. Luultavasti myyn sen josksu kierrätykseen kun ja jos siitä saa paljon ja tuo kilpamallin katti kestää paremmin tuommosta vireistettyä moottoria joka saattaa välillä hieman työnättää bensaa sinne katille pöin. AntiLag toimii vähän huonosti.


    • Anonyymi

      Today's Metal Prices

      December 16, 2020

      Gold
      $1,855.40

      Silver
      $24.92

      Platinum
      $1,027.00

      Palladium
      $2,172.00

      Rhodium
      $14,000.00

    • Anonyymi

      Mustalaiset ostaa. Ne ainakin kyselee niitä kun laittaa halvan auton Nettiautoon myyntiin

    • Anonyymi

      Mulla ois 20 kattia myynnissä. Rehellisesti hankittuja. Ostaisko joku kerralla kaikki? 2000€?

      • Anonyymi

        Pistä yhteystietoja mistä voi kysellä?


      • Anonyymi

        Mä ostan 0449560626


      • Anonyymi

        Jos o viel katit myynnissä ni keskustellaan, ostan katit pohjois Savon alueella ja posti kuskaa kauempaa
        0400674246


    • Anonyymi

      minulla olis yks varastettu katti myynnissä. Löytyiskö konnaa jolle kelpaisi? Vain nouto.

    • Anonyymi

      Katalysaattorin myyjän tulee esittää luotettavasti ajoneuvon rekisteri että VIN-numero josta katalysaattori on lähtöisin. Näin voidaan nopeasti selvittää onko kyseessä rekisteröity liikenteessä oleva ajoneuvo eli mahdollinen varastettu / epäselvä tavara. Mikäli myyjä ei kykene luotettvasti tekemään selvitystä ajoneuvosta, josta katalysaattori on peräisin, kauppaa ei tule hyväksyä.

      • Anonyymi

        Entäs jos on liikenteessä oleva? Otin minäkin tuon huonoksi menneen pois tuosta omastani ja laitoin uuden. Ja vanha sitten kierrätykseen. Et taida olla ihan viisas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos on liikenteessä oleva? Otin minäkin tuon huonoksi menneen pois tuosta omastani ja laitoin uuden. Ja vanha sitten kierrätykseen. Et taida olla ihan viisas?

        No jos olet omasta autostasi vaihtamassa voit varmasti antaa ostajalle luotettavan selvityksen asiasta? Ilmoitat VIN numeron ja rekisterinumeron ja viet auton näytille. että uusi katalysaattori on tilalla. Samalla esität ostokuitin uudesta katalysaattoristasi.
        Taidat olla pikkuisen pöljä tai sitten hieman yksinkertaista sorttia?


    • Anonyymi

      Retekokat on aivan paska

    • Anonyymi

      Kuinkahan moni täällä on varastanut nämä katit...

    • Anonyymi

      Nyt sai katalysaattorivaras viimeisen voitelun Oli kytketty sähköt.

    • Anonyymi

      Minä ostan katteja jos joku myy hyvään hintaan

    • Anonyymi

      Kyllä niitä ostetaan, jos ei vaadi hirmuhintaa ja kuittia. Ahkerimmat pääsee hirmutuloihin. Narkksrit ovat harrastelijoita vain.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe