On paljon puhuttu tuulisähkön tuottamisesta Paraisilla. Vastustus on kova ,tänäänkin tuli postin mukana kirje asiasata. Onkaiseniin että jotain olisi tehtävä kun yritystoimintaa ei suosita ja perinteisistä tehtaista ei heru tulosta niinkuin joskus ennen, koska voittorahat valuu ulkomaille ja pelkällä kiinteistöverotulolla ei pitkälle pötkitä. Täällä on pitkään ollut käytäntö että vain maanviljely ja kalastus on sallittu ja loput oikean puoluekannan omaavat kunnan tai pikemmin kaupungin töihin,mutta nyt velkapotti alkaa olla tapissa ja talous kuralla. tässä tilanteessa ei palvelujen leikkaaminen suomenkielisiltä ei auta koska niitä ei paljolti ole koskaan ollutkaan, muruja vain.Alkaa olla viime hetket laittaa tosimielessä mietintämyssy päähän, sillä viimeinen tietooni tullut tuulipuistohanke on Nauvolaisten uuden tielinjauksen kupeessa eli mitä tuhoutuu onko se maisema auton ikkunanäkymästä
tuulimyllymies
vaikutusalueelta
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984