SEat 1.9 ostamassa....minkalaiset heikkoudet? ilmeisesti kansipahvia menee jonkin verran,onkoha kallis remppa jos menee? miten muuten tekniikan puolesta?
kiitos
heikkoudet tekniikan puolesta
7
231
Vastaukset
- osssss
Koneet kestäny joka autossa mitä omistanu tuo 1,9 tdi.
Muut paikat sitten korjataankin...- Bosssssssssssssssss
kuis Wokkerin ruosteet, oletko saanut jo kiinni vai karkaako kolariauton pellit sitä mukaa kun korjaa? Onko kumit kunnossa?
- osssss
Bosssssssssssssssss kirjoitti:
kuis Wokkerin ruosteet, oletko saanut jo kiinni vai karkaako kolariauton pellit sitä mukaa kun korjaa? Onko kumit kunnossa?
Hyvin konsernimainos ruoste kulkee mukana ja kumit kestää kun misukka alla.
EGR-jäähdytin tukkeentuu ja vikaantuu usein. Korjaaminen maksaa toista tonnia, kun koko jäähdytinpaketti pitää uusia. Minulla on 1,6 l diesel, mutta lienee sama paketti 1,9:ssä. Varsin hankalassa paikassa korjauksen kannalta.
Minulla hajosi 100 t kohdalla. Pieni mekaaninen vika jumitti EGR-venttiilin ja sen takia koko EGR-jäähdytinpaketti piti vaihtaa. Karstaa EGR-putkistossa oli myös jo aika paljon, eniten imusarjan liitännän lähellä olevassa rst-putkessa.- koronalaude
Jos puhut noista uusista 2009- 1,6tdi koneista, niin tukkeutumiset menee takuun piikkiin, jos sellainen sattuu kohdalle.
koronalaude kirjoitti:
Jos puhut noista uusista 2009- 1,6tdi koneista, niin tukkeutumiset menee takuun piikkiin, jos sellainen sattuu kohdalle.
Kyllähän minäkin viestiä laitoin maahantuojalle, mutta kun olin takuuajan jälkeen huollattanut vapailla markkinoilla, niin eivät keskustelleet mistään vastaantulosta. En halua olla maahantuojan liekassa yhtään enempää kuin takuuajan. Tällä kertaa ehkä olisi voinut kannattaa ollakin. Jos joku saa takuuseen vielä takuuajan jälkeen ja toinen ei, niin miten lienee asian lainmukaisuus.
- osssss
xaltti kirjoitti:
Kyllähän minäkin viestiä laitoin maahantuojalle, mutta kun olin takuuajan jälkeen huollattanut vapailla markkinoilla, niin eivät keskustelleet mistään vastaantulosta. En halua olla maahantuojan liekassa yhtään enempää kuin takuuajan. Tällä kertaa ehkä olisi voinut kannattaa ollakin. Jos joku saa takuuseen vielä takuuajan jälkeen ja toinen ei, niin miten lienee asian lainmukaisuus.
Kysyppä kuluttajavirastosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875