Vaihdoin uuteen Audi A6:seen. Edellinen oli 5 vuotta vanha sama malli. Pohja oli edelleen kuin uusi. Taitaa ruostesuojaus olla vain turhaa businesta.
Miksi ruostesuojaisin uuden auton?
3
179
Vastaukset
- Ruostesuojaa
jos aiot pitää yli 10 v, muuten hyötyä vain seuraavalle omistajalle.
- Uusi Mersu alla
Ruostesuojaus ei todellakaan kannata nykyisin.
Korit kyllä kestää 10 vuoitta, mutta auton arvo laskee 10 vuodessa alas.
10 vuotias auto maksaa n 10% uuden vastaavan hinnasta.
Vanhoissa yli 10 vuotiaissa autoissa tulevat muut remontit johtavat yleisimmin paalaukseen.
Piilevät sähköviat, jakopäät ja vaihteistot ovat vanhoissa kannattamattomia korjattavia.
Vaikka kori kestäisi tekniikka vanhenee.
Itse vaihdan aina uuteen 3 vuoden välein.- -654-
Jos "kannattavuudella" tarkoittaa rahan menoa niin kolmen vuoden välein uuteen vaihtaminen aikalailla vähiten kannattaa. Sillä tavoin kymmenessä vuodessa voi hyvinkin hukata sen auton hinnan kokonaan arvonalenemilla ja autokauppiaan katteita maksaessa. Jos esim. Nettiautosta katsoo 2003-vuosimallin kulkupelejä niin kyllä niissä on aika paljon enemmän kuin 10% alkuperäisestä uuden hinnasta jäljellä. Uuteen vaihtaessa automyyjän kate on helposti enemmän kuin aika isokin remontti vanhempaan, eli jos pelkistä euroista puhutaan niin uutta ei kannata ostaa koskaan, vaan jonkun verran käytetty, jota pitää hyvin ja itsellään pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984