Prozac ja painonnousu

Onko muita jotka käyttää on käyttänyt Prozacia eli fluoksetiinia paniikkiahdistukseen? Miten se on vaikuttanut painoonne? Itsellä takana noin 5 vuotta yhtenäistä käyttöä ja painoa tullut n. 10 kg lisää. Vatsa on turvonneen oloinen. Oisko jotain muuta valmistetta mikä ei turvottaisi?
172
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Itse olen laihtunut fluoksetiinin aikana, määrätty indikaatiolla BED. Vuodessa painoni on nyt tipahtanut 38 kg, tosin lähtöpaino olikin hurja. On auttanut ahmintaan (minulle siis määrätty sh:n, ei ph:n), annoksella 80 mg/vrk.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jehhhhii kirjoitti:

Onko muita jotka käyttää on käyttänyt Prozacia eli fluoksetiinia paniikkiahdistukseen? Miten se on vaikuttanut painoonne? Itsellä takana noin 5 vuotta yhtenäistä käyttöä ja painoa tullut n. 10 kg lisää. Vatsa on turvonneen oloinen. Oisko jotain muuta valmistetta mikä ei turvottaisi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu