Opiskelen luonnontieteitä, ja nyt eräs peruskoululainen pyysi minulta yksityisopetusta. Miten tällaisen työn palkanmaksu kannattaa järjestää, jotta en tee töitä pimeästi?
Palkanmaksu yksitysopetuksessa
4
141
Vastaukset
- ehd.
Oma toiminimi tai palkanmaksu- ja laskutuspalvelu tai esität sivutuloverokortin maksajalle ja hän käyttää palkka.fi -palvelua maksaessaan. Kaksi edellistä taitaa olla maksajan kannalta helpompaa.
- mannesteri
300 e per tunti
- austerism1
"Oma toiminimi tai palkanmaksu- ja laskutuspalvelu tai esität sivutuloverokortin maksajalle ja hän käyttää palkka.fi -palvelua maksaessaan."
Toiminimeä ei yhden tapauksen ("asiakkaan") takia todellakaan kannata perustaa.
Muut vaihtoehdot järkeviä.
Osuuskunnan tai tuollaisen palkanmaksu/laskutuspalvelun kohdalla joudut maksamaan jonkinlaisen siivun osuuskunnalle/laskuttajalle, mutta se on silti huomattavasti järkevämpi vaihtoehto kuin oman toiminimen perustaminen - ellet siis todella aio yrittäjänä toimia. - kukinmitenkin
ilmoitat ne veroilmoituksessa tuloina, joista ei ole maksettu veroa. tai huomioit jo etukäteen, ettei tule mätkyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096