Mitenkä yleistä Ikaalisissa on että taksin asiakas ottaa ritolat ennenkuin on maksanut taksikyytiään ?
Joillakin paikkakunnilla ongelma onsuuri.Ikaalisissa ihmiset tuntevat koht hyvin toisensa ja kiinijäämisen vaara on suuri.Taloudellisia tappioita varmasti kuitenkin syntyy tääläkin.
Juoksutaksi
40
1918
Vastaukset
- ritolat nähnyt
Kyllä Ikaalisissakin tätä tapahtuu mutta suurin osa juoksioista on saatu vastuuseen.
- munkkiuuno
Ottaako mikään taxi Kukkalaa kuljetettavakseen ja jos niin
miten maksupuoli ?
- Ota Jarmo ruohoa
Eräästä tapauksesta olen minäkin kuullut.
- Avaranäkö
Tuttu kaveri, valitettavasti!
- ota aino juoksutaksi
Muutaman kerran on tullut tehtyä nämä juoksutaksit.
Aina olen hävinnyt kisan ja maksamaan olen joutunut
joka kerta.
Kyllä elämässä pitää ottaa riskejä ja kokeilla kaikkea.
Oli ne sitten juoksutakseja tai kakkapaketteja.- jappupermo
sut tuntee kaikki.juoksutaksi ei onnaa sulle täällä.
- taxisprintteri
oli kai väittäny et lompakko hukas mutta se löyty sitte pikku juoksu lenkin jälkeen
- pummikyyti
Sit kun ei kuski enää saa kiinni niin luoti saa!
- runkutellen
Eihän sillä ole ajokorttiakaan saati muuta koulutusta.
- samaa.ketelän.sontaa
Eipä nämäkään houruut ole muuttuneet kuudessa vuodessa miksikään.
- lapsilisilläkös
Jokos se pian täyttää 50 eikä työpäivää ole tehtynä?
- Anonyymi
Monen juoksijan juoksu-ura on alkanut juoksutakseissa
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459