poikaystävä yllätti..

kiimanen tyttö

Minä olen 15 vuotias tyttö , minulla on poikaystävä , jonka kanssa harrastamme seksiä vähintään kerran viikossa. Olen kuitenkin hankkinut erittäin kookkaan dildon sekä vibran ja anustapin.. Tänään työnsin dildon pilluuni ja huusin ilosta, siinä sitten aloitin erittäin voimakkaan edestakaisen liikkeen kunnes poikaystäväni ryntäsi huoneeseen ja kysyi "haluatko oikeata kalua minulta vai aiotko nussia tuon muovipalan kanssa?" Minä olin ihan alasti siinä sängyllä joten minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin ruveta hänen kanssaan hommiin. Hän alkoi riisua paitaansa, sitten vedin hänet päälleni sängylle ja hän alkoi jo riisua housujaan samalla kun suutelimme kiivaasti. Jonkin ajan kuluttua näin hänen erittäin suuren kalun joka oli jo valmiiksi juhlakunnossa, valehtelematta se oli varmaan yli 20 senttiä pitkä ja ympärysmittaakin oli ehkä 13-15 senttiä. Otin hänen peniksensä käteeni ja aloin nuolla sitä. Hetken nuolemisen jälkeen hän huusi "NYT MINÄ TULEN!". Kun nuolin hänen mällejään naamaltani suuhuni, hän alkoi viemään kaluaan kohti minun kiimaista ja kosteaa pilluani. Minä asettelin sen sisään ja hän aloitti nussimisen , minä huusin kovaan ääneen "KOVEMPAA, ÄLÄ LOPETA!" Sitten hän laukesi uudestaan, mutta tällä kertaa minun sisälleni ja hän otti kalunsa ulos ja sperma valui pitkin reisiäni ulos pimpistäni. Sitten molemmat pukeutuivat ja poikaystäväni lähti kotiinsa. Olimme vähällä jäädä kiinni, koska kun poikaystäväni avasi oven niin äitini tuli kotiin!

Mitä piditte tämä oli ensimmäinen kirjoittamani tarina:)

15

12901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...PASKA!!

      • Anu.S.Tappi

        Tänään työnsin dildon sekä vibran ja anustapin pilluuni. Jonkin ajan kuluttua näin erittäin kookkaan äitini juhlakunnossa. Hän alkoi erittäin voimakkaan edestakaisen nussimisen. Otin poikaystäväni anustapin suuhuni ja poikaystäväni alkoi nussia kiivaasti paitaansa. Sitten hän laukesi pitkin reisiäni. Minä asettelin äitini alasti sängylle ja aloin nuolla pilluani.


    • ....

      meh...

    • :((

      Mul ei oo tyttöystävää ;((

    • HAAHAHAH

      mite ympäryysmitta voi olla 13 cm? hyvä jos joidenkin pituus ees on 13! :D kelaany mikä kattilakokone! Iha ok mut LYHYT! :D

      • 14cm

        Nyt en tiedä ymmärsinkö mutta mielestäsi 13cm ympärysmitta on paljon? 11cm on muistaakseni keskiverto joten ei se nyt niin iso ole.


    • 1+1

      Et tainnut koskaan olla matikantunnilla HAAHAHAH. Muutoin tajuaisit, mikä on ympärysmitta. Noin käy kun halkaisija ja ympärysmitta sekoittuvat. Hävettääkö?

    • No jaa.

    • Pidän kovasti. Kirjoita lisää. Ehkä sellainen jossa joku kolmas tulee mukaan.

    • nauraa

      mitä sä sitten teit kun heräsit siittä unesta

    • höpölästi

      Kasva aikuiseksi ennen kuin yrität kirjoittaa asiasta, josta et tiedä. Tai ainakin opiskele kirjoittamista, ei siis mekaanista vaan sisällöllistä.

    • maalaiskollo

      no kyllä mulla ainakin on ympärysmitta just ton 13cm..terskan juuresta mitattuna..

    • YÄK

    • yleensä ei nuolla ei kyrpä ei vittu ei mitää seksiin liittyvää.

      eka kerta on anteeksi, en ymmärrä, mitänyt, satutinko, miksi itket..

    • kokenutjj

      tosi surkea yritelmä, kasva aikuiseksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe