SEat 1.9 ostamassa....minkalaiset heikkoudet? ilmeisesti kansipahvia menee jonkin verran,onkoha kallis remppa jos menee? miten muuten tekniikan puolesta?
kiitos
heikkoudet tekniikan puolesta
7
244
Vastaukset
- osssss
Koneet kestäny joka autossa mitä omistanu tuo 1,9 tdi.
Muut paikat sitten korjataankin...- Bosssssssssssssssss
kuis Wokkerin ruosteet, oletko saanut jo kiinni vai karkaako kolariauton pellit sitä mukaa kun korjaa? Onko kumit kunnossa?
- osssss
Bosssssssssssssssss kirjoitti:
kuis Wokkerin ruosteet, oletko saanut jo kiinni vai karkaako kolariauton pellit sitä mukaa kun korjaa? Onko kumit kunnossa?
Hyvin konsernimainos ruoste kulkee mukana ja kumit kestää kun misukka alla.
EGR-jäähdytin tukkeentuu ja vikaantuu usein. Korjaaminen maksaa toista tonnia, kun koko jäähdytinpaketti pitää uusia. Minulla on 1,6 l diesel, mutta lienee sama paketti 1,9:ssä. Varsin hankalassa paikassa korjauksen kannalta.
Minulla hajosi 100 t kohdalla. Pieni mekaaninen vika jumitti EGR-venttiilin ja sen takia koko EGR-jäähdytinpaketti piti vaihtaa. Karstaa EGR-putkistossa oli myös jo aika paljon, eniten imusarjan liitännän lähellä olevassa rst-putkessa.- koronalaude
Jos puhut noista uusista 2009- 1,6tdi koneista, niin tukkeutumiset menee takuun piikkiin, jos sellainen sattuu kohdalle.
koronalaude kirjoitti:
Jos puhut noista uusista 2009- 1,6tdi koneista, niin tukkeutumiset menee takuun piikkiin, jos sellainen sattuu kohdalle.
Kyllähän minäkin viestiä laitoin maahantuojalle, mutta kun olin takuuajan jälkeen huollattanut vapailla markkinoilla, niin eivät keskustelleet mistään vastaantulosta. En halua olla maahantuojan liekassa yhtään enempää kuin takuuajan. Tällä kertaa ehkä olisi voinut kannattaa ollakin. Jos joku saa takuuseen vielä takuuajan jälkeen ja toinen ei, niin miten lienee asian lainmukaisuus.
- osssss
xaltti kirjoitti:
Kyllähän minäkin viestiä laitoin maahantuojalle, mutta kun olin takuuajan jälkeen huollattanut vapailla markkinoilla, niin eivät keskustelleet mistään vastaantulosta. En halua olla maahantuojan liekassa yhtään enempää kuin takuuajan. Tällä kertaa ehkä olisi voinut kannattaa ollakin. Jos joku saa takuuseen vielä takuuajan jälkeen ja toinen ei, niin miten lienee asian lainmukaisuus.
Kysyppä kuluttajavirastosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818