Juoksutaksi

Braat sucker

Mitenkä yleistä Ikaalisissa on että taksin asiakas ottaa ritolat ennenkuin on maksanut taksikyytiään ?

Joillakin paikkakunnilla ongelma onsuuri.Ikaalisissa ihmiset tuntevat koht hyvin toisensa ja kiinijäämisen vaara on suuri.Taloudellisia tappioita varmasti kuitenkin syntyy tääläkin.

40

1918

Äänestä

    Vastaukset

    • ritolat nähnyt

      Kyllä Ikaalisissakin tätä tapahtuu mutta suurin osa juoksioista on saatu vastuuseen.

      • munkkiuuno

        Ottaako mikään taxi Kukkalaa kuljetettavakseen ja jos niin
        miten maksupuoli ?


    • Ota Jarmo ruohoa

      Eräästä tapauksesta olen minäkin kuullut.

    • Avaranäkö

      Tuttu kaveri, valitettavasti!

      • Mutta tosiasiat eivät miksikään muutu!


    • ota aino juoksutaksi

      Muutaman kerran on tullut tehtyä nämä juoksutaksit.
      Aina olen hävinnyt kisan ja maksamaan olen joutunut
      joka kerta.

      Kyllä elämässä pitää ottaa riskejä ja kokeilla kaikkea.
      Oli ne sitten juoksutakseja tai kakkapaketteja.

      • jappupermo

        sut tuntee kaikki.juoksutaksi ei onnaa sulle täällä.


    • taxisprintteri

      oli kai väittäny et lompakko hukas mutta se löyty sitte pikku juoksu lenkin jälkeen

    • pummikyyti

      Sit kun ei kuski enää saa kiinni niin luoti saa!

      • runkutellen

        Eihän sillä ole ajokorttiakaan saati muuta koulutusta.


      • samaa.ketelän.sontaa

        Eipä nämäkään houruut ole muuttuneet kuudessa vuodessa miksikään.


      • lapsilisilläkös

        Jokos se pian täyttää 50 eikä työpäivää ole tehtynä?


    • Anonyymi

      Monen juoksijan juoksu-ura on alkanut juoksutakseissa

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe