Yllätin mieheni.

parinainen

Olipa kiihottava kokemus yllättää oma mies sängystä kesken parhaimman aktin erään meidän yhteisen naistuttavan kanssa. Tapaus ei tullut ihan täytenä yllätyksenä, mutta. Silti se kylmä aalto meni päästä varpaisiin. Avasin ulko oven kun näin heidät suoraan makuuhuoneen sängyllä, naisen nilkat mieheni olkapäillä ja täysi vauhti päällä. Homma ei keskeytynyt, vaan minut pyydettiin mukaan. Tuttu kaupan täti osoittautuikin aika kyltymättömäksi, ja naisen kosketusta pelkäämättömäksi. Ei huono päätös viikonlopulle. Rakastan miestäni enemmän kuin koskaan näiden vuosienkin jälkeen, pieni piristysruiske arkeen tekee hyvää, edellyttäen että, suhde on kunnossa.

17

9615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha linja

      Hauska tyyppi tuo Kutsuni. Kun tuli arvostelua, teki ihan uuden prifiilin. Sekä tietty feikkikuva.

      • Nyt taidat haukkua väärää puuta, minulla ei todellakaan ole mitään tekemistä noiden nimimerkkien kanssa. Valitettavasti yksi ihminen on onnistunut tekemään itsestään idiootin ja yrittää tehdä toisten elämästä samanlaista kuin omansa on, eli elämää ei ole muualla kuin netissä.


      • Just joo
        parinainen kirjoitti:

        Nyt taidat haukkua väärää puuta, minulla ei todellakaan ole mitään tekemistä noiden nimimerkkien kanssa. Valitettavasti yksi ihminen on onnistunut tekemään itsestään idiootin ja yrittää tehdä toisten elämästä samanlaista kuin omansa on, eli elämää ei ole muualla kuin netissä.

        Juu, totta kai tuo uskotaan. Ei epäillä hetkeäkään. Eikä sitäkään, että profiili on tänään väsätty. Juuri sopivasti tuon arvostelun jälkeen.

        Ei epäillä hetkeäkään. Tietenkin olet kuka sanot.


      • Just joo kirjoitti:

        Juu, totta kai tuo uskotaan. Ei epäillä hetkeäkään. Eikä sitäkään, että profiili on tänään väsätty. Juuri sopivasti tuon arvostelun jälkeen.

        Ei epäillä hetkeäkään. Tietenkin olet kuka sanot.

        Usko mitä usko, sinunhan se ongelmasi on. Oli aika pikaisesti poistettu se kommentti minkä ennen rekisteröintiä sinne kirjoitin. Mutta eipä tuo minua haittaa. Mutta oli kiva rekisteröityä tännekin kun huomaa kuinka lämmin vastaanotto on.


    • king1lionlion1

      Mukava katsella tää keskutelu:)

    • Missä ja milloin?

      Missä mahtaa olla tapaamispaikka ja tapaamisaika?

      • Viime perjantai yö ja paikkana koti ;)


    • ???

      Teillä miehen kans sopimus että saa tuoda muita naisia teidän kotiin ja sänkyyn pantavaks?

      • ?..

        Minun mieheni on nuorempi ja tiedän että haluisi vierasta välillä. Kerran juteltiin että sopii kun minä saan tuoda naisen. En ainakaan nuorta naista vienyt sille, minulla on vanhempia nais tuttuja 50-70v mitkä on puutteessa. Ja tykkää mun miehestä. Vein sille 66v tutun ja illalla sanoin että meen nukkuu tehkää mitä halutte. Ei kestänyt kauaa kun kun naiskaverini sai munaa, kolmekyppinen mieheni touhus tosi pitkään ja kunnolla kun kävin katsomassa. Näin meillä toimii halut.


    • Kutsuni olet!

      Siis miten yllätit?

      Trollausta, kuten muukin Kulsultani.

    • nuorimies8989

      Tee miehellesi yllätys ja pane itse toista miestä kun hän tulee kotia :)

    • tiiii 1

      huh huh sain juuri tietää aviomieheni menneisyydestä nryhmäseksi kokemuksen. vieraamme eli naisystäväni ja hänen miehensä mieheni kanssa olivat harrastaneet tätä. hain välitöntä eroa koska seksi kuuluu avioliittoon niin tässä avioliitossa se oli mahdotonta enää. en saattanut yksinkertaisesti olla hänen kanssaan enää. eromme on loppu suoralla ja en kadu ratkaisua. eiköhän noita ryhmis kumppaneita löydy vielä hänelle.

      • Kärryiltäputos

        Tarkoitatko, että hait eroa siksi, että miehesi oli harrastanut seksiä ENNEN avioliittoa? Ja eron syy se, että seksi kuuluu vain avioliittoon?
        Vai oliko eron syy se, että oli harrastanut ryhmäseksiä?
        Vai se, että oli harrastanut ryhmäseksiä jonkun sinullekin tutun kanssa ennen sinua? Vai sittenkin se, että olisi halunnut jatkaa ryhmäseksiä?

        Harrastitteko te seksiä vasta avioliittoon vihkimisen jälkeen?


    • tiii2

      Huh huh toivottavasti löytyy ja elä sinä tänne sivustolle enää eksy!

    • Toivottavasti kumppaneita löytyy, meillä niitä muutama jo on, mutta lisääkin porukkaan mahtuu :)

      • Nainen

        Yllätin mieheni kun oli saunassa miesten kanssa, kyllä yllätyin miehet naivat toisiaan. Mieheni näytti nauttivan kun kun sitä naitiin perseeseen. Jälkeempäin kysyin onko persreikä kipeä, sitten ei asiasta juteltu.


    • kerro toki ja jaa

      Miksi menit saunaan kun miehet siellä saunoivat?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe