En aio taistella suolistoreportteria vastaan. En aio myöskään perääntyä. Olen astunut takaisin työhöni Suoliston kokopäivätoimisena selostajana^^. Kollegani suolistoreportteri, ei meidän tarvii sotia selostajanpaikasta. ME JAAMME SEN. Not My Business jos et suostu, mutta MINÄ OLEN SELOSTAJA. Oon aina ollut. Sota ohi, muru
Vanha selostajanne on virallisesti palannut!!
18
62
Vastaukset
- korppi™
hyvä ratkaisu(:
- ErnuGirl
Siis toi selostajapaska on sun työtäs?! Ei vittu ku oot nolo.. >:3 Taidat ehkä vähän olla koukussa suolistoon mussu^^ Eikö sulla oo muuta elämää ku suolisto?? Piecee vähä rajaa hei
- korppi™
ei täällä mitään selostajaa tarvii
- joohee
Jahas, vitunPASKA on palannut.
- piece&love
korppi™ kirjoitti:
ei täällä mitään selostajaa tarvii
Korppi-muruseni.. Ookko ihan varma kun itse väitit .-keskustelussa (keskustelun nimi on piste) että kettu98:a tulisi hyvä selostaja??¿¿?? Kettu98 on mielestäni tosi kiva ja hyvä, kaikki kunnia hänelle, mutta mä olen selostaja. Sori nyt :3
Ja ErNu.. Taas kommaamassa (jos ees olet aito, oon mennyt niin sekaisin näistä nickienkössintäjutuista että sry jos erehdyin..). Se ei ole paskaa. Ja mieti oletko itse "mussu" koukussa Suolistoon jos edes vaivauduit kommaamaan näin "typerään keskusteluun joka kertoo paskasta aiheesta". Ja tiedätkö, on NOLOA tulla netissä kertomaan että joku toinen tyybbi on nolo.. (ja tää koskee kaikkia.. Waikka oisit aito ErNu tai nickienpöllijä ei vittu kiinnosta mutta koskee MYÖS SINUA). Hyytävä kommenttisi sai selkäpiini karmimaan. Olet oikea mörkö.
Suuri kourallinen peacea ja lovea sille joka siellä ruudun takana istuu. Jotain rajaa hei ;3 - ErNuGirl4ever
Sinä kuka lienetkin (jos et yrittänyt leikkiä mua, niin siltikin)...
Jep Piece on koukussa Suolistoon. Mäkin oon. Eikai me täällä muuten oltais. Selostaja juttu on ihan vaan ajanviete ja alunperin kehuin, että Piecestä tulisi hyvä Mertaranta Suolistoon ja mikäs siinä. Jos se haittaa sua, niin voit kääntää selkäsi ja kävellä pois. Ketään ei pakoteta lukemaan juttujamme, muista se murunen ;3
Ja en yleensä käytä sanaa "Mussu" koska se muistuttaa mua yhestä tyypistä x3 (en nyt tarkoita Piecee)
Onkos suolistoreportteri aloittaja? Ettei vain olisi Harry Potter tai Ron Weslei? Tämän takia Drako Malfoi on parempi.
Draco Malfoy on säälittävä! Ei osaa edes valita puoltaan! Lopulta oli hyvisten puolella, vaikka aluksi oltiin muka niin kovia! Eikä se osaa edes kiusata kunnolla, eikä pystynyt tappamaan Dumledorea!
- Eräs trotskilainen
jokutyyppi19 kirjoitti:
Draco Malfoy on säälittävä! Ei osaa edes valita puoltaan! Lopulta oli hyvisten puolella, vaikka aluksi oltiin muka niin kovia! Eikä se osaa edes kiusata kunnolla, eikä pystynyt tappamaan Dumledorea!
Draco olikin lopulta opportunisti, vähän kuin McCarthykin aikoinaan...
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Draco olikin lopulta opportunisti, vähän kuin McCarthykin aikoinaan...
Jos Draco olisi ollut opportunisti, olisi hän tappanut Dumledoren, sillä siinä vaiheessa oli vielä oletettavissa, että Voldemort voittaa, joten olisi kannattanut pysyä häneen hyvissä väleissä, mutta eihän se säälittävä paskiainen edes sitä pystynyt tekemään...
- ilkeää naurua
ei millää pahal mut toi alkaa ottaa päähä ku koko aja kiistelettä siitä saamarin selostajan paikasta, melkei viikko tätä samaa, blaa blaa blaa
- joohee
Oon täysin samaa mieltä, ilkeää naurua! Olisikohan pokkaa tapella samalla tavalla irl?
- piece&love
joohee kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä, ilkeää naurua! Olisikohan pokkaa tapella samalla tavalla irl?
Ei me tapella siitä enää. Jos tähän kessaan ei enää kommentoitaisi voitaisiin unohtaa koko juttu.. Ja kyllä, oon samaa mieltä armahaiset. Se ottaa päähän ;D
- 6574377
Ihan oikeasti mitä helvettiä nämä tejän pikku roolileikit täällä oikein on? Mitä tuo ''mestarisikiusaaja'' on joka saatanan keskustelussa puhumassa hevonpaskaa?
Ihme kyrpiä ootte kaikki, eli piece&love, mestarisikiusaaja, ernugirl4ever, lifemocker, kettu98, sekä muut suomi24 nuortenpalsan mulkut.- ErNuGirl
Ettäs kehtaat unohtaa puolet porukasta
Unohdit VitunPASKAt (Sisältää vihreän GDRAGONin - piece&love
ErNuGirl kirjoitti:
Ettäs kehtaat unohtaa puolet porukasta
Unohdit VitunPASKAt (Sisältää vihreän GDRAGONin"Oottexte waan kateellisia ku ette itte ole päässeet mukaan meidän leikkeihin?!" (tajutkaa armahaiset sarkasmi..) Sry muru me ollaan RANDOMIMULKKUJENGI.. Not My Bussiness jos ei kiinnosta muru.. Niinku ErNu sano niin ei kukaan pakota lukemaan meidän juttuja ;3 Ei niitä tajuakkaan jos ei ole samalla randomius-astella xD
- gkvindufkye
piece&love kirjoitti:
"Oottexte waan kateellisia ku ette itte ole päässeet mukaan meidän leikkeihin?!" (tajutkaa armahaiset sarkasmi..) Sry muru me ollaan RANDOMIMULKKUJENGI.. Not My Bussiness jos ei kiinnosta muru.. Niinku ErNu sano niin ei kukaan pakota lukemaan meidän juttuja ;3 Ei niitä tajuakkaan jos ei ole samalla randomius-astella xD
Te ootte ihan höpsöjä.. Ja jotkut sanat mitä te käytätte on ihan h*****in ärsyttäviä.
- 7867654
sinulta taitaa puuttua piecejä päästäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870